Анна

HR-менеджер, 50 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з адміністративної діяльності

з 02.2022 по 04.2025 (3 роки 2 місяці)
ТОВ Калвер Технолоджіс, Київ (Машинобудування)

- Планування та організація процесу закупівель матеріальних цінностей
- Ведення переговорів та укладання договорів з постачальниками
- Контроль своєчасності доставки товару та якості продукції
- Моніторинг цін та альтернативних постачальників
- Пошук орендодавців
- Ведення реєстру помилок та ремонтних робіт та усунення несправностей
- Документообіг вхідної та вихідної документації
- Ведення реєстру договорів
- Організація робочих місць для нових співробітників
- Закупка лікарських засобів для оновлення аптечок на виробництві
- Закупка обідів співробітникам
- Організація кейтерінгів
- Управління витратними матеріалами та запасами необхідного офісного приладдя для задоволення побутових потреб співробітників.
- Управління технічним обладнанням: закупівля необхідної техніки, контроль над наявною технікою та обробка заявок щодо лізингу компанії.
- Підтримка департаменту маркетингу та допомога з організацією конференцій.

Менеджер з закупівель будівельних матеріалів

з 06.2021 по 02.2022 (8 місяців)
Газбудінжиніринг, ТОВ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Планування та організація процесу закупівель будівельних матеріалів
- Ведення переговорів та укладання договорів з постачальниками
- Контроль своєчасності доставки товару та якості продукції, що поставляється
- Моніторинг цін та альтернативних постачальників
- Пошук логістики для доставки продукції та будівельних матеріалів
- Пошук орендодавців спец.техніки в межах України
- Ведення таблиць фінансової звітності із закупівель в Excel та 1С.
- Документообіг

Помічник керівника, діловод

з 03.2020 по 06.2021 (1 рік 3 місяці)
Еффітекс, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Підготовка актів прийому – передачі матеріальних цінностей замовників
- Подання рахунків на оплату
- Складання наказів на відрядження водіїв, довіреностей для здобуття матеріальних цінностей. Контроль за своєчасним поверненням документів на відрядження водіїв та подання їх бухгалтерії.
- Робота з 1С: документообіг.
- Підготовка документів для підписання клієнтами. Запит актів звіряння, дублювання рахунків на оплату.
- Підготовка пакету статутних документів на вимогу замовників
- Здійснення контролю своєчасного ТО та страхування автотранспорту компанії
- Ведення таблиці звітів із закупівель
- Активний пошук та підбір персоналу (первинний аналіз кандідатів: аналіз резюме, телефонне інтервю)

Знання і навички

  • MS Outlook
  • MS PowerPoint
  • Битрикс24
  • 1С ЗУП
  • Стресостійкість
  • Ведення архіву документів

Додаткова інформація

Шукаю можливість розвитку в HR-сфері. Маю досвід організаційної роботи, ведення переговорів, документообігу та взаємодії з персоналом. Відповідальна, комунікабельна, швидко навчаюсь. Готова розвиватися у напрямку підбору персоналу, адаптації працівників та формування здорової корпоративної культури.

Ключові навички:

Організація та супровід внутрішніх процесів компанії

Комунікація з персоналом та підтримка внутрішніх запитів

Проведення адаптації нових працівників

Ведення документації та ділового листування

Організація робочих місць та офісного середовища

Часткова участь у підборі персоналу

Вміння створювати атмосферу довіри й командної роботи

Високий рівень відповідальності, ініціативності та залученості

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: