• Файл

Наталья

Операційний директор, заступник директора з загальних питань

Вік:
37 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Чередниченко Наталія Олександрівна

Дата нарождення: 13 березня 1988р.
Адреса проживання: м. Черкаси
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: не одружена, дитина 9 років.

Бажана
посада

Заступник директора з загальних питань,
Заступник директора з матеріально-технічного забезпечення,
Директор операційний,
Директор з закупівель,
Директор з забезпечення виробництва,
Керівник проектів

Професійна діяльність
Електроенергетика, теплопостачання
Досвід роботи
Лютий 2024р. – по теперішній час
АТ «Криворізька теплоцентраль» (НАФТОГАЗ група)
Операційний директор (СОО – Chief Operating Officer)
Оптимізація бізнес-процесів та їх автоматизації (забезпечення, аналіз, контроль, автоматизація, покращення). Побудова системи управління, реалізація роботи Центрів Фінансової Відповідальності (ЦФВ), навчання та адаптація працівників в умовах нових викликів та завдань, організація робочого процесу та приведення бізнес-процесів до систематично-автоматичного режиму для підвищення продуктивності персоналу, коректний розподіл функціональних обов’язків підрозділів. Робота з корпоративною культурою та комплаєнс на підприємстві. Самостійне розв’язання задач різної складності, делегування та концентрація на важливих для компанії завданнях. Організація роботи тендерного відділу, договірного відділу, відділу матеріально-технічного постачання. Ведення переговорів з контрагентами, підрядними організаціями та клієнтами компанії. Врегулювання конфліктів, простроченої заборгованості.

Вересень 2022р. – по теперішній час
ОСББ
Засновник ОСББ, голова правління, член правління, ревізор.

Вересень 2021р. – Червень 2022р.
ТОВ «Котлотурбопром»
Заступник генерального директора з економіки
Робота з договорами (створення, погодження, контроль за виконанням умов договору). Участь у формуванні звіту Cash-flow, контроль за ДДС (рух грошових коштів) та недопущення касових розривів. Участь у реорганізації структури підприємства (зменшення витрат, робота з персоналом – визначення конкретних посадових обов’язків, контроль за їх дотриманням, підбір кадрів, налагодження взаємовідносин відділів та цехів, робота з ТМЦ), ведення проектів.

Листопад 2020р. – Серпень 2021р. Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго»
Заступник директора з економічних та майнових питань Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго»
Організація та контроль фінансово-економічної діяльності, розробка перспективних, річних і оперативних планів виробничо-господарської діяльності підприємства. Контроль за списанням, ліквідацією, відчудженням основних фондів та інших необоротних активів. Контроль за дотриманням умов праці і преміювання.
Організація роботи персонала підлеглих відділів, налагодження взаємовідносин з цехами/підрозділами.
Кількість персонала – 194 підлеглих (10 відділів).

Серпень 2019р. – Жовтень 2020р. Черкаська ТЕЦ
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення ВП «Черкаська ТЕЦ».
Організація закупки ТМЦ згідно річного плана закупівель, аварійних заявок. Організація роботи персонала відділу, налагодження взаємовідносин з цехами-замовниками. Організація роботи складів і цехових кладових. Планування ненормованих експлуатаційних витрат.
Планування місячних платежів. Робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю.
Кількість персонала – 16 підлеглих.

Реалізація проекту «Впровадження документообігу ТМЦ».
Налагодження роботи центрів фінансової відповідальності, розробка планів видачі ТМЦ цехами на рік і місяць, розробка системи взаємовідносин цехів та відділів в розрізі замовлення/видача/списання ТМЦ, настройка схеми ведення закупівель, зберігання документів, формування річного плана закупівель по потребам цехів.

Керівник проекту «Облік складських запасів».
Передача складів КТЦ в ВМТП з проведенням повної інвентаризації, облік та зберігання ТМЦ на складах, систематизація видачі ТМЦ з складів, видача ТМЦ під затвердженні плани робіт, розробка системи коригування планів робіт цехів на місяць.

Березень 2019р. – Серпень 2019р. Черкаська ТЕЦ
В.о. начальника відділу матеріально-технічного забезпечення ВП «Черкаська ТЕЦ».
Організація і проведення роботи з номенклатурним довідником. Організація роботи по формуванню площадки металолома.

Січень 2019р. – Березень 2019р. Черкаська ТЕЦ
Заступник начальника відділу матеріально-технічного забезпечення ВП «Черкаська ТЕЦ»

Квітень 2018р. – Січень 2019р. Черкаська ТЕЦ
Економіст відділу матеріально-технічного забезпечення ВП «Черкаська ТЕЦ».
Ведення закупівель по напрямку хімія, ГСМ, експлуатаційні матеріали, спец.одяг, з/ч до АТТ, металолом.

Травень 2017р. – Квітень 2018р. Черкаська ТЕЦ
Економіст з договірної та претензійної роботи відділу капітального будівництва ВП «Черкаська ТЕЦ».
Робота в тендерному комітеті, публікації на Prozoro (закупівлі, договора, тендера), оформлення тендерної документації.

Лютий 2011р. – Травень 2017р. Черкаська ТЕЦ
Інженер з організації та нормування праці відділу проведення ремонтів ВП «Черкаська ТЕЦ».
Перевірка списання матеріалів цехів по проведеним роботам за місяць згідно норм часу (люд/год) та списання матеріалів під об'єми робіт, перевірка ремонтних табелів.

Освіта

2005р – 2010р. Черкаський державний технологічний університет (ЧДТУ) Факультет – Електронних технологій Спеціальність – Медичні прилади та системи. Кваліфікація – інженер-електромеханік. Спеціаліст. Форма навчання – Денна.

2023-2024р. – інтенсивна освітня програма «HR менеджер».
2023-2024р. – проходження курсу навчання «Коучинг».

Професійні навички
Здатність справлятись з багатозадачністю,
Організація роботи складів,
Організація роботи центрів фінансової відповідальності,
Планування і організація закупівель,
Вміння ставити пріорітети та приймати рішення, оперативно вирішувати проблеми,
Досвід організації проведення інвентаризації на підприємстві,
Організація документообігу на підприємстві,
Організація договірної роботи,
Робота з Prozoro (майданчик «Держзакупівлі онлайн», «Zakupivli.pro»)
Впевненні знання програм 1С, ЕРП, Medoc,
Володіння комп’ютерною технікою – на високому рівні,
Володіння мовами – українська, російська, англійська (рівень В1-В2)

Додаткова інформація

Особисті якості
- Готова до відряджень;
- Ненормований робочий день;
- Хобі: малювання.

Швидко навчаюсь, прагну до розвитку, орієнтована на
результат, наполеглива в роботі, вмію працювати в
колективі, нестандартне мислення, амбіційна, енергічна,
організована, пунктуальна, порядна, урівноважена, вмію
справлятись з багатозадачністю, стійка до стресів.

2024 р.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: