• PRO

Євгенія

Інспектор відділу кадрів

Розглядає посади:
Інспектор відділу кадрів, Адміністратор офісу, Діловод, Помічник керівника, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
51 рік
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор відділу кадрів

з 01.2024 по 05.2024 (4 місяці)
ТзОВ та ФОПи, Луцьк (Роздрібна торгівля)

- створення штатного розпису;
- впорядкування кадрової документації;
- наповнення бази даних по працівниках та внесення поточних змін щодо якісного та кількісного складу працівників в прогрмі 1С;
- розробка посадових інструкцій;
- оформлення прийому (включно в програмі Медок), переведення та звільнення працівників;
- впорядкування, формування та ведення особових справ працівників підприємства;
- впорядкування та ведення архіву особових справ звільнених працівників;
- впорядкування, заповнення та облік трудових книжок;
- складання графіків відпусток;
- оформлення відпусток;
- облік робочого часу працівників та формування табелів;
- видача довідок працівникам щодо їх трудової діяльності;
- формування внутрішніх звітів;
- надання консультацій працівникам стосовно КЗпП України.

Інспектор відділу кадрів

з 09.2019 по 11.2023 (4 роки 2 місяці)
Акціонерне товариство (1500 працівників), Луцьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

оформлення прийому, переведення та звільнення працівників;
- формування та ведення особових справ працівників підприємства (штат більше 1500 осіб, значна плинність кадрів та робота з великим обсягом інформації);
- впорядкування та здача на зберігання до архіву кадрової документації та особових справ звільнених працівників;
- наповнення, ведення та оновлення бази щодо працівників в програмі 1С 8.3;
- складання графіків роботи працівників;
- надання різного роду відпусток працівникам;
- зберігання, облік та ведення трудових книжок;
- оцифрування трудових книжок;
- облік е-лікарняних листків працівників на сайті ПФ України;
- підрахунок страхового, загального та пільгового трудового стажу працівників;
- ведення табелів обліку робочого часу працівників;
- складання та корегування посадових інструкцій працівників;
- складання трудових договорів;
- участь у формування штатного розпису та підборі працівників;
- ведення військового обліку та бронювання військовозобов’язаних працівників (близько 800 осіб) в мирний час та в період воєнного стану;
- складання та подання звітів в центр зайнятості, фонд інвалідності та інші установи;
- формування поточних звітів щодо особового складу працівників;
- надання консультацій працівникам з питань трудового законодавства;
- підготовка та видача довідок про трудову діяльність працівників.

Помічник керівника, інспектор з кадрів

з 05.1993 по 05.2019 (26 років)
Вищий навчальний заклад, Луцьк (Освіта, наука)

- відповідальна за ведення діловодства в закладі;
- прийом дзвінків та переадресація відповідальним особам;
- вхідна/вихідна документація;
- контроль за дотриманням термінів виконання завдань керівника;
- складання та оформлення листів;
- підготовка до нарад, зустрічей, переговорів;
- оформлення прийому, переведення та звільнення працівників;
- формування та ведення особових справ працівників;
- формування та ведення особових справ студентів (600 осіб);
- складання номенклатури справ;
- впорядкування та здача до архіву кадрової документації та особових справ звільнених працівників і випускників (більше 200 осіб щороку);
- наповнення та ведення бази педагогічних кадрів в програмі Кадри (медицина);
- складання графіків роботи та графіків відпусток працівників;
- надання різного роду відпусток працівникам;
- зберігання, облік та ведення трудових книжок працівників та студентів;
- заповнення лікарняних листків працівників;
- підрахунок страхового, загального та пільгового трудового стажу працівників;
- ведення табелів обліку робочого часу працівників;
- складання та корегування посадових інструкцій працівників;
- складання трудових договорів (контрактів) між працівниками та керівником;
- участь у формування штатного розпису;
- пошук та підбір персоналу;
- формування кадрового резерву;
- організація навчань для підвищення кваліфікаційного рівня працівників;
- розподіл та працевлаштування студентів;
- ведення військового обліку та бронювання військовозобов’язаних та призовників з числа працівників і студентів;
- складання та подання звітів в центр зайнятості, фонд інвалідності, управління статистики та інші установи;
- формування поточних звітів щодо особового складу працівників;
- надання консультацій працівникам та студентам з питань трудового законодавства;
- підготовка та видача довідок працівникам та студентам щодо роботи/навчання;
- складання номенклатури справ;
- організація дозвілля колективу: екскурсії, привітання, корпоративи т.і.

Освіта

Коломийський коледж бізнесу та права

Правознавство (юрист), Луцьк
Вища, з 2004 по 2007 (3 роки)

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • 1C 8.3
  • Знання КЗпП України
  • Водій кат.В

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

грамотне письмове та усне мовлення, при необхідності можу залучатись до роботи в позаурочний час та їздити у відрядження, вмію працювати з великим обсягом інформації, швидко переймаю новий досвід та знання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: