Резюме від 3 березня 2023 PRO

Олег

Unity developer, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Unity developer

з 03.2022 по 11.2022 (8 місяців)
7tam, Інші країни (IT)

Працював програмістом, писав внутрішньоігрову логіку для Android ігор: управління гравцем, переміщення та поведінку внутрішньоігрових персонажів та об'єктів, левел дизайн, робота з камерами, трохи працював зі світлом та риґінгом анімацій, а також верстка UI та логіка до нього
Фреймворки, що використовувалися: Dreamteck splines, Unity Animation rigging, Cinemachine, Odin, Zenject, Unity Timeline

Релізовані проекти, у яких я брав участь:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stam.herotarget3d&hl=en_US&gl=US
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stam.crazypig&hl=en_US&gl=US

Unity developer

з 01.2021 по 03.2022 (1 рік 2 місяці)
Особистий проект, Одеса (IT)

Працював над власним проектом поодинці, займався всім: логіка персонажів та ігрових об'єктів, створення (в Blender і Magica Voxel) моделей, підбір та імпорт ассетів, UI (малювання, верстка і логіка для нього), оптимізація для мобільних пристроїв

Github проекту - https://github.com/Bakaley/NuclearAlchemy

Освіта

ОНПУ

Кафедра розробки ПЗ, спеціальність - інженер ПЗ, Одеса
Вища, з 2016 по 2021 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа Hilel, курси Java Elementary

6 місяців

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Шукаю роботу unity програмістом, маю півроку досвіду роботи у двох комерційних проектах та рік у власному проекті

Відповідальний, здатний до самонавчання та самостійного вирішення проблем, здатний швидко знаходити спільну мову з іншими людьми

Закінчив магістратуру за спеціальністю "Інженерія програмного забезпечення", поверхово знайомий з безліччю мов, інструментів і методик, що використовуються у створенні (java, sql, html, нейромережі, архітектурні патерни, тестування)

Знаю ООП та SOLID принципи, працював з Git, працював з левелем дизайном, камерами, трохи зі світлом та ригінгом анімацій, займався версткою UI
Працював з архітектурними патернами, знайомий із процесом оптимізації ігор для мобільних пристроїв.
Працював з Unity Mirror, Dreamteck splines, Unity Animation rigging, Cinemachine, Odin, Zenject, Unity Timeline, Adressables

Мій гітхаб - https://github.com/Bakaley?tab=repositories
На ньому старі проекти, Diploma - мій дипломний проект на Java, Nuclear Alchemy - мій Unity пет проект, решта проектів - тестові завдання в інші студії

Мій тг https://t.me/slish_kupi

Схожі кандидати

Unity-програміст
Дистанційно

Unity developer
Київ, Дистанційно

Unity developer junior
Дистанційно

Unity developer
Дистанційно

Unity Developer
Харків, Дистанційно

Unity developer
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: