• PRO

Аліна

Офіс-менеджер

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
23 роки
Місто:
Виноградів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 03.2024 по 01.2025 (10 місяців)
Садовий центр "Сад Сервіс", Одеса (Роздрібна торгівля)

Моїми обов'язками на посаді були:
- ведення фінансової та управлінської звітності;
- ведення переговорів з постачальниками товарів та контроль закупівель;
- організація ділових зустрічей керівника (онлайн та офлайн);
- організація робочих виїздів команди для проведення ландшафтних робіт на ділянках замовників, у т. ч. за межами Одеської області;
- проведення аналітики та візуалізації статистичних даних;
- проведення та контроль інвентаризації;
- забезпечення та контроль наявності розхідних матеріалів, справності офісного та садового приладдя;
- документація даних клієнтів;
- створення контенту для соціальних мереж;
- грамотне та доброзичливе спілкування з клієнтами (Instagram, Telegram).

Продавець-консультант

з 05.2021 по 02.2024 (2 роки 9 місяців)
Амадор, Одеса (Роздрібна торгівля)

Моїми обов'язками на цій посаді були:
- грамотне та доброзичливе спілкування з клієнтами та відвідувачами;
-якісна консультація з підбору товару;
-надання післяпродажних консультацій по телефону;
-вміння відмінно контактувати з дітьми будь-якого віку;
-детальне знання характеристик товарів, асортиментний ряд яких складав понад 600 од.;
Моїм досягненням на цій посаді стало виконання обов'язків помічника адміністратора, а саме:
-підбір постачальників товарів для розширення асортиментного ряду;
-контроль логістики вищезгаданої продукції;
-менеджмент співпраці з кріейторами контенту соціальних мереж.

Офіціант

з 06.2020 по 08.2020 (2 місяці)
Liberty of the seas, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

-грамотне та доброзичливе спілкування з відвідувачами;
-створення приємної атмосфери для відвідувачів;
-вміння швидко та якісно вирішувати конфлікти;
-обслуговування більше 100 відвідувачів за 1 робочий день.

Освіта

Одеський Національний Економічний Університет

Факультет економіки та управління підприємництвом. Спеціальність: "Підприємництво і торгівля". Освітня програма: "Економіка та управління бізнесом", Одеса
Вища, з 2019 по 2024 (5 років)

Навчаючись, я оволоділа знаннями з ведення бізнесу, фінансового, управлінського та бухгалтерського обліку, психології продажів, бізнес-етиці, основам права.

Додаткова освіта та сертифікати

"Сучасне керівництво проектами - мистецтво порушення правил". Prometheus

2023, 4 тижні
Сертифікат

"Дизайн-мислення для інновацій". Prometheus

2022, 5 тижнів
Сертифікат

"Основи управління командами та проєктами в IT. Підготовчий". Prometheus

2024, 5 тижнів
Сертифікат

Знання і навички

  • Складання управлінської звітності
  • Складання фінансової звітності
  • Проведення касових операцій
  • Уважність
  • Користувач 1С
  • Користувач ПК
  • Стресостійкість
  • Знання касової дисципліни
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Інкасація
  • Комунікабельність
  • MS Excel
  • MS Word
  • Відповідальність
  • Організованість
  • Ведення документації
  • Грамотна усна та письмова мова

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Я відповідальна, дисциплінована, комунікабельна, креативна. Легко засвоюю нові знання.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: