• PRO

Людмила

Головний бухгалтер (Оболонь), 50 000 грн

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 08.2012 по 02.2021 (8 років 6 місяців)
ПП «Натюрелле», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Посадові обов’язки Головного бухгалтера Медичного центру (єдиний бухгалтер), з додатковим виконанням (частково) функціоналу фінансового менеджера.
Додатково ведення в програмі 1С два ФОП: учбовий центр та роздрібно - оптова торгівля товарами медичного призначення
•Планування та формування даних для реєстрації, внесення змін, формування структури суб’єкта господарювання: КВЕД, система оподаткування, перевірка договорів оренди приміщення, тощо, відкриття рахунків в банку, облікова політика, штатний розпис, інше.
•Підготовка кадрових наказів (прийом, переміщення, відпустки, лікарняні, звільнення, тощо), сповіщення ДПС про прийом працівників на роботу, внесення даних про кадрові події та особисті дані працівників в 1С
•Відкриття та закриття карткових рахунків працівникам, формування табелю робочого часу, нарахування та виплата зарплати, відпусток, ін., сплата податків по зарплаті, ін., проведення звірянь повноти нарахування та сплати в електронному кабінеті, підготовка та подання зведеного Податкового розрахунку сум доходів, ПДФО, ВЗ та ЕСВ. Підготовка та видача довідок про доходи працівникам.
•Облік операцій з готівковими розрахунками, в тому числі з застосуванням РРО, касові операції
•Облік безготівкових операцій в гривні та ін. валютах.
•Облік розрахунків з покупцями та іншими дебіторами
•Облік розрахунків з постачальниками та іншими кредиторами
•Облік ОЗ, МНМА, НМА
•Виробництво: калькулювання продукції в 1С, переміщення матеріалів в виробництво, списання матеріалів, оприбуткування готової продукції, розподіл загальновиробничих затрат, формування собівартості, продаж готової продукції.
•Придбання та реалізація товарів
•Облік орендних операцій: отримані та надані
•Контроль дотримання законодавства, щодо обраної системі оподаткування, аналіз, постійний моніторинг змін.
•Ведення податкового обліку, підготовка та подання звітності через MeDOK, сплата податків, звіряння розрахунків по всім податкам та платежам.
Маю рекомендаційний лист від власника бізнесу

Бухгалтер єдиний

з 01.2012 по нині (13 років 7 місяців)
ФОП Гомола О.В., Киев (Транспорт, логістика)

Консультації, участь в підготовці договорів з контрагентами, підготовка документів за заявками диспетчера, облік розрахунків з контрагентами (дебітори, кредитори), облік валютних операцій, облік основних засобів, ТМЦ, ПММ, кадровий облік (понад 20 працівників), нарахування та виплата зарплати, відпусток, аліментів, згідно законодавства, нарахування та сплата податків, проведення звірянь по повноті та своєчасності сплати податків, співпраця з банком, операції в системі Клієнт – банк (гривня, іноземна валюта), підготовка та подача звітності в програмі МeDoc, бухгалтерський облік ведеться в програмі 1С BAF (базова).
Успішне проходження перевірок органами фіскальної служби

Головний бухгалтер

з 05.2011 по 11.2011 (6 місяців)
ТОВ "ВІЗІЯ ОБЛІК", Київ (Транспорт, логістика)

Повний спектр бухгалтерських послуг:

ТОВ "ВІЗІЯ ОБЛІК" Бухгалтерські та юридичні послуги

ТОВ "ЗЕМЛОГІСТИКА" Оренда та лізинг будівельної техніки та обладнання, вантажні перевезення автомобільним транспортом, підготовчі будівельні роботи, інші послуги

ТОВ "КОМА -РЕНТ" Оренда та лізинг будівельної техніки та обладнання, вантажні перевезення автомобільним транспортом, підготовчі будівельні роботи, інші послуги

Головний бухгалтер

з 11.2010 по 04.2011 (5 місяців)
ТОВ "МЕКРАН", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Головний бухгалтер компанії, що надає послуги з обліку та аудиту (аутсорсінг)

Головний бухгалтер

з 10.2005 по 10.2009 (4 роки)
ТОВ "КАМІА ПЛЮС", Київ (Транспорт, логістика)

Головний бухгалтер з функціями фінансового директора з моменту реєстрації компанії, в підпорядкуванні два бухгалтера. ВЕД, облік операцій з основними засобами, оренда.

Головний бухгалтер

з 09.2004 по 02.2005 (5 місяців)
ТОВ "ВАТАН", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Головний бухгалтер (єдиний) оптово- роздрібна торгівля виробами з скла, виробництва виробів з скла.

Бухгалтер

з 10.2003 по 08.2004 (10 місяців)
МПП "ФІНІСТ - ТЕЛЕКОМ", Київ (Роздрібна торгівля)

Бухгалтер (єдиний) роздрібна торговля

Бухгалтер- касир

з 04.2000 по 09.2003 (3 роки 5 місяців)
ТОВ "АЯКС", Київ (Автобізнес та автосервіс)

Фунціональні обов’язки єдиного бухгалтера на підприємстві з обов’язками касира.

Освіта

Державний економіко- технологічний університет транспорту

Облік і аудит, Київ
Вища, з 2007 по 2008 (1 рік)

Диплом магістра з відзнакою.
Повна вища освіта за спеціальністю "Облік та аудит", кваліфікація магістр з обліку та аудиту.

Київський університет туризму, економіки і права

Економіка і підприємництво, Київ
Незакінчена вища, з 2005 по 2007 (2 роки)

Диплом бакалавра з відзнакою.
Базова вища освіта за напрямом підготовки "Економіка і підприємництво", кваліфікація бакалавра з обліку та аудиту.

Київський технікум готельного господарства

Бухгалтерський облік, Київ
Середня спеціальна, з 2003 по 2005 (2 роки)

Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.
"Бухгалтерський облік", кваліфікація молодшого спеціаліста з бухгалтерського обліку.

Додаткова освіта та сертифікати

Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна академія Управління персоналом"

2021, липень - вересень, курси підвищення кваліфікації за напрямком "Бухгалтерський облік та аудит"

Знання і навички

  • M.E.Doc
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Бухгалтерський облік
  • 1С УТП
  • 1С ЗУП
  • BAS
  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Excel
  • Клієнт-Банк
  • BAS Бухгалтерія

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Маю багаторічний досвід роботи головний бухгалтером, вмію еффектно організовату роботу, працюю весь час. Шукаю роботу: территоріально Оболонь. Маю автомобіль, не залежна від громадського транспорта. Система податкового обліку: спрощена система оподаткування. Завантаженість: двічі (тричі) на тиждень, не дистанційно- відвідування офісу для обробки документів, здійснення платежів, виплати зарплати, підготовки та подання звітності, консультування, участь у плануванні бізнес процесів. Організація робочого місця: наявність сучасної техніки, програмного забезпечення, супровід спеціалістом, робочий стіл, офісне крісло, меблі для документів, забеспечення канцтоварами. Вмію раціонально організувати роботу, маю досвід роботи при такому графіку. Перевага: медицина, послуги. Перспектива: довгострокові відносини при налагодженій роботі. Оформлення: офіційне з соціальним пакетом. Прошу писати або дзвонити, якщо критерії вашого пошуку і організації праці на підприємстві співпадають з моїми запитами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: