• PRO

Кирил

Головний юрисконсульт

Розглядає посади:
Головний юрисконсульт, Молодший юрист
Вид зайнятості:
повна
Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний юрисконсульт (виконавче провадження, банківське, фінансове, кредитне право)

з 02.2024 по 08.2024 (6 місяців)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Супровід виконавчих проваджень: Отримання виконавчих документів з судів; перевірка на дотримання вимог до виконавчого документа та правильності вказаної інформації; формування заяв на відкриття виконавчих проваджень та їх направлення приватним виконавцям; контроль за відкриттям виконавчих проваджень в автоматизованій системі виконавчих проваджень; комунікація та листування з приватними виконавцями стосовно надання додаткової інформації; отримання постанов про відкриття виконавчого провадження; перевірка стягнення боргу та судового збору з боржників; контроль за надходженням стягнутих коштів та їх розподіл; подання звітів через електронну систему документообігу; комунікація з боржниками щодо добровільного погашення боргу; пред’явлення виконавчих документів повторно; обговорення шляхів удосконалення взаємодії пов’язаних відділів з керівниками та директором департаменту врегулювання.

Головний юрисконсульт (нормотворча діяльність, ведення військового обліку та охорони праці)

з 10.2022 по 10.2023 (1 рік)
Управління освіти Шевченківської районної державної адміністрації в місті Києві, Київ (Державні організації)

1.Підготовка, направлення та опрацювання кореспонденції: листів, запитів, звернень, відповідей громадян, юридичних осіб та державних органів. Забезпечення своєчасного опрацювання та правового аналізу вхідної кореспонденції.
2.Нормотворча діяльність: розробка, погодження, візування проєктів наказів, розпоряджень, положень, інструкцій, пропозицій, змін щодо питань освітньої напрямку, фінансування, кадрового управління та військового обліку тощо. За необхідності, узгодження та візування вказаних нормативно-правових актів відбувалося безпосередньо зі всіма структурними підрозділами та посадовими особами Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, Київської міської військової адміністрації, Київської міської державної адміністрації, у профільних департаментах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). В даному процесі відбувався постійний контроль за дотриманням вимог законодавства, діловодства, строків.
3.Юридичний супровід кримінальних проваджень, запитів, виїмок, обшуків, перевірок прокуратури, поліції, Служби безпеки України. В цьому напрямку здійснювався постійний аналіз та комунікація, зокрема, при визначені підстав та їх обґрунтованості, дотриманні законодавства.
4.Ведення військового обліку, призначення на посаду відповідального за ведення військового обліку: Організація та забезпечення належного ведення військово-облікових документів, зокрема, подання звітності, контроль за дотриманням чинного законодавства та врахування нових змін. Виконання покладених обов’язків безпосередньо у відповідному ТЦК та СП. Проведення роботи щодо бронювання працівників.
5.Ведення охорони праці та безпеки життєдіяльності, призначення на посаду відповідального за охорону праці та безпеку життєдіяльності: постійний контроль за дотриманням законодавства про охорону праці працівниками Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, працівниками та здобувачами закладів освіти. Реагування на відповідні інциденти, збір відповідних документів, звітування, врегулювання. Організація та проведення з представниками Державної служби України з надзвичайних ситуацій та поліцією спеціальних навчальних заходів з залученням техніки для здобувачів освіти з метою підвищення рівня безпеки. Контроль за виконанням, підготовка звітів.
6.Організація взаємодії з адміністраціями закладів освіти та директорами для забезпечення юридичного супроводу, зокрема, проведення консультацій щодо аспектів їхньої діяльності, реорганізацій, трудового, адміністративного законодавства, представництва у відносинах з третіми особами тощо.
7.Забезпечення ефективної співпраці з іншими відділами: Контроль за відповідністю рішень відділів нормам чинного законодавства, участь у нарадах, обговорення стратегій за результатами нарад, формування пропозицій щодо подальших дій, врегулювання критичних та складних питань, надання юридичних консультацій працівникам.
8.Виконання особистих доручень керівництва.

Начальник юридичного відділу (IT, господарське, кримінальне, інтелектуальне, військове право, інше)

з 06.2022 по нині (3 роки 2 місяці)
Благодійна організація, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Юрисконсульт

з 08.2020 по 05.2022 (1 рік 9 місяців)
АТ "Альфа-Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

До посадових обов'язків на посаді юрисконсульта у АТ «Альфа-Банк» входило:

— Ведення претензійно-позовної роботи, представництво та захист, у встановленому порядку, прав та інтересів Банку у судах, органах державної та місцевої влади, підприємствах, установах та організаціях всіх форм власності під час розгляду правових питань і спорів. Повний супровід досудового врегулювання спору, а саме: складання та направлення претензій, звернень та запитів, ведення ділового листування з метою вирішення спору, урегулювання спору переговорами (за необхідності), збір документів необхідних для підготовки позову, піготовка позову, сплата судового збору та інше. Супровід судових справ (податкові, адміністративні, господарські, цивільні спори). Зокрема, спори про стягнення орендної плати, відшкодування комунальних платежів та земельних податків з орендарів; про повернення переплаченого податку з плати за землю. Представлення інтересів Банку в судових засіданнях під час відряджень. Ведення роботи з державною виконавчою службою України.
— Надання правової оцінки претензіям та позовам, що пред’явлені Банку чи ті, які пред’являються Банком у зв’язку з порушенням його прав та законних інтересів.
— Надання працівникам Банку консультацій з правових питань, які виникають під час виконання ними службових обов’язків.
— Участь, за дорученням керівництва, у роботі постійних комісій, робочих груп, нарад, конференцій, інших заходів із питань.
— Подання звітності про проведену претензійно-позовну роботу.
— Розгляд звернень та запитів юридичних та фізичних осіб.
— Здійснення правової експертизи проектів господарських та інших договорів Банку, а також правової експертизи нормативно-правових актів
— Внесення на розгляд керівництву пропозицій щодо вдосконалення своєї роботи, роботи Відділу
— Виконання інших доручень керівництва.

Серед досгненнь можна виокремити наступне: на досудовому етапі була проведена претензійна робота з повернення надмірно сплаченого податку, за результатами якої регіональні органи Державної податкової служби України повернули Банку близько 320 000 грн. Також наявні інші досягнення у сфері обговорення запуску нових ідей Банку для продажів своїх послуг: робота з Генеральним менеджером (CEO), IT-директором Банку щодо питань юридичного механізму та законодавчої можливості створити абсолютно новий та цікавий продукт для широкої верстви населення.
Місце роботи: Головний офіс АТ «Альфа-Банк».

Юрисконсульт 1 категорії (декретна посада)

з 01.2020 по 06.2020 (5 місяців)
Юрисконсульт 1 категорії (декретна посада), Київ (Діяльність підприємства - забезпечення АТ "Укрзалізниця" матеріально- технічними товарами для забезпечення потреб та здійснення виробничо-господарської діяльності)

Функціональні обов’язки:
- ведення судових справ з адвокатами, складання відзивів, клопотань, заяв, апеляцій та касаційних скарг, інших процесуальних документів, виконання доручень керівництва.

Помічник адвоката

з 07.2019 по 11.2019 (4 місяці)
ЮК "Правовест", Київ (Господарські спори, зокрема, супроводження справ з банкрутства)

Допомога адвокатам у веденні судових справ, складання різних процесуальних документів, аналіз судової практики, перевірка учасників справи на предмет операцій з майном, контроль та перевірка у реєстрах, інші доручення.

Молодший юрисконсульт

з 01.2018 по 07.2019 (1 рік 6 місяців)
Страхова компанія "SPARE", Київ (Страхова діяльність)

На посаді молодшого юрисконсульта мав такі основні функціональні обов`язки:
•супроводження укладення договорів співпраці з адвокатами, адвокатськими бюро та адвокатськими об`єднаннями;
•надання юридичних консультацій клієнтам за страховим договором "Особистий адвокат":
•проведення ділових переговорів з адвокатами, керівниками адвокатських бюро та об`єднань;
•супроводження процесу підготовки договорів для підписання;
•розроблення презентацій для бізнес-семінару з захисту авторського права під керівництвом начальника юридичного відділу.
•виконував інші доручення начальника та заступника юридичного відділу щодо ведення діловодства компанії.

Наявний Сертифікат про проходження тренінгу «Якісний клієнтський сервіс – основа успіху компанії»

Освіта

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Юридичний факультет, спеціальність «правознавство»., Київ
Вища, з 2014 по 2020 (6 років)

Здобув освітньо-кваліфікаційний рівень магістр (денна форма).

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: