• PRO

Юлия

Головний бухгалтер

Розглядає посади:
Головний бухгалтер, Фінансовий директор
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 06.2022 по нині (3 роки 2 місяці)
Terre des hommes - Helping children worldwide, Foundation in Ukraine, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Досвід роботи в іноземній благодійній організації в Лозанні, Швейцарія в Україні
Повний бухгалтерський облік, керівництво командою з 4 осіб, підготовка внутрішньої та податкової звітності, підготовка 1ДФ на 30 000 пільговиків.
Перехід з програми 1с на БАф. Участь у розробці звітів, написанні технічних завдань.
Активна участь у щорічних перевірках, робота з аудиторами. Успішне проходження перевірок за 2022 та 2023 роки.
Участь у написанні грантових бюджетів.
Юридична консультація. Перевірка договорів та внесення коригувань та пропозицій.
Перевірка всіх первинних документів. контроль за дотриманням законодавства у сфері податкового та бухгалтерського обліку
Участь у тендерних підготовках документів
Досвід з ексель таблицями (написання формул, складання управлінської звітності)

Головний бухгалтер

з 04.2018 по 03.2022 (3 роки 11 місяців)
ТОВ «Міб-Укр», ТОВ «Ньюлаб», Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов'язки головного бухгалтера ТОВ + ПДВ, імпорт
Складання бюджетування та планування фін.діяльності. Упорядкування звітності для власників підприємства участь в аудиті компанії.
Оптимізація оподаткування, планування коштів.
Складання звітності, виплата зарплати, звірка з контрагентами тощо.

Головний бухгалтер

з 03.2016 по 12.2021 (5 років 9 місяців)
Фрілансер, Киев (Різні)

Складання бізнес-планів для різних областей бізнесу в т.ч. для отримання грантів (таких як автозаправної станції, електростанції, будівництва, с/г угідь у т.ч. фермерського господарства, автомийка самообслуговування, лікеро-горілчаного заводу, поліграфії, логістики тощо);
складання показників: капітальних витрат, постійних та змінних витрат, амортизації, собівартості, доходів, зведеного прибутку та збитків, CashFlow (як чистий грошовий потік так і накопичений грошовий потік), рентабельність проекту (Gross profit Margin, EBITDA, EBIT, Net profit, розрахунок показників ефективності проекту, рентабельність продажів, індекс прибутковості вкладень період окупності ставка дисконтування та ін. на період від 5-10 років.
Упорядкування трансфертної документації для великих підприємств.
Бухгалтерські консультації.
Ведення ТОВ на аусорсингу
Складання управлінської звітності для:
Медичній компанії «Ланцет»
Ресторан О. Клопотенко «100 років тому вперед»

Головний бухгалтер

з 09.2015 по 10.2018 (3 роки 1 місяць)
ТОВ "Лаура Тур", Киев (Туристичні послуги, авіаквитки)

Головний бухгалтер у підпорядкуванні 1 чол
Приведення податкового та бухгалтерського обліку відповідно до ПСБУ, відновлення обліку;
Ведення бухгалтерії (на загальній системі оподаткування з ПДВ, а також спрощена система оподаткування).
Ведення роботи із законної та правильної мінімізацією оподаткування з обліками та нормами законодавства;
Складання та ведення управлінського обліку;
Планування, аналіз та звіт про рух грошових коштів;
Перевірка бухгалтерії щодо правильності ведення ділянок роботи; касової дисципліни
ведення кадрової дисципліни на підприємстві;
Упорядкування облікової політики підприємства;
Участь у перевірках держ. органи;
Здача всієї звітності, яка потрібна на підприємстві;
Робота з іноземними підприємствами, супровід імпорту та експорту послуг на підприємстві;

Головний бухгалтер на аутсорсінгу

з 06.2012 по 07.2015 (3 роки 1 місяць)
ТОВ "Аудит та Консалтинг", Донецк (Аудит та консалтинг)

Ведення бухгалтерії дистанційно (супровід 21 клієнта, з яких ТОВ, як на загальній системі оподаткування, так і на єдиному податку, супровід НП на єдиному податку, на загальній системі оподаткування, з ПДВ)
робота в 1С бухгалтерії, версії 8,2 - оформлення первинної документації; виписка податкових, видаткових накладних, робота з усіма рахунками бухобліку в т.ч. ведення основних засобів, складання балансу, фін.звіт (кв., півріччя), складання звітів статистики (форма 1 опт, 1ПВ), ведення податкового та бухгалтерського обліку, ведення підприємства повністю, нарахування з/п співробітникам, з урахуванням відрахування на фонди ( єдиний внесок, ндфл), складання всіх необхідних звітів, а саме: податковий облік – складання та складання декларації ПДВ (через програму М.Є.ДОС та Арт звиток), декларації про прибуток, 1ДФ, здача до пенсійного фонду звітн. (за єдиним соц.внеском) , супровід податкових перевірок, подання документів на відшкодування ПДВ до податкових інспекцій, маю досвід із пільговими операціями (оформлення документації з бух.обліку);
зустрічні перевірки на запити з податковою інспекцією, в нац. валюті (гривневі) та валютні зустрічки
ведення ТОВ різних спеціалізацій з ПДВ та без ПДВ (паливна кампанія, продаж металобрухту, реклама, туристичні агенції, меблі, створення сайтів та інші);
ведення СПД на 1,2,3,4 групах єдиного податку, з ПДВ, на спрощеній системі оподаткування, загальній системі оподаткування, значення всіх ділянок бух.обліку;
Становлення на облік як окремого платника видів податку (не за місцем реєстрації платника податків – земельний податок, екологічний податок, патенти);

Головний бухгалтер

з 07.2011 по 11.2012 (1 рік 4 місяці)
ТОВ Харвіст Трейдінг (з групи компанії HARVEAST HOLDING) компанія з іноземними інвестиціями, Донецк (Сільськогосподарське підприємство, Експорт зерна, Будівництво елеваторів)

робота в 1С бухгалтерії, версії 8,2 (знання 1С версії 7,7, версії 8.1, версії 8.2 УПП)
оформлення первинної документації; виписка податкових накладних (реєстрація в ЄДР, облік), видаткових накладних, робота з усіма рахунками бухобліку, звірки з постачальниками, облік прибуткових накладних, податкових накладних, звірки з постачальниками, покупцями
ведення та контроль основних засобів, здавання в оренду основних засобів, складання наказів відповідальних на осн.засобами, облік транспортних засобів на підприємстві,
складання балансу, фін.звіт (кв., півріччя), складання звітності по МСФЗ за 3, 6, 9, 12 місяців (PSI), складання звітів статистики (форма 1 опт кв, 1 опт міс., 1ПВ, 1-ціні ( послуги) кв. у податкові інспекції декларації ПДВ(у програмах М.Є.ДОС, Арт-звіт, ОПЗ), декларації з прибутку, 1ДФ, здавання до пенсійного фонду звітн. (за єдиним соц.внеском), супровід податкових перевірок, сплата до бюджету відповідних податків (ЕСВ, ПДФО, податку на прибуток, ПДВ, земельного податку, оренди землі, оплата постачальникам за продукцію тощо)
складання та здавання в податкові органи декларації по землі (оренда землі), земельного податку, сплата та звірки з податковими органами з податків, реєстрація підприємства та становлення (оформлення) на облік як платник окремих видів податків в інших податкових службах.
супровід зміни виду діяльності на підприємстві (зміна довідок зі статистики), зміна ставки ЄСВ.
ведення ЗЕД – облік контрактів на ЗЕД, експорт облік первинної документації видаткових, податкових накладних (для обліку стаття 15.2 декларації з ПДВ облік податкового кредиту для оперцій з експортом), витяг податкових накладних видаткових накладних, облік 281 рахунки, звірки з транспортних витрат, облік та списування втрати ваги при зважуванні, формування та здавання в податкові органи валютної декларації, виписка та облік інвойсів , TITLE (тайтлов), облік звірки від брокерів, формування та здавання довідки про валютні цінності на кінець кварталу, облік та перевірки ВМД (електронного денкларування) облік ПМД(попередньої ВМД), МД, подання звітності до податкових інспекцій
нарахування та виплата відпускних, лікарняних;
ведення підприємства пов'язаного з нерухомістю, здача в оренду нерухомості, відображення у бух.
оформлення авансових платежів, облік розрахунків із підзвітними особами, перевірка всіх необхідних документів, чеків, квитанцій
оформлення платіжних доручень у гривні та у валюті в клієнт банку, робота з клієнт-банком (ПУМБ, ПІБ, ВТБ, Універсал банк), операції з валютними платежами, депозитними рахунками, взаємодія з банками, оформлення розрахункових рахунків (у національній та у валюті) , зарплатного проекту
складання звітності за бюджетом для відділу бюджетування (факт, план на наступний місяць, рік), облік ДДС.

Бухгалтер

з 07.2008 по 07.2011 (3 роки)
ТОВ УКР МЕТ бухгалтер, Донецк (Комерція, опт. металобрухт)

робота в 1С бухгалтерії, версії 7,7, 8,1, 8,2 (владою) - оформлення первинної документації; виписка податкових, видаткових накладних, робота з усіма рахунками бухобліку у т.ч. ведення основних засобів, складання балансу, фін.звіт (кв., півріччя), складання звітів статистики (форма 1 опт, 1ПВ), ведення податкового та бухгалтерського обліку, ведення підприємства повністю, нарахування з/п співробітникам, з урахуванням відрахування на фонди ( єдиний внесок, ндфл), складання всіх необхідних звітів, а саме: податковий облік – складання та складання декларації ПДВ (бест звіт, М.Є.ДОС), декларації про прибуток, 1ДФ, здача до пенсійного фонду звітн. (за єдиним соц.внеском) , супровід податкових перевірок, подання документів на відшкодування ПДВ до податкових інспекцій, маю досвід із пільговими операціями (оформлення документації з бух.обліку);
зустрічні перевірки на запити з податковою інспекцією, в нац. валюті (гривневі) та валютні зустрічки
маю досвід із пільговими операціями (оформлення документації з бух.обліку) за ст. ХХ, підрозділу 2, п.23(15 за старим) ПКУ

Освіта

Міжнародний Універсет Фінансів (МУФ) 2-е вища освіта

Фінанси, Донецк
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

При університеті Дон НТУ кафедра Фінансів – Міжнародний університет фінансів-друга вища освіта.

Додаткова освіта та сертифікати

CAP/CIPA

CAP 2018

Знання і навички

  • Бухгалтер професіонал (на базі курсів CAP/CIPA)

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

- комунікабельна, цілеспрямована, енергійна, вміє переконати співрозмовника, виконавча, стресостійка, пунктуальна;
- навички роботи у команді, самостійно;
- хороша працездатність протягом багато часу;
- прагнення підвищення професійного рівня;
- здатність швидко навчатися;
- рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач (Word, Excel, 1C версія 7.7, 8.1, 8.2, 8,2 УПП );

Мотивація: - зацікавлена ​​у цікавій, стабільній, перспективній роботі у престижній компанії з гарною заробітною платою.

Одружена, двоє дітей, має авто та водійські права категорії В.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: