• PRO

Олена

Менеджер по роботі з клієнтами, бухгалтер первинної документації, 25 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, бухгалтер первинної документації, Бухгалтер
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
37 років
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Біла Церква, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по продажам

з 05.2022 по нині (3 роки 3 місяці)
AVE Group, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Продаж жіночого одягу оптом онлайн, ведення срм системи, робота в обліковій системі, перевинна бухгалтерія

Менеджер зі збуту

з 12.2014 по 02.2022 (7 років 2 місяці)
Будівельна компанія, Белая Церковь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

— Прийом, розподіл та фільтрація вхідних/вихідних дзвінків.
— Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією.
— Продаж будівельних матеріалів. Прийом та прорахунок замовлень клієнтам, виставлення рахунків, передача замовлень у виробництво, закупівля товару, контроль постачання товару кінцевому покупцю, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, щомісячні звіти керівнику, моніторинг цін, контроль та облік складських позицій, контроль роботи виїзних менеджерів, виконробів. Робота з кошторисами. Ведення первинної бухгалтерії. Заключення договорів з постачальниками та покупцями.

Офіс-менджер

з 07.2014 по 12.2014 (5 місяців)
ГК Сталекс, Белая Церковь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

— Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією.
— Прийом та прорахунок замовлень клієнтам, виставлення рахунків, передача замовлень у виробництво, закупівля товару, контроль постачання товару кінцевому покупцю, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, щомісячні звіти керівнику.

Менеджер зі збуту

з 10.2012 по 11.2013 (1 рік 1 місяць)
КП КОР Гарнітура, Ирпень (Вивезення ТПВ)

— Підготовка документів для керівника, розрахунки графіків виконання робіт.
— Участь у погодженні та підписанні договорів.
— Прийом, розподіл та фільтрація вхідних/вихідних дзвінків.
— Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією.
— Інформування співробітників компанії про події, факти, розпорядження.
— Щомісячні звіти головному бухгалтеру, директору.
— Облік палива.
— Координація та забезпечення роботи офісу.
— Контроль роботи водіїв.

Секретар

з 07.2007 по 11.2010 (3 роки 4 місяці)
ЗАТ Електромонтаж, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

— Планування, своєчасне внесення змін до графіка роботи керівник.
— Протоколювання та організація нарад.
— Своєчасне ознайомлення із змінами всіх співробітників.
— Ведення електронного документообігу.
— Відправка та отримання поштових відправлень
— Організація безперебійного життєзабезпечення офісу.

Освіта

БІЕУ університета "Україна"

Фінанси,банківська справа та страхування, Белая Церковь
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Київський Славістичний Університет

Філологія, Киев
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • Водіння авто
  • Google
  • Google Drive
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: