• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7916720/

Інспектор відділу кадрів, адміністратор, помічник керівника, секретар, 21 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор відділу кадрів

з 02.2018 по нині (7 років 6 місяців)
Державні організації

Обов‘язки інспектора відділу кадрів:
- забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів;
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- ведення обліку відпусток працівників (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки)
- оформлення листів непрацездатності;
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- підготовка проектів наказів;
- розроблення посадових інструкцій;
- видача довідок працівникам з місця роботи;
- оформлення відряджень;
- листування з організаціями та підприємствами стосовно особового складу;
- досвід активного пошуку кандидатів на вакантні посади;
- досвід в написанні оголошень про вакансії;
- оцінка навичок і вмінь кандидата.

Обов‘язки секретаря :
- зустріч та супровід відвідувачів;
- ведення діловодства;
- підготовка відповідей на звернення, запити;
- досконале знання роботи із технічними засобами;
- планування робочого дня керівника;
- прийом телефонних дзвінків;
- організація прийомів і нарад;
- своєчасне замовлення робіт, закупівля товарів для повноцінного функціонування офісу;
- організація святкових та навчальних заходів;
- отримання та відправлення кореспонденції.

Обов‘язки відповідального за ведення військового обліку:
- ведення військового обліку на підприємстві;
- підготовка документів на визначення підприємства критично важливим;
-оформлення бронювання працівників.

Освіта

Чернігівський технологічний університет

Юридичний, Чернигов
Вища, з 2012 по 2017 (5 років)

Вища освіта. Магістр.
Спеціальність - правове забезпечення підприємницької діяльності.

Знання і навички

  • Робота в команді
  • Орієнтація на результат
  • Управління командою
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Уважність

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Впевнений користувач ПК.
Знання КЗпП та інших нормативних актів трудового законодавства.
Досвід роботи з чисельністю працівників 470.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: