• PRO

Victoria

Head of marketing (communications, creative), 120 000 грн

Розглядає посади:
Head of marketing (communications, creative), Маркетолог, Интернет-маркетолог
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
28 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of marketing

з 01.2024 по нині (1 рік 4 місяці)
DarwinLand — IT освiта та фiн грамотность для дiтей, Киев (Образование, наука)

Project Marketing Manager

з 12.2023 по нині (1 рік 5 місяців)
Englishdom, Киев (Образование, наука)

Head of Marketing Communications Manager

з 02.2022 по нині (3 роки 3 місяці)
GoITeens — IT академія, Киев (IT)

- ​​Розробка комунікаційної стратегії (соціальні мережі, YouTube та Tik Tok, блог, коммюніті, influence маркетинг, онлайн івенти)
- Реалізація та контроль комунікаційної стратегії ринку України та інших країн;
- Реалізація та контроль фірмового стилю та тону бренду у всіх точках контакту з клієнтами (сайт, лендінги, презентації, соц. мережі, відеоролики, рекламні банери та інші маркетингові матеріали та канали);
- Виконання планів лідогенерації із контенту за кількістю, якістю та вартістю лідів і досягнення плюсового ROMI;
- Забезпечення виконання планів продажу;
- Керування комунікаційною командою внутрішньою та зовнішньою (копірайтери, дизайнери, SMM менеджери, коммюніті менеджери, influence менеджери, івент менеджери та ін.).Підбір, мотивація, контроль;
- Планування та керування процесом створення текстового та візуального контенту (пости в соц. мережі, статті, лендінги, відеоролики, листи, презентації та інше);
- Планування та контроль реалізації інтеграцій з лідерами думок для отримання цільових лідів. Планування пошуку нових блогерів та каналів, створення оферів для партнерів та оцінка результатів.
- Розробка нових лендінгів під контентні проєкти (написання ТЗ виконавцям, контроль створення, відслідковування конверсій);
- Планування та контроль робіт по запуску та проведенню Марафонів, Демо днів та інших івентів (планування івентів, контроль організації та промо, оцінка результатів)
- Планування та контроль робіт по розвитку коммюніті; (створення стратегії розвитку, контроль реалізації, оцінка результатів);
- Планування та контроль робіт по розвитку блогу (створення стратегії просування, погодження контент-плану, контроль реалізації, оцінка результатів);
- Ведення аналітики та формування звітів по ефективності каналів комунікації, проєктів та досягненням KPI командою;
- Участь у створенні автоматизованих дашбордів (постановка ТЗ, контроль виконання, постановка ТЗ на доопрацювання)

Head of Marketing

з 10.2021 по 04.2022 (6 місяців)
GEPUR, Киев (Розничная торговля)

- Розробка та реалізація маркетингової стратегії (онлай. офлайн, маркетплейси);

- Управління та розвиток команди (SMM, контент (+продакшн), дизайн, реклама, PR та event);

- Розробка та управління проектами, (відповідальна за результат) аналітика та масштабування результату;

- збільшення продажів за коштами маркетингових активностей;

— Наймання в команду, оптимізація бізнес-процесів, пошук підрядників для реалізації стратегії просування;

— Розвиток нових каналів просування від social media до колаборації бренду та спільних продуктів, партнерські програми та офлайн медіа;

- Щільна робота з категорійним відділом, цехом та складом (1C), та дизайнерами;

- Щомісячна / щотижнева звітність + аналітика з канального, розрахунок економіки відділу, облік витрат, встановлення KPI на відділ, розрахунок ФОП та систем мотивації (матеріальна та не матеріальна); постановка цілей (OKR) на рік, квартал та план досягнення цілей;

- Робота з сайтом (сфера fast-fashion) вихід та оновлення колекцій щотижня (від оновлення карток товару на сайті до повного просування) контроль розсилок, анонсів, оновлень, наявності товару тощо.

Head of Content Marketing

з 10.2020 по 12.2021 (1 рік 2 місяці)
Kodland освітня платформа діджитал навичок, Вся Украина (IT)

Основні обов'язки:
Від контент-менелдера до керівника відділу рекламних комунікацій.

— Розробка стратегії бренду у медіа-просторі. Розвиток всієї соц. мереж з нуля (Instagram, YouTube, Яндекс.Дзен, Vkontakte, Facebook, Twitter (ENG), Tik Tok;

- Створення, розробка, запуск та просування нових маркетингових каналів комунікації (Колаборації та внутрішні продукти бренду (Такі як K-Store - внутрішній магазин з мечем компанії, створений з метою - внутрішній майданчик для інфоприводів)

- Формування цілого департаменту - Брендінг. Розробка стратегій на Q1 (2, 3, 4), планування, підготовка, збір та формування команди, розробка стратегії позиціонування, розробка плану просування, система аналітики та оцінка результатів, масштабування та оптимізація процесів;

- Постановка OKR та KPI для кожного відділу (Дизайн, Production, маркетинг продуктів тощо) - аналітика, введення систем звітності;

- Формування (найм) відділу за контентом (Production, Редакція, Дизайн, Асистенти тощо) та організація роботи відділу + Influence-marketing - вибудовування системи роботи, від пошуку до реалізації, документообіг;

- Систематизоване та постійне виробництво контенту (фото / відео / статті), відомий стиль комунікації у всіх каналах;

- Участь у реалізації стратегічно важливих проектів, створення спецпроектів та інфоприводів спільно з відділом PR;

- Генерація та розробка креативних ідей.

Perfomance таргетолог

з 09.2019 по 07.2020 (10 місяців)
ЧЕРДАК (Start up), Москва (Storage)

1. Запуск и ведение рекламных кампаний в соц.сетях (Facebook, Instagram);
2. Разработка ТЗ для копирайтеров и дизайнеров;
3. Оптимизация и отслеживание эффективности рекламных компаний;
4. Медиапланирование и прогнозирование.
4. Аналитика и составление отетности (Google Analitics, Yandex Metrika)
5. Разработка антикризисных предложений.

Таргетолог / PR

з 04.2018 по 10.2020 (2 роки 6 місяців)
SETTERS — Коммуникационное агенство, Санкт-Петербург (Digital Marketing Communication)

Обязанности таргетолога:

1. Аналитика и прогнозирование результатов рекламных кампаний в социальных сетях.
2. Расчет KPI и формирование гипотез.
3. Мадиапланирование.
4. Формирование отчетов, выгрузки.

Разработка коммуникационной digital-стратегии бренда на таких медиа ресурсах как: Telegram, Facebook, Vk, Instagram, Twitter, Яндекс.Дзен, а также блоги:

Поиск новый каналов для продвижения брендов/компаний/услуг.

1. Разработка концепции (смыслов) информационного повода.
2. Подбор площадок для продвижения.
3. Разработка и создание контента (Разрабокта ТЗ).
4. Управление проектом в СМИ.
5. Аналитика и медиапланирование.
6. Оценка результатов.

Освіта

Санкт-Петербургский университет технологий управления и экономики

Реклама и связи с общественностью, Санкт-Петербург
Вища, з 2014 по 2018 (4 роки)

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вище середнього
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: