- PRO
Тетяна
Фінансовий менеджер, керівник економ. відділу (управл. облік)
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8402981/
Досвід роботи
Фінансовий менеджер
з 02.2024 по 05.2025
(1 рік 3 місяці)
Торгівельна компанія будівельних матеріалів, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Розробка, впровадження управлінського обліку на базі 1С з "0".
2. Ведення, облік фінансово-господарської діяльності.
3. Управління грошовими потоками підприємства, формування платіжного календаря, робота з банками, касою.
4. Планування, контроль, перевірка, аналіз усіх фінансових показників.
5. Складання та контроль бюджету доходів, видатків за підрозділами та в цілому по підприємству.
6. Аудит бази 1С щодо виявлення невідповідностей та не коректних даних.
7. Встановлення, аналіз ціноутворення.
8. Аналіз продажів (валовий прибуток, рентабельність, ефективність).
9. Контроль та аналіз взаєморозрахунків з контрагентами.
10. Розрахунок точки беззбитковості у грошах.
11. Розробка ТЗ для програмістів. Тестування, використання отриманого програмного продукту. Навчання співробітників нововведенням.
12. Складання звітів для керівників (BS, P&L, CF).
Фінансовий менеджер
з 08.2019 по 03.2022
(2 роки 7 місяців)
Будівельна компанія (ремонт приміщень), Харьков (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1. Розробка, впровадження управлінського обліку на базі 1С з "0".
2. Забезпечення дотримання фінансової дисципліни, господарського обліку.
3. Участь у формуванні собівартості будівництва, складання графіків фінансування на підставі графіку ремонтно-будівельних робіт.
4. Аналіз ринкових цін за видами робіт та необхідних матеріалів.
5. Формування та контроль заявок на фінансування ремонтно-будівельних робіт.
6. Ведення банку, каси, взаєморозрахунків із контрагентами.
7. Складання графиків сервісного обслуговування.
8. Складання звітів для замовників (за коштами, виконаними роботами, формування паспорта об'єкта).
9. Розробка ТЗ для програмістів. Тестування, використання отриманого програмного продукту.
10. Складання звітності для керівника (BS, P&L, CF).
Керівник відділу обліку
з 04.2016 по 07.2019
(3 роки 3 місяці)
Роздрібна мережа зоомагазинів, Харків (Роздрібна торгівля)
1. Розробка, впровадження управлінського обліку на базі 1С з "0".
2. Ведення, облік фінансово-господарської діяльності.
3. Управління грошовими потоками підприємства, формування платіжного календаря, робота з банками, касою.
4. Планування, контроль, перевірка, аналіз усіх фінансових показників.
5. Контроль бюджету доходів, видатків за підрозділами та в цілому по підприємству.
6. Аудит бази 1С щодо виявлення невідповідностей та не коректних даних.
7. Встановлення, аналіз ціноутворення.
8. Аналіз продажів (валовий прибуток, рентабельність, ефективність).
9. Контроль та аналіз взаєморозрахунків з контрагентами.
10. Розрахунок точки беззбитковості у грошах.
11. Складання господарських договорів, експертиза договорів контрагентів.
12. Складання посадових інструкцій.
13. Розробка ТЗ для програмістів. Тестування, використання отриманого програмного продукту. Навчання співробітників нововведенням.
14. Складання звітів для керівників (BS, P&L, CF).
15. Ведення ФОП 2-3 група (нарахування зарплати, сплата податків, здавання звітів).
Заступник директора з фінансово-економічних питань
з 12.2007 по 12.2015
(8 років)
Виробниче підприємство (алюмінієві конструкції, металообробка), Харьков (Будівельна промисловість, деревообробка)
1. Контроль, аналіз податкового, бухгалтерського обліку.
2. Організація економічної діяльності підприємства (ефективність, рентабельність виробництва, якість продукції, зниження її собівартості, забезпечення зростання продуктивності праці та заробітної плати).
3. Планування економічних показників (норм витрати ТМЦ, обігових коштів).
4. Контроль, забезпечення дотримання фінансової дисципліни, господарського обліку.
5. Організація забезпечення фінансовими ресурсами виконання виробничих завдань.
6. Контроль, забезпечення своєчасного надходження доходів, оплати постачальникам, оформлення у строки фінансово-розрахункових та банківських операцій, сплати податків, зборів та обов'язкових платежів.
7. Контроль, аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.
8. Податкове планування.
9. Розробка, контроль облікової політики підприємства, графік документообігу.
10. Розробка ТЗ для програмістів. Тестування, використання отриманого програмного продукту. Навчання співробітників нововведенням.
11. Складання звітності для керівників (BS, P&L, ДДС).
12. Складання господарських договорів, експертиза договорів контрагентів.
Головний бухгалтер
з 01.2001 по 11.2007
(6 років 10 місяців)
Торгові организації, Харьков (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Ведення бухгалтерського та податкового обліку.
2. Звітність (податкова, фонди, статистика)
3. Банк, каса, рахунки, накладні, податкові накладні.
Освіта
ХНЕУ
Економіка підприємства, Харьков
Вища, з 2004 по 2007 (3 роки)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- M.E.Doc
- 1С УТП
- 1С УВП
- 1С:Управління торгівлею
- Тел. 0952085098
Знання мов
Українська — вище середнього
Схожі кандидати
-
Керівник відділу
Харків, Вінниця , ще 7 міст -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Харків, Дніпро , ще 4 міста -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Харків, Київ -
Начальник відділу
Харків, Вінниця , ще 8 міст -
Керівник відділу
Харків, Дніпро , ще 8 міст -
Керівник відділу продажу
Харків