• Файл

Катерина

Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник керівника, спеціаліст з кредитування

Розглядає посади:
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник керівника, спеціаліст з кредитування, Спеціаліст відділення банку
Вік:
35 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Полякова Катерина

Дата народження: 30 січня 1990 р.
Місто Черкаси
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Працевлаштування на посаду секретаря, діловода,
помічника керівника

Професійна діяльність
Досвід роботи у сфері торгівлі, діловодства, підбору персоналу
• ведення документообігу в повному обсязі, ведення ділового листування;
• планування робочого дня відділу/ керівника;
• досвід збору та обробки інформації;
• робота з персоналом (підбір персоналу різними методами, проведення первинних співбесід)

Досвід роботи
Березень - жовтень 2023 р. – СК Варто, помічник керівника медичного холдингу.
Функціональні обов'язки:
• Ведення бухгалтерського обліку ОЗ Холдингу, проведення інвентаризацій
• Планування робочого дня керівника
• планування та контроль роботи проектів
• ведення первинної документації
• ведення первинної бухгалтерської звітності;
• виконання завдань керівника
• проведення зборів та зустрічей зі співробітниками
• Впровадження нових проектів для оптимізації роботи холдингу

Лютий - травень 2022 р. – ФОП Могилевський (торгівля), оператор комп’ютерного набору
Функціональні обов'язки:
• виписка прибуткових/ видаткових накладних;
• ведення первинної документації;
• ведення ділового листування з контрагентами;
• прийом телефонних дзвінків

Березень 2017 – квітень 2018 рр. - Благодійний фонд «Від серця до серця»
(м. Дніпро), координатор центру гуманітарної допомоги
• складання листів-запитів на гуманітарну допомогу;
• розрахунок об’ємів гуманітарної допомоги;
• ведення первинної бухгалтерської звітності;
• інформування клієнтів та отримувачів допомог;
• ведення клієнтської бази

2014 – 2017 рр. – Спеціаліст з підбору та адаптації персоналу (оптова торгівля споживчими товарами)
• проведення співбесід з кандидатами;
• пошук кандидатів, заповнення профілю на сайтах;
• стимулювання співробітників і управління поточними процесами;
• проведення тренінгів і семінарів для кандидатів та співробітників

2011 – 2013 рр. – спеціаліст з кредитування і страхування

Освіта
Бухгалтер, спеціальність «Економіка і бухгалтерський облік» (Іванівська державна текстильна академія)
Менеджер, спеціальність «Менеджмент організацій і управління на підприємстві» (Іванівський державний університет)

Додаткові відомості
• ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office навігація в Internet, довідково-інформаційні програми);
• програма 1С – базовий рівень
Особисті якості
Оперативно планую та організовую роботу. Комунікабельна, відповідальна, швидко навчаюсь та адаптуюсь. Маю активну життєву позицію, вмію орієнтуватись в складних ситуаціях. Прагну професійного та особистісного зростання.
Бажаний графік роботи: 5-денний робочий тиждень, 8 год. роб.день

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: