- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7823142/
Менеджер з медтуризму, керівник, аналітик, логіст, медичний реєстратор, адміністратор, діловод, 25 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Менеджер, аналітик
з 02.2025 по 04.2025
(2 місяці)
Де Ла Марк, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
1. Оновлення, ведення та перевірка бази даних товарів компанії.
2. Створення Аналітичних Звітів компанії за 2024 рік: "Основные стратегии и инициативы, которые компания DeLaMark может реализовать для усиления своего влияния на сохранение водного пространства. Международно признанные методики оценки влияния компании DeLaMark на водные ресурсы»:
- Оценка водного следа
- LCA-анализ для оценки жизненного цикла продукции с точки зрения воды и углерода
- Индекс водного стресса
- Методы измерения углеродного следа, и др.
Адміністратор, медичний реєстратор
з 06.2024 по 07.2024
(1 місяць)
Інмедсервіс, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Реєстрація пацієнтів в програмі «Doc Dream», надання інформації пацієнтам про медичні послуги, отримання інформації про пацієнтів, направлення пацієнтів до відповідних лікарів, впорядкування медичної документації та медичних карток пацієнтів закладу, перевірка медичного страхування пацієнтів та інформування їх про фінансові умови надання медичних послуг.
Заступник директора зі стратегічного розвитку (медичний туризм)
з 01.2016 по 03.2022
(6 років 2 місяці)
ТОВ "Medinconsult", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Планування, організація, контроль безперервної та ефективної роботи організації
• Робота з партнерами – постачальниками медичних послуг (клініки, лікарні, медичні заклади)
• Моніторинг якості та актуальності медичних послуг в Україні та інших країнах
• Комунікація з пацієнтом (українська мова, російська, шведська, німецька, англійська)
• Розробка та організація Плану лікування пацієнта
• Супровід пацієнта під час лікування в Україні
• Розробка та ведення листів та іншої документації
• Переклад медичної та юридичної документації (українська, російська, шведська, німецька, англійська)
Заступник директора з логістики, організації та проведення ліцензійних іспитів
з 10.2011 по 04.2016
(4 роки 6 місяців)
Міністерстві охорони здоров'я України, Департамент освіти та науки, ДО "Центр тестування", Київ (Освіта, наука)
• Контроль з оцінки якості підготовки фахівців у галузі охорони здоров’я та встановлення її відповідності стандартам вищої освіти шляхом проведення стандартизованого тестування у формі іспитів «Крок»
• Організація та контроль безперервної роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів організації
• Розробка та погодження з директором організації плану робіт згідно з Графіком проведення ліцензійних іспитів МОЗ України
• Контроль за своєчасним виконанням Графіка проведення ліцензійних іспитів МОЗ України, підготовка аналітичних звітів про проведення іспитів, їх аналіз
• Зв'язок із навчальними закладами та координація внутрішніх та зовнішніх зв'язків організації з питань логістики проведення ліцензійних іспитів
• Організація роботи з підбору персоналу, його підготовки та підвищення кваліфікації
• Забезпечення суворого дотримання режиму економії матеріальних, трудових та фінансових ресурсів
• Проведення робіт з удосконалення планування економічних та фінансових показників діяльності організації
• Підготовка та контроль своєчасного подання звітності про результати діяльності організації в установленому порядку
Завідувачка відділу «Логістики тестових іспитів»
з 09.2000 по 10.2011
(11 років 1 місяць)
Міністерство охорони здоров'я, Департамент освіти та науки, ДО "Центр тестування", Київ (Освіта, наука)
• Організація та контроль безперервної роботи відділу логістики відповідно до Графіку ліцензійних іспитів МОЗ України
• Зв'язок із навчальними закладами та координація внутрішніх та зовнішніх зв'язків організації з питань логістики проведення ліцензійних іспитів
• Оцінка та аналіз заходів, пов'язаних із виконанням логістичних процесів, пов'язаних із проведенням ліцензійних іспитів
• Удосконалення роботи відділу, розробка та впровадження нових заходів, спрямованих на підвищення ефективності роботи відділу
• Аналіз, планування, організація, координація та управління процесами з підготовки та проведення ліцензійних іспитів
• Розробка та впровадження методичних та нормативних матеріалів з логістики, підготовка аналітичних звітів
• Організація робіт з розробки форм, інструкцій та методів ведення звітності
• Моніторинг правильності та своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу
• Оптимізація документообігу всіх логістичних процесів
• Узгодження взаємодії відділу логістики з іншими підрозділами
Інженер кафедри медичної інформатики та комп'ютерних технологій навчання
з 10.1998 по 09.2000
(1 рік 11 місяців)
Національний медичний університет ім.О.О.Богомольця, Київ (Освіта, наука)
• Виконання роботи у науково-технічній діяльності, інформаційного обслуговування, організації виробництва, технічного контролю
• Розробка методичної та нормативної документації, технічної документації
• Забезпечення необхідними технічними документами
• Участь у роботах з досліджень та проектів та програм, аналіз інформації, технічних даних; їх узагальнення та систематизація
• Підготовка графіків робіт, інструкцій
• Здійснення експертизи технічної документації, нагляд та контроль
Офіс - менеджер
з 02.1998 по 05.1998
(3 місяці)
Представництво "I.B.Canada", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
Організація роботи офісу
Приймання та комунікація з партнерами
Листування та оформлення замовлень
Адміністрування
Освіта
Київський Технічний Університет (Київський Політехнічний Інститут, КПІ)
Інженерно-фізичний факультет. Спеціальність – Металознавство та термічна обробка металів. Спеціалізація – Інженер-металург., Київ
Вища, з 1990 по 1996 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси Міжнародного інституту бізнесу "Оцінка нерухомого майна (нерухомості), у тому числі експертна грошова оцінк
2007, 3 місяця
Рівень цифрової грамотності в ДІЯ "Високий С1", кількість балів – 75\90, сертифікат загальної цифрової грамотності
13.12.2021
Сертифікат
Знання і навички
- адміністратор та копірайтер сайтів
- Уміння аналізувати
- Переклад текстів
- Знання шведської
- Знання німецької
- Логістика
- Уважність
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Шведська — середній
- Німецька — середній
- Англійська — початковий
Схожі кандидати
-
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Директор, керівник, керуючий магазином, менеджер по роботі з клієнтами
Київ -
Адміністратор
Київ -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Київ, Одеса -
Керівник кураторів
Київ -
Адміністратор
30000 грн, Київ, Одеса