- PRO
Наталія
Адміністратор
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Офіс-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Завідувач складом, Менеджер з продажу, Керівник проєкту, Кадровик
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 27 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Бориспіль, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8198674/
Досвід роботи
Менеджер проєктів
з 07.2021 по 01.2024
(2 роки 6 місяців)
La Famiglia Catering, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
- Планування та виконання проектів компанії згідно з поставленими завданнями.
- налагодження комунікації з замовниками, гостями.
- Наповнення сайту фото (та створення цих самих фото), опис страв, регулювання днів та часу для замовлення, створення нових точок продажу.
- Прорахунок цін для продажу за певним алгоритмом.
- Знання та контроль ХАССП
- Видача авансів та заробітних плат.
- Запуск нових проектів та їх супроводження.
-Логістика для кур'єрів.
- проведення кава-бреків та не великих фуршетів.
Кассир торгового зала
з 08.2020 по 04.2021
(8 місяців)
GLUSKO, Киев (Автобізнес та автосервіс)
До обов'язків касира торгового залу входило:
- Швидка та точна реєстрація товарів та обслуговування покупців.
- Підтримання порядку і чистоти на робочому місці
- Продаж нафтопродуктів та супутні товари азк
- Знання технологічних карт
- Контроль актуальних цінників
- Прийом товару на азк
- касові операції
- викладка товару
Пройшла співбесіду на адміністратора АЗК.
Останні два місяці проходила навчання на адміністратора АЗК.
Адміністратор
з 05.2017 по 03.2020
(2 роки 10 місяців)
WOG, Киев (Автобізнес та автосервіс)
На посади адміністратора до обов'язків входило:
- Координація роботи персоналу та забезпечення ефективності роботи залу.
- Відповідальність за внутрішню логістику та організацію простору торгового залу.
- Щотижневі, щомісячні інвентаризації (планові, не планові),
- Контроль залишків товару,
- Прийом товару,
- Контроль планограми та їх зміна
- Контроль персоналу та складання графіка
- Заповнення табеля відпрацьованих змін персоналу
Оператор АЗК
з 07.2016 по 05.2017
(10 місяців)
WOG, Киев (Автобізнес та автосервіс)
На цій посаді до обов'язків входило:
- Обслуговування клієнтів, прийом і обробка платежів.
- Забезпечення якості обслуговування і дотримання стандартів компанії.
- прийом бензовозів, газовозів,
- заповнення журналів (про прийом палива),
Контроль наповнення торгового залу товаром,
- Контроль наявності цінників та їх відповідність до товару,
- Закриття – відкриття зміни,
- Заповнення книги КОРО.
Освіта
МАУП
Менеджмент, Заступник керівника виробництва, Киев
Вища, з 2018 по 2021 (3 роки)
Знання і навички
- Комунікабельність
- Користувач 1С
- Інвентаризація
- Адміністрування офісу
- Стресостійкість
- Контроль цінників
- Чесність
- Здатність до навчання
- Організованість
Додаткова інформація
Проактивна та стресостійка професіоналка з досвідом у сфері обслуговування та керівництва персоналом. Маю високий рівень комунікабельності, швидко приймаю рішення, але завжди відкрита до співпраці з колегами для досягнення спільних цілей. Моє завдання - забезпечити чистоту, порядок і високий рівень обслуговування для задоволення потреб клієнтів та оптимальної ефективності робочого процесу.
Велике прохання роботодавців писати в телеграм або вайбер, тому що з деяких причин телефон не в зоні зв'язку. Дякую за розуміння!)
Схожі кандидати
-
Адміністратор
35000 грн, Київ -
Администратор
Київ -
Адміністратор
Київ, Дистанційно -
Адміністратор
Київ -
Менеджер, керівник, адміністратор, заступник директора
40000 грн, Київ, Васильків , ще 3 міста -
Менеджер з адміністративної діяльності
Київ