• PRO

Людмила

Керівник відділу, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий менеджер

з 12.2024 по 07.2025 (7 місяців)
ТОВ "ПЕРША ВІЗА", Рівне (Маркетинг, реклама, PR)

- Надання інвойсів для партнерів на оплату послуг.
- Підготовка договорів та супутньої документації, внесення змін та доповнень до договорів.
- Підготовка і виставлення рахунків - фактур.
- Контроль за надходженням коштів від партнерів.
- Комунікація та співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення узгодженості фінансових рішень.

Фахівець з персонального обслуговування клієнтів МСБ

з 07.2024 по 12.2024 (5 місяців)
Sense Bank, Рівне (Фінанси, банки, страхування)

-Встановлення контакту з кожним базовим клієнтом власного та потенційного портфелю юридичних осіб та фізичних осіб підприємців p метою розуміння особливостей та потреб малого бізнесу.
-Визначення периметру групи пов’язаних осіб клієнта з метою правильної сегментації, розуміння особливостей та потреб малого бізнесу, підбору вигідних для клієнта та Банку умов обслуговування (сегментація клієнтів встановлюється внутрішнім розпорядженням малого бізнесу на рівні головного офісу).
-Виконання плану приросту портфелю активних базових клієнтів.
- Виконання планів по кількості продуктів, оформлених кожному клієнту, обсягам продажів та комісійному доходу портфелю.
-Залучення нових клієнтів на розрахунково-касове обслуговування, депозитні, карткові та інші продукти/послуги Банку.
- Збір документів для відкриття поточних/депозитних карткових рахунків та розрахунково-касового обслуговування клієнтів.
- Надання клієнтам Банку інформації щодо банківських послуг, що пропонуються клієнтам.
-Аналіз активності фінансових операцій клієнта у Банку для своєчасного виявлення проблем та потреб клієнтів та здійснення заходів для їх утримання
- Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів.
-Своєчасне внесення інформації із звернень та угод клієнтів, а також контактної та іншої клієнтської інформації до CRM Siebel/
-. Проведення належної перевірки клієнтів/їх представників відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку (включаючи фіксацію даних в електронних системах).
-Контроль змін в умовах продуктів, своєчасне вивчення та застосування змін в умовах пропонованих продуктів/
-Опрацювання документів і письмових запитів про формування, блокування, поновлення та скасування сертифікатів ключів підписувачів.

Начальник відділу продажів

з 11.2023 по 06.2024 (7 місяців)
Адвокатське Бюро "Воронюк Катерини", Рівне (Юриспруденція)

• Формування плану продажів підлеглої команди.
• Організація та контроль роботи для виконання плану
продаж на: підписання договорів на потрібну суму
компанії та надходження коштів на планову суму.
• Пропонувати нові канали продажу.
• Планування ресурсів для виконання планів продаж.
• Співпраця з партнерами для виконання показників свого
відділу.
• Залучення нових партнерів.
• Організація роботи підлеглих працівників та
встановлення кожному планів продажів.
• Визначення формату звітності підлеглої команди
самостійно або з погодженням з керівником.
• Контроль за виконанням задач підлеглою командою.
• Мотивація підлеглих працівників для виконання
показників.
• Внесення пропозицій керівнику щодо стандартів та
систем, вдосконалення маркетингової стратегії.
• Організація відбору фіналістів до прямої підлеглої
команди та погодження кандидатів з керівником.
• Адаптація та навчання нової підлеглої команди.
• Контроль та організація адміністративних функцій
• Контроль за дотриманням стандартів сервісу.
• Виконання додаткових задач керівника.

Керівник групи відділу адресних доставок банківських продуктів

з 08.2019 по 11.2021 (2 роки 3 місяці)
АТ "Альфа - Банк", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

- здійснення загального керівництва групою, вирішення оперативних питань діяльності групи, розподілення обов’язків між співробітниками групи та здійснення щоденного контролю щодо їх виконання;
- виконання планових показників;
- робота з клієнтами (залучення нових, продзвон діючих клієнтів, консультація клієнтів);
- підготовка пропозицій по вдосконаленню організації та діяльності групою, що належать до його компанії;
- організація співробітникам та управління процесом якісної та своєчасної доставки продуктів клієнтам Банку по своєму регіону;
- розробка заходів по оптимізації витрат в межах своєї компетенції; пошук та набір персоналу для покращення роботи відділу в межах свого регіону, а також надання повної інформації та навчання їх по всім продуктам банку( готівкові та споживчі кредити, кредитні та дебетні картки, відкриття рахунків по ФОП);
- прийом, перевірка, облік та забезпечення збереження кредитних та дебетних карт;
- організація якісної та своєчасної доставки кредитних та дебетних продуктів клієнтам Банку, здійснення видачі під розпис пластикових карт провідним фахівцям групи супроводження продажів карткових продуктів та інших кредитних продуктів для подальшої їх доставки за вказаною адресою;
- моніторинг повернення та перевірка коректності підписання досьє (документів по виданих кредитних продуктах клієнтів), здійснення відправки документів в архів та доопрацювання некоректно оформлених досьє;
- здійснення консультацій, методологічної та практичної допомоги структурним підрозділам Банку з питань, що належать до його компетенції;

Головний спеціаліст Відділу супроводження продажів Управління розвитку банківських відділень та супроводження продажів

з 03.2017 по 08.2019 (2 роки 5 місяців)
ПАТ "Альфа - Банк", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

-участь у здійсненні завдань , покладених на Відділ відповідно з Положенням про Відділ;
-організація, здійснення та контроль якісної та своєчасної доставки пластикових карт і Пін-конвертів , документів по споживчому кредиту клієнтам Банку провідними спеціалістами;
-облік та контроль пластикових карт та Пін-конвертів;
-проведення ідентифікації клієнтів перед видачею кредитних карт;
-контроль повернення та перевірка коректності підписання досьє (документів по виданих кредитних продуктах клієнтів), здійснення відправки документів в архів та доопрацювання некоректно оформлених досьє;
-організація якісної та своєчасної доставки кредитних та дебетних продуктів клієнтам Банку, здійснення видачі під розпис пластикових карт провідним фахівцям групи супроводження продажів карткових продуктів та інших кредитних продуктів для подальшої їх доставки за вказаною адресою;
- пошук, набір та навчання персоналу для покращення роботи відділу в межах свого регіону.

Провідний спеціаліст відділу супроводження продажів каоткових продуктів Управління підтримки продажів

з 06.2013 по 03.2017 (3 роки 9 місяців)
ПАТ "Альфа - Банк", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

-участь у здійсненні завдань , покладених на Відділ відповідно з Положенням про Відділ;
-організація, здійснення та контроль якісної та своєчасної доставки пластикових карт і Пін-конвертів , документів по споживчому кредиту клієнтам Банку;
-проведення ідентифікації клієнтів перед видачею кредитних карт;
-облік та контроль пластикових карт та Пін-конвертів;
-контроль повернення та перевірка коректності підписання досьє (документів по виданих кредитних продуктах клієнтів), здійснення відправки документів в архів та доопрацювання некоректно оформлених досьє;
-організація якісної та своєчасної доставки кредитних та дебетних продуктів клієнтам Банку, здійснення видачі під розпис пластикових карт провідним фахівцям групи супроводження продажів карткових продуктів та інших кредитних продуктів для подальшої їх доставки за вказаною адресою.

Спеціаліст групи забезпечення продажів в Львівському регіоні Управління продажів продуктів споживчого кредитування

з 12.2012 по 06.2013 (6 місяців)
ПАТ "Альфа - Банк", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

- дотриманням стандартів обслуговування;
- формування звітності, згідно політики та вимог компанії;
- обслуговування клієнтів;
- виявлення їх потреб та підбір найоптимальніших варіантів для клієнта;
- надання консультацій щодо умов кредитування та оформлення документації фізичних осіб;
- внесення інформація про клієнта до системи обліку кредитів;
- здійснення перевірки клієнта на предмет відсутності або наявності, заборгованості за кредитами в інших банках;
- видача та супроводження клієнтів;
- оформлення та видача карток, споживчих та готівкових кредитів;
- робота з діючими та пошук нових клієнтів;
- ідентифікація клієнта;
- проведення активних продажів.

Спеціаліст відділу автокредитування департамента ризик-менеджменту роздрібного бізнесу головного управління ризик-менеджменту

з 05.2009 по 12.2009 (7 місяців)
АК "ПРАВЕКС-БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

-консультація клієнтів;
-контроль наявності і правильності оформлення всіх необхідних документів для видачi автокредиту;
-прийом повного пакета документiв вiд клиєнта для аналізу кредитоспроможності і за підсумками прийняття рішення про видачу або невидачу кредиту;
-контроль процесу прийняття рішення про видачу кредиту на покупку автомобіля на віддалених підрозділах банку;
-робота з проблемними клієнтами (контроль вiддiлення, на якому клієнт оформляв кредит, або самого клієнта): пропозиція альтернативних варіантів клієнтові (відстрочку,реструктуризацію) для погашення його кредиту.

Економіст сектора по роботі з підрозділами м.Києва та Київської області відділу аналізу кредитних справ цього ж департаменту.

з 04.2008 по 05.2009 (1 рік 1 місяць)
АК "ПРАВЕКС-БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

-консультація клієнтів;
-контроль наявності і правильності оформлення всіх необхідних документів для видачі автокредиту;
-прийом повного пакета документів від клієнта для аналiзу кредитоспроможності і за підсумками прийняття рішення про видачу або невидачу кредиту;
-контроль процесу прийняття рішення про видачу кредиту на купівлю автомобіля на віддалених підрозділах банку;
-робота з проблемними клієнтами (контроль вiддiлення, на якому клієнт оформляв кредит,або самого клієнта): пропозиція альтернативних варіантів клієнтові (відстрочку,реструктуризацію) для погашення його кредиту.

Офіс-менеджер департаменту по кредитуванню фізичних осіб на купівлю автомобілей

з 05.2007 по 04.2008 (11 місяців)
АК "ПРАВЕКС-БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- забезпечення документообігу компанії (вхідна/ вихідна документація, реєстрація, облік документів тощо);
-прийом телефонних дзвінків;

Менеджер торгового залу

з 02.2007 по 04.2007 (2 місяці)
ТзОВ «М-Трейд», Рокитне (Рівненська обл.) (Роздрібна торгівля)

- консультація клієнтів;
- оформлення супровідної документації;
- прийом, підготовка і виставлення товару для продажу.
- проведення інвентаризації товарів;
- проведення інкасації;.

Освіта

Київський Гуманітарний Інститут

Економічний факультет. Спеціальність фінанси. Магістр з фінансового менеджменту, Київ
Вища, з 2010 по 2011 (1 рік)

Київський Гуманітарний Інститут

Економічний факультет. Спеціальність фiнанси. Бакалавр з фінансів «Економіка і Підприємство», Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Internet Explorer
  • Email
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • HCL Notes
  • Google Chrome
  • Google
  • Slolp
  • Cfront
  • CRM
  • Користувач Бітрікс24
  • Користувач АБС Б2
  • Ведення переговорів
  • Управління персоналом
  • Неконфліктність
  • Уміння аналізувати
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички
  • Самостійне прийняття рішень
  • Finmap
  • Комунікабельність
  • Стратегічне планування
  • BitFactura

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

- активна життєва позиція, цілеспрямованість;
- органiзацiйнi здібностi, комунікабельність;
- відповідальність, оперативність, оптимізм;
- креативність, iнiцiативність, терплячість, швидке навчання.
- маю бажання працювати, працюю на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: