- PRO
Діна
Менеджер ЗЕД, керівник відділу, 60 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 50 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8281645/
Досвід роботи
Менеджер ЗЕД, керівник відділу
з 08.2023 по 12.2024
(1 рік 4 місяці)
ТОВ «АФЕС», Київ (Легка промисловість)
1. Створення відділу ЗЕД з «0».
2.Пошук виробників товарів, логістичних компаній, митних брокерів для співпраці.
3. Проведення запитів комерційних умов.
4. Організація доставки зразків продукції для тестування якості.
5. Проведення переговорів з новими постачальниками щодо умов співпраці, укладання договорів.
6. Розміщення замовлень продукції, готування інструкцій/перевірка супровідної документації.
7. Контроль термінів виробництва.
8. Співпраця з логістичними та митно-брокерськими компаніями з питань доставки та розмитнення вантажів.
9. Бюджетування у межах своїх зон відповідальності.
10. Претензійна робота з постачальниками, вирішення питань з приводу браку.
Спеціаліст контролю якості колл-центра
з 08.2022 по 08.2023
(1 рік)
ТОВ «Новий Зір», Киів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
1. Створення карт якості.
2. Створення скриптів для телефонних консультацій.
3. Прослуховування телефонних консультацій менеджерів call-центру з метою покращення їх якості.
4. Проведення індивідуальних і групових тренінгів для менеджерів call-центру з метою підвищення рівня якості консультацій.
5. Оцінювання менеджерів call-центру відповідно критеріїв, вказаних в карті якості. Надання індивідуальних порад і зауважень.
6. Підготовка щомісячних звітів для керівництва.
Керівник відділу продажу
з 11.2021 по 03.2022
(4 місяці)
ТОВ «Century21 home», Київ (Нерухомість)
1. Створення відділу продажу «з нуля».
2. Підбір та навчання персоналу.
3. Постановка задач, контроль та управління відділом.
4. Вирішення всіх поточних питань щодо роботи відділу.
5. Проведення планерок.
6. Звітність перед керівництвом про результати роботи.
Керівник відділу продажу
з 03.2020 по 09.2020
(6 місяців)
ТОВ «Імола», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Постановка поточних завдань менеджерам (Акції, рекламні компанії, промо-заходи). Контроль за виконанням.
2. Контроль за виконанням плану по товарообігу відділів.
3. Контроль за виконанням детального плану за ціновими сегментами всередині категорії. Оцінка коректності виставленого плану, зворотний зв'язок із зав. відділами.
4. Контроль середньої ціни.
5. Прийняття іспитів у стажистів за програмою 1С.
6. Взаємодія з директором з Персоналу з питань мотивації, підбору та ротації персоналу відділів продажу.
7. Керівництво зав. відділами. Проведення планерок із зав. відділами.
8. Ведення табелів обліку робочого дня торгового залу. Контроль дисципліни у торговому залі, графіків відділів продажу. Контроль мінімального нормативну чисельності у відділах та виконання стандартів роботи відділів продажів.
9. Контроль виставленості складського товару у торговому залі.
10. Контроль резервів.
11. Контроль виконання завдань за чек-листами. Перевірка відповідності нарахування KPI виконаним завданням.
12. Контроль трафіку та конверсії.
13. Контроль дефіциту.
14. Ведення проекту "крос-продажу".
15. Контроль клієнтоорієнтованості у менеджерів.
16. Заміщення адміністратора.
17. Контроль форми одягу та наявності бейджу у менеджерів, співробітників міні-складу.
18. Прийняття іспитів у стажерів з техніки продажів, проведення тренінгів з техніки продажів у залі, визначення потенціалу у нових менеджерів, визначення проф. придатності менеджерів та прийняття рішень про подальше навчання, розвиток або звільнення менеджера.
Керівник відділу продажів
з 12.2016 по 09.2019
(2 роки 9 місяців)
ТОВ «Новбуд», Киев (Нерухомість)
1. Підбір та навчання Команди менеджерів, організація відділу з «0».
2. Постановка та контроль виконання завдань.
3. Допомога менеджерам з усіх питань, прийняття рішень щодо виконання завдань, поставлених перед відділом.
4. Погодження умов щодо укладання договорів із клієнтами та проведення угод.
5. Проведення планерок, підбиття підсумків, аналіз помилок, обговорення нових планів.
6. Звіт про результати перед керівництвом.
7. Контроль та вирішення всіх питань постпродажного обслуговування.
8. Взаємодія з відділом маркетингу та спільна розробка маркетингових заходів.
9. Взаємодія з архітектурним відділом та контроль проектних розробок для майбутніх продажів.
Менеджер з продажу
з 10.2014 по 12.2016
(2 роки 2 місяці)
ТОВ «Новбуд», Киев (Нерухомість)
1. Консультація клієнтів, виконання поставлених завдань щодо кількості продажів.
2. Участь у маркетингових технологіях.
3. Участь у планерках та нарадах.
4. Ведення звітності за результатами.
Менеджер ЗЕД (імпорт)
з 09.2005 по 08.2014
(8 років 11 місяців)
ТПГ «Алеф», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Участь у переговорах із закордонними постачальниками, відрядження, відвідування виставок.
2. Розміщення замовлень у виробництво та контроль термінів їх виконання.
3. Перевірка та підготовка всієї супровідної документації для здійснення відвантажень.
4. Взаємодія із відділами митниці, сертифікації, бухгалтерією.
5. Замовлення транспорту, контроль постачання.
6. Планування платежів. Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та перевізниками.
Менеджер ЗЕД (експорт)
з 10.2004 по 06.2005
(8 місяців)
НПІГ «Інтерпайп», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Ведення переговорів із клієнтами, укладання зовнішньоекономічних контрактів.
2. Контроль за виконанням договірних зобов'язань з боку клієнтів.
3. Контроль платежів.
4. Взаємодія із відділом логістики, контроль відвантажень.
5. Ведення переговорів із виробниками щодо розподілу обсягів поставок для замовників.
Менеджер ЗЕД (імпорт)
з 04.2002 по 08.2004
(2 роки 4 місяці)
ТПГ «Rainford”, Дніпро (Транспорт, логістика)
1. Пошук клієнтів.
2. Зустрічі з потенційними клієнтами, відрядження, презентації, обговорення та укладання договорів.
3. Розміщення замовлень для виробництва, контроль термінів їх виконання, взаємодія із закордонними постачальниками з усіх питань до моменту постачання товару в Україну.
4. Замовлення транспорту, контроль поставок та всієї супровідної документації.
5. Взаємодія із брокерами, відділом сертифікації, бухгалтерією.
6. Ведення обліку по взаєморозрахунках із постачальниками та перевізниками.
7. Організація доставки вантажів до складу клієнтів.
Помічник керівника, референт-перекладач
з 05.2000 по 04.2002
(1 рік 11 місяців)
ТПГ Raiford”, Дніпро (Транспорт, логістика)
Референт-перекладач Зам. Голови правління
з 11.1997 по 02.2000
(2 роки 3 місяці)
КБ «Приватбанк», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Освіта
Дніпропетровський університет экономіки та права
Міжнародна экономика, Днепр
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)
Дніпропетровський Державний Університет
Психологія, англійська мова, Днепр
Вища, з 1992 по 1997 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Агентство “InforManager”. Методы активных продаж.
2004
Агентство “InforManager”. Управление временем и делегирование.
2005
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач ПК
- CRM
- Управлінські навички
- Продаж
- amoCRM
- Техніки продажу
- Інкотермс
Схожі кандидати
-
Директор з логістики, керівник відділу, керуючий офісом, supply chain, logist
Київ -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу продажу
100000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 3 міста -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Київ, Одеса -
Керівник напряму
Київ -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста