Резюме від 15 травня 2024 PRO

Альона

Адміністратор, бізнес-асистент, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Account manager

з 10.2022 по 06.2023 (8 місяців)
HedgeHog, Київ (Пошук персоналу, HR)

Спілкування з клієнтами в телефонному режимі і режимі ділового листування на англійській мові;
Контроль вантажоперевезення;
Ведення звітності по вантажоперевезенню.
Робота з таблицями google sheet ,excel.
Робота з Trello

Менеджер адміністративної діяльності

з 07.2021 по 02.2022 (7 місяців)
Education hub, Київ (Нерухомість)

Прийом вхідних дзвінків.
Ведення документації, необхідної для перерахованої вище роботи (укладання договорів, організація підписання рахунків, актів, зберігання чеків, накладних);

Створення контенту в соціальних мережах, розміщення реклами на маркетплейсах.
Організація івентів.

Досвід продажів по телефону або онлайн

Контроль порядку та чистоти в офісу.

Управління внутрішніми відносинами з персоналом;

Привітання співробітників з днем народження і річницями;

Робота в 1С.

Робота з оргтехнікою.

Прийом гостей компанії .

Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).

Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими
організаціями;

Організація корпоративних заходів, кава брейків;

Ведення бюджету з адміністративної діяльності;

Адміністратор

з 06.2020 по 01.2022 (1 рік 7 місяців)
Неофіційно, Київ (Нерухомість)

Прийом вхідних дзвінків.

Координація роботи переговорних кімнат, допомога в організації зустрічей.

Підготовка документів та презентацій в PowerPoint;

Робота з оргтехнікою.

Прийом гостей компанії

Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).

Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими організаціями;

Організація корпоративних заходів, кава брейків;

Контроль порядку та чистоти в офісу.

Освіта

Національний транспортний університет

Менеджменту, логістики та туризму, Київ
Вища, з 2021 по 2022 (1 рік)

Національний транспортний університет

Економіки та права , філологія, Київ
Вища, з 2017 по 2021 (4 роки)

Спеціальність філологія та технічний переклад .( Англійська та німецька мова)

ДНЗ "Згурівський професійний ліцей"

Адміністратор,оператор ПК, секретар, Згуровка
Середня спеціальна, з 2014 по 2017 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс Богдана Коночука " hard skill design"

1 місцяць

Знання і навички

Zoom Readymag Figma Управління командою MS Office MS PowerPoint MS Excel Google Docs Google Drive Google Meet MS Word Dispatching of transport Користувач 1С Лідерство Доброзичливість Ведення CRM Комунікабельність Управлінські навички Ведення документації Адміністрування офісу Здатність до навчання

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Один із головних досвідів - це відкриття закладу харчування під час війни .
Ми знайшли приміщення, змінили концепт , створили сучасне меню , новий персонал і так далі.
Ви скажете ,що я отримали від цього, найперше багатозадачність , стресотсійкість ,управління персоналом та багато іншого.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: