- PRO
Ніна
Керівник підприємства, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Керівник підприємства, Менеджер з продажу, SMM-менеджер, Адміністратор готелю, Менеджер з клінінгу, Адміністратор клініки, Адміністратор салону краси, Адміністратор, Клінер, Майстер цеху
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8128437/
Досвід роботи
Директор
з 09.2021 по нині
(3 роки 11 місяців)
ТОВ Бізнес Стиль, Киев (Проєктування, будівництво.)
1.Контроль будівництва та субпідрядних організацій;
2.Забезпечення виконання робіт на об'єктах будівництва;
3.Аналіз процесів управління;
4.Складання плану робіт та постачання обладнання та матеріалів;
5.Розробка поточних та перспективних планів розвитку компанії;
6.Контроль якості, строки, ризики, розробка технічних завдань;
7.Робота з банківськими операціями за договорами;
8.Контроль виконання планів продажу – загального та цільового;
9.Організація та контроль маркетингової діяльності на підприємстві;
10.Дизайн та контроль виконання замовлення на виробництві;
11.Моніторинг;
12.Розширення експорту в ЄС та приєднання іноземних партнерів до проєкту;
13.Розширення та оптимізація портфеля постачальників;
14. Логістика;
15. Юридичний супровід від початку народження бізнес.проєкту до червоної стрічки при відкритті.
Керівник відділу продажу
з 05.2018 по 12.2020
(2 роки 7 місяців)
ТОВ "Сьомий Цех", Киев (Легка промисловість)
1.Пошук і залучення нових клієнтів в області B2B ринку і рітейла. 2.Холодні дзвінки;
3.Коучинг робота в «полях»;
4.Ведення і підтримку поточної бази клієнтів;
5.Заключення договорів з специфікаціями;
6.Виконання планів продажу – загального та цільового;
7.Розробка макету уніформи та принтів;
8.Контроль дебіторської заборгованості;
9.Заповнення звітної документації та карток клієнтів;
10.Забезпечення виробництва витратними матеріалами (тканина, фурнітура, упаковки, та ін..);
11.Розширення та оптимізація портфеля постачальників постачальників;
12. Моніторинг ринку та конкурентів;
13. Контроль і відстеження відвантажень, взаємодія з транспортними компаніями;
14. Взаємодія з виробництвом і складом готової продукції, документообіг;
15. Робота з клієнтом по поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих послуг.
Адміністратор
з 01.2017 по 05.2017
(4 місяці)
Готельно-ресторанний комплекс "4 сезони", Борисполь (Готельно-ресторанний бізнес)
1.Контроль якості обслуговування гостей;
2.Виявлення недоліків в роботі відділів і їх усунення;
3.Підбір номерів для туристів;
4.Супровід гостей в номери;
5.Перевірка кімнат і приміщень на їх стан;
6.Надання VIP-обслуговування VIP-гостям;
7.Модерірованіе сайту готелю;
8. Підвищення рейтингу готелів, робота з туристичними сайтами (tripadvisor, tophotels, expedia, booking.com);
9. Заповнення щоденних, щомісячних звітів;
10. Співпраця з турфірмами;
11. Часткова зайнятість у відділі маркетингу.
Менеджер
з 06.2016 по 05.2017
(11 місяців)
ТОВ "Єліт Пошив", Киев (Легка промисловість)
1.Пошук і залучення нових клієнтів в області B2B ринку і рітейла. Холодні дзвінки;
2.Коучинг робота в «полях»;
3.Ведення і підтримку поточної бази клієнтів
4.Виконання планів продажу;
5.Контроль дебіторської заборгованості;
6.Взаємодія з виробництвом і складом готової продукції.
Менеджер
з 01.2008 по 01.2013
(5 років)
ТОВ "Жовті сторінки України", Киев (Видавництво, поліграфія)
1.Пошук і залучення нових клієнтів в області B2B;
2.Проведення переговорів, заключення договорів;
3.Розробка пропозицій для збільшення зростання популярності видань;
4.Заповнення звітної документації та карток клієнтів;
5.Моніторинг ринку рекламної продукції в ЗМІ;
6.Контроль дебіторської заборгованості.
Менеджер
з 06.2007 по 05.2009
(1 рік 11 місяців)
ТОВ "Колум-Плюс", Киев (міжнародні пасажирські перевезення в Німеччину.)
Посадові обов’язки:
1.Прийом та розподіл телефонних дзвінків;
2.Продаж та бронювання квитків;
3.Оформлення документів водіїв для подачі в посольству;
4.Супровід та розташування пасажирів перед рейсом;
5.Ведення внутрішньої звітності;
6.Обробка вхідної кореспонденції;
7.Виконання особистих доручень керівника.
Менеджер
з 01.2004 по 09.2006
(2 роки 8 місяців)
ФОП «Загний» бюро «Альтана», Киев (консультант.)
1.Консультація по відкриттю візи;
2.Оформлення документів необхідних для Шенген візи в Німеччину;
3.Страхування;
4.Апеляція.
Вихователь
з 01.2000 по 01.2004
(4 роки)
ДНЗ «Теремок», Баришівка (Освіта, наука)
Освіта
Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП)
Факультет єкономка підприемства, спеціальність фінансовий менеджер, Киев
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)
Додаткова інформація
Знання іноземних мов: англійська початковий
Володіння комп’ютером: MS Office, Internet, M.E.Doc, CorelDRAW .
Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, вміння самостійно ставити цілі та досягати їх, вирішення конфліктних ситуацій .
Рекомендації: надам за вимогою.
Готовність до відряджень: готова.
Готовність до переїзду: готова
Схожі кандидати
-
Топ-менеджер
Київ, Обухів, Козин -
Технічний директор, начальник виробництва
20000 грн, Київ -
Керівник дільниці
Київ -
Генеральный директор
Київ -
Операційний директор
Київ -
Керівник відділу продажу
Київ, Малин , ще 2 міста