• Файл

Инна

Продавець-консультант

Розглядає посади:
Продавець-консультант, Економіст, Адміністратор, Помічник керівника, Адміністратор магазину, Адміністратор салону краси, Адміністратор ресторану, Оператор 1C, Менеджер з продажу
Вік:
34 роки
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Професійні і особисті якості:
• Стресостійка , комунікабельна, енергійна, вмію працювати в колективі, відповідально ставлюсь до роботи. Впевнений користувач ПК (MC office), грамотно володію українською та російською мовами. Вмію працювати на результат. Бажаю зайняти посаду на якій зможу розвиватися особисто та приноситиму користь компанії. Є досвід роботи з 1С, CRM.

Освіта: диплом магістра
2008-2012 рр., Тернопільський Національний економічний університет, факультет "Міжнародного бізнесу і менеджменту", отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Міжнародна економіка".
1012р.-2013р. Тернопільський Національний економічний університет, за спеціальністю "Міжнародна економіка", диплом магістра.

Додаткова інформація: Сімейний стан: Заміжня. Діти: є донька. Судимостей не було.

Досвід роботи:
Касир, продавець-консультант
2012 - 2013рр. ТЦ "Подоляни" , місто Тернопіль.
• Проведення касових операцій (розрахунок клієнтів), консультація покупців, викладка товару та підтримка чистоти на вітрині.
Контролер якості готової продукції та напівфабрикатів
2014-2015р. ТОВ "Роздольє Трейд"
• контроль якості напівфабрикатів та готової продукції;  перевірка якості продукції до відправки замовнику;  контроль умов зберігання готової продукції.
Спеціаліст із планування в-тва:
2015р.-2016р. ТОВ "Роздольє Трейд".
• економічне планування організаційної діяльності підприємства;
• оцінка ринку конкурентів;
• виявлення та використання резервів в-тва з метою досягнення продуктивнішої діяльності підприємства.
Адміністратор
2016р.- 2017р. салон краси "Флоренція" м. Хмельницький.
• формування графіків роботи працівників салону;
• консультація та запис клієнтів;
• контроль роботи персоналу салону;
• вирішення конфліктних ситуацій;
• проведення організаційно – технічних зборів.

Декретна відпустка.

Офіс- менеджер, помічник керівника" Меркурій- Текстиль".
Вересень 2023- січень 2024 швейне виробництво
• Регулярні координації з керівниками відділів задля покращення діяльності компанії.
• Табелювання робочого часу працівників.
• Регулярні інспекції виробництв з метою виявлення відхилень від встановлених норм та регламентів компанії.
• Постійна комунікація з аутсорсами, вирішення актуальних задач.
• Пошук та контроль підрядників для запуску проектів по розширенню виробництва.
• Найм, звільнення працівників.
• Контроль повноцінного функціонування офісу, забезпечення усім необхідним та усунення неполадків з ПК або інтернет.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: