• PRO

Наталія

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Офіс-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Завідувач складом, Менеджер з продажу, Керівник проєкту, Кадровик
Вид зайнятості:
повна
Вік:
27 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Бориспіль, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер проєктів

з 07.2021 по 01.2024 (2 роки 6 місяців)
La Famiglia Catering, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- Планування та виконання проектів компанії згідно з поставленими завданнями.
- налагодження комунікації з замовниками, гостями.
- Наповнення сайту фото (та створення цих самих фото), опис страв, регулювання днів та часу для замовлення, створення нових точок продажу.
- Прорахунок цін для продажу за певним алгоритмом.
- Знання та контроль ХАССП
- Видача авансів та заробітних плат.
- Запуск нових проектів та їх супроводження.
-Логістика для кур'єрів.
- проведення кава-бреків та не великих фуршетів.

Кассир торгового зала

з 08.2020 по 04.2021 (8 місяців)
GLUSKO, Киев (Автобізнес та автосервіс)

До обов'язків касира торгового залу входило:
- Швидка та точна реєстрація товарів та обслуговування покупців.
- Підтримання порядку і чистоти на робочому місці
- Продаж нафтопродуктів та супутні товари азк
- Знання технологічних карт
- Контроль актуальних цінників
- Прийом товару на азк
- касові операції
- викладка товару

Пройшла співбесіду на адміністратора АЗК.
Останні два місяці проходила навчання на адміністратора АЗК.

Адміністратор

з 05.2017 по 03.2020 (2 роки 10 місяців)
WOG, Киев (Автобізнес та автосервіс)

На посади адміністратора до обов'язків входило:
- Координація роботи персоналу та забезпечення ефективності роботи залу.
- Відповідальність за внутрішню логістику та організацію простору торгового залу.
- Щотижневі, щомісячні інвентаризації (планові, не планові),
- Контроль залишків товару,
- Прийом товару,
- Контроль планограми та їх зміна
- Контроль персоналу та складання графіка
- Заповнення табеля відпрацьованих змін персоналу

Оператор АЗК

з 07.2016 по 05.2017 (10 місяців)
WOG, Киев (Автобізнес та автосервіс)

На цій посаді до обов'язків входило:
- Обслуговування клієнтів, прийом і обробка платежів.
- Забезпечення якості обслуговування і дотримання стандартів компанії.
- прийом бензовозів, газовозів,
- заповнення журналів (про прийом палива),
Контроль наповнення торгового залу товаром,
- Контроль наявності цінників та їх відповідність до товару,
- Закриття – відкриття зміни,
- Заповнення книги КОРО.

Освіта

МАУП

Менеджмент, Заступник керівника виробництва, Киев
Вища, з 2018 по 2021 (3 роки)

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Користувач 1С
  • Інвентаризація
  • Адміністрування офісу
  • Стресостійкість
  • Контроль цінників
  • Чесність
  • Здатність до навчання
  • Організованість

Додаткова інформація

Проактивна та стресостійка професіоналка з досвідом у сфері обслуговування та керівництва персоналом. Маю високий рівень комунікабельності, швидко приймаю рішення, але завжди відкрита до співпраці з колегами для досягнення спільних цілей. Моє завдання - забезпечити чистоту, порядок і високий рівень обслуговування для задоволення потреб клієнтів та оптимальної ефективності робочого процесу.

Велике прохання роботодавців писати в телеграм або вайбер, тому що з деяких причин телефон не в зоні зв'язку. Дякую за розуміння!)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: