• Файл

Марина

Економіст

Вік:
40 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Петрук Марина Олегівна

тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ел. адреса [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:
Дата народження: 17 лютого 1985 р.
Сімейний стан: заміжня

ПРОФЕСІЙНІ ВМІННЯ

• ведення відповідної документацію, подання звітності;
• контроль т аздійснення координації діяльності підрозділів;
• організація та проведення зустрічей та презентацій на підприємствах.
ОСВІТА:
(2002-2008) Житомирський Державний Агроекологічний університет
Факультет : економічний
Спеціальність: Облік і аудит.

ДОСВІД РОБОТИ:

ПОСАДА :

ОБОВ’ЯЗКИ:

05.12.2023р. КП «Лікарня №2 ім.В.П. Павлусенка» ЖМР

Провідний економіст планово-економічного відділу

- планування економічної діяльності підприємства;
- аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства;
- формування та внесення змін до штатного розпису та тарифікаційних списків працівників;
- здійснення контролю за додержанням штатної дисципліни, витрачанням фонду заробітної плати, за правильністю встановлення найменувань професій, застосуванням тарифних ставок і розцінок, посадових окладів, доплат, надбавок і коефіцієнтів до заробітної плати, за тарифікацією робіт і встановленням відповідно до кваліфікаційних довідників розрядів і категорій, а також за додержанням режимів праці та відпочинку, норм трудового законодавства;
- формування звітів для міського та обласного управління ОЗ.
- формування звітів до органів державної статистики.

ДОСВІД РОБОТИ:

ПОСАДА :

ОБОВ’ЯЗКИ:

01.07.2023р. 04.12.2023р. КП «Дитяча лікарня імені В.Й. Башека» ЖМР

Заступник директора з економічних питань

• планування , здійснення управління економічною діяльністю підприємства;
• складання фінансового плану підприємства;
• розроблення штатного розпису з урахуванням умов і фонду оплати праці, обґрунтуванню та розрахунку штатних нормативів та норм навантаження, здійснювати контроль за додержанням штатної дисципліни.
• аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства;
• розробка, колективної угоди між адміністрацією та трудовим колективом;
• розрахунок тарифів на платні послуги підприємства.

ДОСВІД РОБОТИ:

ПОСАДА :

ОБОВ’ЯЗКИ:

12.06.2020р.- 31.06.2023р. КП «Дитяча лікарня імені В.Й. Башека» ЖМР

Провідний економіст планово-економічного відділу, економіст з праці

- планування економічної діяльності підприємства;
- аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства;
- формування та внесення змін до штатного розпису та тарифікаціних списків працівників;
- здійснення контролю за додержанням штатної дисципліни, витрачанням фонду заробітної плати, за правильністю встановлення найменувань професій, застосуванням тарифних ставок і розцінок, посадових окладів, доплат, надбавок і коефіцієнтів до заробітної плати, за тарифікацією робіт і встановленням відповідно до кваліфікаційних довідників розрядів і категорій, а також за додержанням режимів праці та відпочинку, норм трудового законодавства;
- формування звітів для міського та обласного управління ОЗ.
- формування звітів до органів державної статистики.

ДОСВІД РОБОТИ:

ПОСАДА :

ОБОВ’ЯЗКИ:

01.06.2016-29.12.2018р. Житомирське відділення№1 ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК»

Старший спеціаліст по роботі з бізнес-клієнтами

- консультація та продаж потенційним клієнтам продуктів індивідуального, малого і середнього бізнесу ;
- обслуговуванням клієнтів індивідуального, малого і середнього бізнесу;
- підготовка висновків (резюме) стосовно можливості кредитування потенційного позичальників-фізичних осіб, та малого і середнього бізнесу, оцінка кредитоспроможності позичальників та ринкових факторів, що її визначають;
- оформлення, видача та супроводження кредитів фізичних осіб, малого і середнього бізнесу ;
- проведення зустрічей та презентації на підприємствах та організаціях щодо просування банківських продуктів.

ПОСАДА :

ОБОВ’ЯЗКИ:

20.08.2012р – 06.01.2016р. Відділення №1600 Житомирська дирекція ПАТ «БАНК ФОРУМ»
Головний спеціаліст мікро та малого бізнесу

- консультація та продаж потенційним клієнтам продуктів індивідуального, малого і середнього бізнесу ;
- обслуговуванням клієнтів індивідуального, малого і середнього бізнесу;
- підготовка висновків (резюме) стосовно можливості кредитування потенційного позичальників-фізичних осіб, та малого і середнього бізнесу, оцінка кредитоспроможності позичальників та ринкових факторів, що її визначають;
- оформлення, видача та супроводження кредитів фізичних осіб, малого і середнього бізнесу ;
- проведення зустрічей та презентації на підприємствах та організаціях щодо просування банківських продуктів.

ПОСАДА :

ОБОВ’ЯЗКИ:

01.02.2010 – 20.08.2012 рр. Житомирська дирекція ПАТ «БАНК ФОРУМ»

Начальник відділу продажу продуктів індивідуального бізнесу
- консультація та продаж потенційним клієнтам продуктів індивідуального бізнесу ;
- обслуговуванням клієнтів,
- контроль та координація діяльності відділень дирекції з питань організації продажу продуктів та послуг індивідуального бізнесу;
- проведення зустрічей та презентації на підприємствах та організаціях щодо просування банківських продуктів їх співробітникам;
- проведення навчань, семінарів, надання працівникам відділень необхідних роз’яснень, рекомендацій та інструкції, щодо продажу та супроводження банківських продуктів індивідуального бізнесу.

ПОСАДА :

14.11.2008 – 31.01.2010 р. Житомирської філії АКБ «Форум»

Головний економіст відділу індивідуального бізнесу

ПОСАДА :

23.05.2008 – 04.11.2008 Відділення «Житомирське РУ» ВАТ «РОДОВІД БАНК»
Головний економіст відділу по роботі з фізичними особами

ПОСАДА :

22.01.2007 – 21.05.2007 Відділення № 7 ЗАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
економіст по роботі з фізичними особами

ПОСАДА :

25.10.2006 – 22.01.2007 Відділення № 7 ЗАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Касир - операціоніст

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

- користувач ПК (Office-Word, Excel, Internet і т.д.), - знання мов: українська

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
пунктуальність, відповідальність, організованість, комунікабельність, швидко навчаюсь новому, бажання працювати.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: