• PRO

Наталя

Маркетолог, бренд-менеджер, директор з маркетингу, 55 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з маркетингу

з 11.2023 по 02.2025 (1 рік 3 місяці)
ФОП, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Мережа закладів.
Управління співробітниками відділу маркетингу (2 фіхівця).
- Детальная аналітика: фінансових показників (виторг, середній чек, кількість чеків на заклад), асортиментної матриці (АВС-аналіз), розробка та введення нових продуктів (страв), робота над ціноутворенням, налаштування рекламних компаній, що вплинуло на результат по збільшенню виторгу на 12% з 3 місяця і вихід на план та середнього чеку на 4%.

- Аналітика продажів Glovo. Збільшення продажів на 30% за 2 місяця, вихід на план 17% від загального виторгу з 6 місяців.

- Загальна аналітика на постійній основі: конкурентів, відстеження трендів ринку food-індустрії, ефективності рекламних кампаній, тестування гіпотез та застосування їх на практиці, розробка маркетингової стратегії, swot-аналіз;

- Планування та прогнозування. Контроль та виконання плану продажів;
- Складання звітів, бюджетів, маркетингових планів, food-календарів;
- Робота над відгуками гостей;
- Створення та здійснення креативної реклами.Налаштування реклами, спілкування з блогерами, ведення маркетингового календарю.

Маркетолог

з 09.2022 по 07.2023 (10 місяців)
ArtLunch, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Щотижнева та щомясячна аналітика: ефективності рекламних кампаній, фінансових показників та продажів компанії, тестування гіпотез та застосування їх на практиці, моніторинг та аналіз конкурентів, відстеження трендів ринка food-індустрії;
- Оптимізація асортиментної матриці (АВС-аналіз), подальша розробка та введення нових страв, що привело до збільшення продажів по групі меню на 30%, спільна робота із бренд-шефом, робота над ціноутворенням.
- Збільшення виторгу з 3 місяця на 4%, зростання середнього чеку на 2-3%.
- Контроль та виконання плану продажів. Складання звітів, бюджетів, маркетингових планів, food-календарів;
- Розробка маркетингових активностей, що привело до збільшення продажів на 8% за місяць з 2 місяця з поступовим утриманням та зростанням;
- Просування сторінки Instagram (збільшення кількісті читачів на 11,5%, взаємодії на 13.7%).

Керівник відділу маркетинга

з 08.2018 по 06.2022 (3 роки 10 місяців)
ФОП, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Dark kitchen. Піца, суші.
Управління співробітниками відділу маркетингу (6 фахівців).
- Аналітика асортиментної матриці (АВС-аналіз) та введення нових продуктів з подальшим ціноутворенням: збільшення продажів по групах меню в середньому на 10%, впливання на зниження фудкосту по стравах та по групах меню від 2%;

- Розробка маркетингових активностей (стратегій), що впливають на зростання фінансових показників компанії: робота над збільшення виторгу або його утриманням, робота над зростанням середнього чеку на 3-4% або його утриманням. Успішні показники за місяць зростання по виторгу на 29%;

- Щотижнева та щомісячна аналітика: фінансових показників та продажів компанії, swot-аналіз компанії, метрик рекламних компаній по відділу, тестування гіпотез та застосування їх на практиці, моніторінг та аналіз конкурентного середовища, відстеження трендів ринка food-індустрії, розробка річної маркетингової стратегії;

- Участь у розробці та прогнозуванні планів продаж, контроль за його виконанням;
- Складання звітів, бюджетів, маркетингових планів, food-календарів;
- Організація та участь у фуд-зйомках;
- Створення та здійснення креативної реклами.

Маркетолог

з 11.2017 по 08.2018 (9 місяців)
Мережа бургерних. Бенкетний зал, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- розробка та організація проведення акцій для збільшення продажів;
- робота з менеджерами з продажу щодо збільшення середнього чека;
- моніторинг та аналіз конкурентів (KFС, McDonalds), створення конкурентних переваг;
- участь у створенні нових страв, розробка сезонного меню;
- організація та підготовка до тематичних заходів (банкети, весілля, фуршет, вечірки);
- проведення та участь в організації фотосесій нових страв, створення концепцій;
- підготовка оперативної звітності та планів роботи.

Маркетолог

з 03.2017 по 10.2017 (7 місяців)
Golden, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- - аналіз цільової аудиторії, ринку, конкурентів;
- участь у розробці ціноутворення продукту та послуг на ринку;
- формування промо-пакетів, сезонних акцій з усіх напрямків діяльності комплексу;
- повний документальний супровід рекламної діяльності (звіти, ведення ділової документації);
- запуск маркетингових заходів (реклама у ЗМІ, участь у прес-конференціях, виставках);
- річне та щомісячне медіапланування за напрямками онлайн та офлайн просування;
- аналітика ефективності просування, оптимізація рекламного бюджету;
- робота з відгуками.

Провідний фахівець з маркетингу та реклами

з 12.2009 по 03.2014 (4 роки 3 місяці)
Корпорація "Укравто", Киев (Автобізнес та автосервіс)

- підбір ефективних медіа заходів з метою досягнення відповідних маркетингових цілей;
- написання статей, сценаріїв для аудіороликів, рекламних слоганів;
- проведення презентацій, участь у виставках та автошоу, контроль та порядок їх організації;
- підготовка звітів та бюджету з маркетингової діяльності, складання медіа-планів;
- дотримання корпоративних умов рекламної діяльності;
- просування автомобільних брендів за допомогою регіональних ЗМІ;
- ведення ділової документації.

Головний спеціаліст з маркетингу

з 04.2007 по 06.2009 (2 роки 2 місяці)
Укргазбанк, АБ, Сімферополь (Фінанси, банки, страхування)

- планування маркетингової діяльності;
- комплекс вивчення корпоративних та роздрібних клієнтів;
- просування банківських продуктів за допомогою регіональних ЗМІ;
- дотримання корпоративних умов до рекламної діяльності;
- проведення маркетингового аналізу ринкового середовища;
- участь у виставках, форумах, семінарах;
- робота у програмах Corel Draw, Adobe Photoshop та розробка рекламних макетів.

Освіта

Університет економіки та права КРОК

Міжнародні відносини, зовнішня економічна діяльність, Киев
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Laba. Директор з маркетингу

2020, 3 місяця

WelcomePro, маркетинг та аналітика у ресторанному бізнесі

2020, 6 місяців

Школа фуд-фотографії

2022, 6 мес

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Lightroom
  • CorelDRAW
  • Водійські права кат. B
  • Уміння аналізувати
  • MS Power BI
  • Adobe
  • Малювання

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Понад 7 років працюю маркетологом у сфері food-індустрії. Серед моїх досягнень – збільшення продажів компанії за 12 місяців на 50%, зміцнення позиції бренду на ринку, успішні рекламні кампанії певних точок продажів, що збільшили виторг на 30% за півроку та на 120% за рік. Також маю додаткову освіту та досвід роботи як food-стилістом, так і food-фотографом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: