• Файл

Ірина

Керуючий

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Особисті дані
Ірина Білолипецька
Ім'я Економіка, фінанси
Ірина Білолипецька
Адреса Освіта і кваліфікації
Київ
Номер телефону
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») НТУУ "КПІ", Видавничо-поліграфічний факультет, економіка виробничого 1992 - 1998
підприємства, Київ
Email
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») інженер‑економіст

Досвід роботи

Заступник начальника економічного відділу, заступник 1998 - 2017
головного бухгалтера
ДВ "Преса України", Київ
1. Організація фінансово‑економічної служби підприємства.
2. Бюджетування виробничих та комерційних процесів, складання фінансових планів роботи
підприємства, план‑фактний аналіз виконання бюджетів.
3. Укладання, оформлення та контроль за виконанням договорів оренди нерухомості
державної форми власності, Здійснення розрахунків орендної плати, комунальних,
експлуатаційних та ін. супутніх послуг.
4. Калькулювання собівартості продукції та виробництва.
5. Ціноутворення, контроль рентабельності продукції та бізнес‑процесів.
6. Складання економічної та фінансової звітності (BS, CF, PL).
7. Розробка та складання управлінської звітності роботи підприємства, автоматизація
управлінських процесів, складання техзавдань та інструкцій щодо автоматизації
управлінської звітності.
8. Нормування праці, організація системи оплати праці підприємства, розрахунки KPI.
9. Організація, нормування виробничих процесів підприємства.
10. Секретар тендерного комітету підприємства. Організація роботи тендерного комітету,
здійснення закупівель в системі "PROZORRO".

Фінансовий аналітик, фінансовий контролер, заступник 2017 - теп. час
фінансового директора
ТОВ "Патріот Рентал Сервіс", Київ
1. Складання економічної та фінансової звітності (BS, CF, PL), план‑фактний аналіз
ефективності роботи підприємства та бізнес‑процесів.
2. Укладання, оформлення та контроль за виконанням договорів оренди нерухомості
державної форми власності, Здійснення розрахунків орендної плати, комунальних,
експлуатаційних та ін. супутніх послуг.
3. Контроль дебіторської/кредиторської заборгованості.
4. Організація та контроль функціонування складського господарства.
5. Розробка системи управлінської звітності підприємства, здійснення автоматизації
управлінської звітності на базі програми 1с, консолідація бухгалтерської та управлінської
звітності.
6. Створення технічних завдань з автоматизації управлінської звітності.
7. Написання інструкцій для персоналу щодо автоматизованих процесів.

Навички

Навички
Microsoft Excel ‑ високий рівень, впевнений користувач (складні формули, зведені таблиці,
макроси, тощо)
1С: Підприємство ‑ впевнений користувач
Ліга, МeDOC, Microsoft Office
вміння аналізувати великі масиви інформації,
грамотна усна та письмова українська та російська мова
вміння вести ділове листування
досвід роботи на крупносерійному виробничому підприємстві
досвід роботи у великому ренталі, складське господарство
комунікабельність, відповідальність, організаторські здібності

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами