- PRO
Наталя
Маркетолог, бренд-менеджер, директор з маркетингу, 55 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 39 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7988528/
Досвід роботи
Директор з маркетингу
з 11.2023 по 02.2025
(1 рік 3 місяці)
ФОП, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Мережа закладів.
Управління співробітниками відділу маркетингу (2 фіхівця).
- Детальная аналітика: фінансових показників (виторг, середній чек, кількість чеків на заклад), асортиментної матриці (АВС-аналіз), розробка та введення нових продуктів (страв), робота над ціноутворенням, налаштування рекламних компаній, що вплинуло на результат по збільшенню виторгу на 12% з 3 місяця і вихід на план та середнього чеку на 4%.
- Аналітика продажів Glovo. Збільшення продажів на 30% за 2 місяця, вихід на план 17% від загального виторгу з 6 місяців.
- Загальна аналітика на постійній основі: конкурентів, відстеження трендів ринку food-індустрії, ефективності рекламних кампаній, тестування гіпотез та застосування їх на практиці, розробка маркетингової стратегії, swot-аналіз;
- Планування та прогнозування. Контроль та виконання плану продажів;
- Складання звітів, бюджетів, маркетингових планів, food-календарів;
- Робота над відгуками гостей;
- Створення та здійснення креативної реклами.Налаштування реклами, спілкування з блогерами, ведення маркетингового календарю.
Маркетолог
з 09.2022 по 07.2023
(10 місяців)
ArtLunch, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
- Щотижнева та щомясячна аналітика: ефективності рекламних кампаній, фінансових показників та продажів компанії, тестування гіпотез та застосування їх на практиці, моніторинг та аналіз конкурентів, відстеження трендів ринка food-індустрії;
- Оптимізація асортиментної матриці (АВС-аналіз), подальша розробка та введення нових страв, що привело до збільшення продажів по групі меню на 30%, спільна робота із бренд-шефом, робота над ціноутворенням.
- Збільшення виторгу з 3 місяця на 4%, зростання середнього чеку на 2-3%.
- Контроль та виконання плану продажів. Складання звітів, бюджетів, маркетингових планів, food-календарів;
- Розробка маркетингових активностей, що привело до збільшення продажів на 8% за місяць з 2 місяця з поступовим утриманням та зростанням;
- Просування сторінки Instagram (збільшення кількісті читачів на 11,5%, взаємодії на 13.7%).
Керівник відділу маркетинга
з 08.2018 по 06.2022
(3 роки 10 місяців)
ФОП, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Dark kitchen. Піца, суші.
Управління співробітниками відділу маркетингу (6 фахівців).
- Аналітика асортиментної матриці (АВС-аналіз) та введення нових продуктів з подальшим ціноутворенням: збільшення продажів по групах меню в середньому на 10%, впливання на зниження фудкосту по стравах та по групах меню від 2%;
- Розробка маркетингових активностей (стратегій), що впливають на зростання фінансових показників компанії: робота над збільшення виторгу або його утриманням, робота над зростанням середнього чеку на 3-4% або його утриманням. Успішні показники за місяць зростання по виторгу на 29%;
- Щотижнева та щомісячна аналітика: фінансових показників та продажів компанії, swot-аналіз компанії, метрик рекламних компаній по відділу, тестування гіпотез та застосування їх на практиці, моніторінг та аналіз конкурентного середовища, відстеження трендів ринка food-індустрії, розробка річної маркетингової стратегії;
- Участь у розробці та прогнозуванні планів продаж, контроль за його виконанням;
- Складання звітів, бюджетів, маркетингових планів, food-календарів;
- Організація та участь у фуд-зйомках;
- Створення та здійснення креативної реклами.
Маркетолог
з 11.2017 по 08.2018
(9 місяців)
Мережа бургерних. Бенкетний зал, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
- розробка та організація проведення акцій для збільшення продажів;
- робота з менеджерами з продажу щодо збільшення середнього чека;
- моніторинг та аналіз конкурентів (KFС, McDonalds), створення конкурентних переваг;
- участь у створенні нових страв, розробка сезонного меню;
- організація та підготовка до тематичних заходів (банкети, весілля, фуршет, вечірки);
- проведення та участь в організації фотосесій нових страв, створення концепцій;
- підготовка оперативної звітності та планів роботи.
Маркетолог
з 03.2017 по 10.2017
(7 місяців)
Golden, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
- - аналіз цільової аудиторії, ринку, конкурентів;
- участь у розробці ціноутворення продукту та послуг на ринку;
- формування промо-пакетів, сезонних акцій з усіх напрямків діяльності комплексу;
- повний документальний супровід рекламної діяльності (звіти, ведення ділової документації);
- запуск маркетингових заходів (реклама у ЗМІ, участь у прес-конференціях, виставках);
- річне та щомісячне медіапланування за напрямками онлайн та офлайн просування;
- аналітика ефективності просування, оптимізація рекламного бюджету;
- робота з відгуками.
Провідний фахівець з маркетингу та реклами
з 12.2009 по 03.2014
(4 роки 3 місяці)
Корпорація "Укравто", Киев (Автобізнес та автосервіс)
- підбір ефективних медіа заходів з метою досягнення відповідних маркетингових цілей;
- написання статей, сценаріїв для аудіороликів, рекламних слоганів;
- проведення презентацій, участь у виставках та автошоу, контроль та порядок їх організації;
- підготовка звітів та бюджету з маркетингової діяльності, складання медіа-планів;
- дотримання корпоративних умов рекламної діяльності;
- просування автомобільних брендів за допомогою регіональних ЗМІ;
- ведення ділової документації.
Головний спеціаліст з маркетингу
з 04.2007 по 06.2009
(2 роки 2 місяці)
Укргазбанк, АБ, Сімферополь (Фінанси, банки, страхування)
- планування маркетингової діяльності;
- комплекс вивчення корпоративних та роздрібних клієнтів;
- просування банківських продуктів за допомогою регіональних ЗМІ;
- дотримання корпоративних умов до рекламної діяльності;
- проведення маркетингового аналізу ринкового середовища;
- участь у виставках, форумах, семінарах;
- робота у програмах Corel Draw, Adobe Photoshop та розробка рекламних макетів.
Освіта
Університет економіки та права КРОК
Міжнародні відносини, зовнішня економічна діяльність, Киев
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Laba. Директор з маркетингу
2020, 3 місяця
WelcomePro, маркетинг та аналітика у ресторанному бізнесі
2020, 6 місяців
Школа фуд-фотографії
2022, 6 мес
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Adobe Photoshop
- Adobe Lightroom
- CorelDRAW
- Водійські права кат. B
- Уміння аналізувати
- MS Power BI
- Adobe
- Малювання
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Понад 7 років працюю маркетологом у сфері food-індустрії. Серед моїх досягнень – збільшення продажів компанії за 12 місяців на 50%, зміцнення позиції бренду на ринку, успішні рекламні кампанії певних точок продажів, що збільшили виторг на 30% за півроку та на 120% за рік. Також маю додаткову освіту та досвід роботи як food-стилістом, так і food-фотографом.
Схожі кандидати
-
Product Marketing Manager
Київ -
Chief Marketing Officer, маркетолог, бренд-менеджер
Київ -
Керівник операційного маркетингу (категорійний менеджмент)
120000 грн, Дніпро, Дистанційно -
Бренд-менеджер
70000 грн, Київ -
Marketing, advertising manager, Team lead (Group account)
55000 грн, Київ -
Директор з маркетингу
150000 грн, Київ, Дистанційно