• Файл

Галина

Бухгалтер

Розглядає посади:
Бухгалтер, Менеджер інтернет-магазину
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Ніжин

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Новікова Галина Миколаївна
Адреса: м. Ніжин вул. Шевченка 120 кв.41
Моб. Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажаний рівень заробітної плати 10000-15000грн.
Начало формы
Мета:
Навчання та отримання хороших навиків у роботі. Розвиток у сфері діяльності пошук нових методів роботи. Досягнути розвитку у професіональній сфері. Бути в курсі всіх податкових змін. Отримати навчання та досвід роботи в міжнародних компаніях.
Кваліфікація
Дипломований спеціаліст з бухгалтерського обліку.
Освіта:
2007-2010 Ніжинський агротехнічний інститут “НАТІ” відділення з підготовки молодших спеціалістів, спеціальність “Облік і аудит”
2010-2012 Національний університет біоресурсів та природокористування України Економічний факультет спеціальність « Облік і аудит» ОКР бакалавр.
2011-2014 Національний університет біоресурсів та природокористування України факультет «Перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців агропромислового комплексу» за спеціальністю« Право» ОКР бакалавр.
2017-2018 Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів та прирокористування України « Ніжинський агротехнічний інститут» за спеціальністю « Облік і оподаткування» ОКР спеціаліст.

Курси:
2010-курси секретаря-керівника
Знання та навики:
ПК-впевнений користувач 1С:Підприємство 8.3,7,7 програма BAS: підприємство (Word, Exсel, Power Point,M.E.Doc, клієнт банки різних банків, Битрикс 24 ).

Мови: Русский (отлично), Українська (добре).
Попереднє місце роботи: з 01.09.2011 по 15.05.2012 ФОП Братчик посада – бухгалтер( єдиний), з 01.06.2012 по 18.07.2013 Ніжинський агротехнічний інститут посада - провідний бухгалтер, з 08.08.2013 і по 31.08.2014 ТОВ “АВТОДОМ – ПАРТС” заступник головного бухгалтера, з 03.03.2015 по 21.09.2018р. ТОВ « Укравтозапчастина» Ніжинська філія – бухгалтер філії. З 11.02.2019р. по 30.08.2019р ТОВ «Атлантік»-бухгалтер фінансової служби, з 16.09.2019р. по 06.03.2020р. ТОВ «БК «Кратон» бухгалтер, з 12.05.2020р по 30.11.2021р. ТОВ « Транс Газ Компані»- головний бухгалтер (єдиний). ТОВ «Асістанс Груп»( група компаній)- єдиний бухгалтер з 02.12.2021р по 13.01.2022р.
Маю досвід роботи єдиним бухгалтер на ТОВ з ПДВ та Єдиному податку, подання квартальних річних звітів зокрема: Фінансової звітності та Декларації по податку на прибуток. Подання звітності до НКРЕКП. Подача різних видів статистичної звітності. Робота на всіх участках роботи. Ведення кадрів.
Мої навики на попередніх місцях роботи, вміння користуватися програмою 1С:Підприємство 7.7, 8.2 Клієнт-банк: рознесення банківських виписок, оформлення та відправка платежів, ведення 311 рахунку, ведення та облік каси , облік розрахунків з кредиторами та дебіторами щомісячна звірка, замовлення в контрагентів та надання актів звірки, ведення 361,631,облік ПММ виписка дорожніх листів, оформлення витрат та списання палива. Ведення клієнтської бази підприємства закриття кредитів та страхових виплат. Оформлення договорів з банкам та контрагентами різних форм. Обліку складу, руху ТМЦ та основних засобів їх оприбуткування та списання фізичне проведення інвентаризації, нарахування щорічного зносу ОЗ. Нарахування та виплата заробітної плати та сплата податків до нарахувань. Видача готівкової з\п працівникам. Облік податкових та видаткових накладних, формування реєстру податкових накладних здача декларації по ПДВ. Формування та подача звітності по ТОВ і ФОП. Фізична участь у інвентаризаціях та підготовка документації по завершенню інвентиризацій. Облік продажу газу, облік будівництва котельнь (оприбуткування товарів списання матеріалів на виробничі потреби робота з актами КБ2,КБ3, робота з виробничим відділом) Ведення кадрової документації заповнення трудових книжок. Маю невеликий досвід роботи з ЗЕД. Облік та вирощування с/г продукції , облік та розрахунок кормової бази для ВРХ також облік по вирощування та збуту продукції ВРХ, подання окремих статистичних щоденних та щомісячних звітів. Облік, розрахунок списання аграрної хімії.)
Швидко знаходжу спільну мову з партнерами з клієнтами. Маю навики у спілкування з державними органами. Звірки з податковою, особисті бесіди з податковими інспекторами. На одному з місць роботи при розробці корпоративного ПЗ( базі 1С) співпрацювала з програмістами тестувала програму виправляли помилки в ході роботи. Хороші навики в комунікації в корпорації співпрацювала з усіма відділами.
Загальний стаж роботи 9 років .
Персональні дані:
Народилась 06.06.1992., заміжня ( двоє дітей).
Якості / інтереси:компетентність, відповідальність, креативність, комунікабельність, акуратність, художній смак. Віддаю перевагу активному відпочинку на природі, кіно, художній літературі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: