Резюме від 27 січня 2022 Файл

Світлана

Керівник відділу кадрів

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е

Овдієнко Світлана Анатоліївна

Керівник кадрової служби

м.Київ пр. Оболонський 18 г
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: Київський інститут
внутрішніх справ,
економіка підприємств,2000 рік

Досвід роботи

На даний час тимчасово не працюю

2007-2017

Відділ кадрової роботи
Київської обласної державної адміністрації

головний спеціаліст, заступник начальника відділу,
начальник відділу
2006-2007
Управління внутрішньої політики
Київської обласної державної адміністрації
головний спеціаліст
2005-2006
Відділ взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи Київської обласної державної адміністрації
головний спеціаліст
2001-2004
ТОВ "Пак Сервіс"
менеджер з оптової торгівлі,заступник директора з виробництва
1995-2000
проходження служби в органах внутрішніх справ

Професійні навички:
Провадження кадрової політики, створення кадрового резерву, планування та контроль роботи підрозділу, проведення конкурсного відбору, підвищення кваліфікації працівників адміністрації, співпраця з контролюючими органами виконавчої влади, розробка нормативних документів, розпоряджень, наказів.
Кадрове діловодство: призначення, переведення, звільнення працівників, формування особових справ, підбір персоналу, адаптація, здійснення оцінювання роботи працівників, атестація.

Додаткова інформація
16.11.76 р.н. (45 років),заміжня, маю доньку 7 років.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: