- Файл
Олена
Методист, адміністратор
- Вік:
- 54 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8377689/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата і місце народження :
Місце проживання:
Контактний телефон :
E-mail:
Досвід роботи:
Освіта:
Знання мов:
Програмне забезпечення:
Інше:
Особисті якості
14.01.1971 р., м. Київ
м. Київ , вул. Тулузи
[
[
Листопад 2022р.- по теперішній час – ДП «УкрНДНЦ» - начальник сектору комунікацій, провідний фахівець зв'язків з громадськістю та пресою сектору зв'язків зі ЗМІ, громадськістю та міжнародної діяльності
-участь у розробці стратегії Підприємства.
-формування довгострокової маркетингової та комунікаційної стратегії Підприємства;
-формування антикризової комунікації на Підприємстві;
-координація зв’язків і безпосередній зв’язок Підприємства з громадськістю;
-інформаційні програми з метою інформування широкого загалу про плани, досягнення та принципи діяльності Підприємства;
-забезпечення контактами з відповідними підрозділами міністерств, відомств та інших організацій щодо обміну інформаційними матеріалами;
-координація зв’язків з представниками різних організацій;
-підготовлення й випуск рекламно-інформаційних видань, які сприяють розширенню зв’язків;
-участь в організації та співорганізації виставок, конференцій, семінарів, тощо
- наповнення інформацією сайту Підприємства;
-ведення сторінок в соціальних мережах ( в фейсбуці, інстаграмі, телеграмі і т. д.)
Липень 2022р. - по листопад 2022р. - Центр надання адміністративних послуг Святошинської РДА в м. Києві
Адміністратор відділу «Центру надання адміністративних послуг»
- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- забезпечення реєстрації звернень громадян та юридичних
осіб щодо надання адміністративних та муніципальних послуг,
- забезпечення суб’єктів звернень бланками заяв/клопотань, надання допомоги при їх заповненні;
- організація розгляду звернення/клопотання відповідними
адміністративними органами, забезпечення їх взаємодії та документообіг;
- забезпечення виконання покладених на відділ завдань з питань реалізації суб’єктами звернення права на отримання адміністративних послуг та правильне застосування чинного законодавства України
2001 – травень 2022рр. Київський національний торговельно-економічний університет
Провідний спеціаліст Центру розвитку кар'єри
- підготовка та пошук робочих місць для студентів за фахом;
- робота з роботодавцями (українськими та зарубіжними фірмами);
-планування, організація «Ярмарок вакансій», «Днів кар’єри» і т. д.;
- формування банку даних кращих міжнародних та українських фірм, банків, компаній та державних установ;
-статистична звітність з працевлаштування, проведення семінарів і круглих столів для студентів з працевлаштування;
- ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки для працівників Центру);
- ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С;
- оформлення листків непрацездатності- складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
- підготовка проектів наказів;
- консультування, укладення договорів, меморандумів про співпрацю, договорів практики з компаніями;
- розміщення інформації про вакансії, практику, стажування та кар'єрні події в соціальних мережах ( в фейсбуці, телеграмі і т. д.);
1995 -2001гг. Київський національний торговельно-економічний університет
Методист факультету економіки, менеджменту і права
- повне забезпечення навчального процесу (розклад, відомості, накази, вхідна та вихідна кореспонденція, особисті справи, залікові книжки, студентські квитки, облік відвідування та успішності і т. д.);
- взаємодія зі студентами та викладачами, участь в роботі приймальної і атестаційної комісії, проведення випуску студентів, організація практики студентів, ведення баз даних;
- консультування по телефону, інформаційні розсилки, контроль за проведенням занять та аудиторних фондом і т. д.;
-організація, контроль і забезпечення навчального процесу, робота з документами кафедр, факультету, університету, ведення ділової переписки, складання табеля обліку робочого часу, діловодство: підготовка наказів, складання звітності, укладення договорів, оформлення особових справ, проведення консультацій для студентів і викладачів, комунікація з кафедрами і студентами. Ведення необхідної методичної документації, що супроводжує навчальний процес
1989- 1995рр. Міське дитяче науково - лікувальне об'єднання "Охматдит", медсестра
вища
1996 -2001рр. Київський національний торговельно-економічний університет
економіст з маркетингу, спеціалізація "Маркетинг на ринку товарів та послуг"
1986 - 1989рр. Київське медичне училище № 4
1978 -1986гг. СШ № 202 м .Києва
Українська - вільно, російська-вільно,
англійська - середній рівень
MS Office: Excel, Word, Power Point, Internet, E - mail
Водійські права (категорія "В")
Організаторські здібності, вміння і навички діловодства, високе почуття відповідальності, здатність до складання та оформлення різних видів документів
Схожі кандидати
-
Методист
Київ -
Адміністратор
35000 грн, Київ, Дніпро -
Методист
Київ -
Куратор класу
Київ -
Куратор класу
35000 грн, Київ -
Куратор класу
25000 грн, Київ