• PRO

Ліна

Бухгалтер по первичной документации, 35 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
46 років
Місто проживання:
Калинівка (Фастівський р-н)
Готовий працювати:
Калинівка (Фастівський р-н), Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 09.2022 по нині (2 роки 11 місяців)
Оптімус-груп ЛТД, ТОВ, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Бухгалтер

з 01.2019 по нині (6 років 7 місяців)
ТОВ "Есрай Україна", Київ (IT)

робота з клієнтами, договорами, робота з Клієнт-банком (проведення вхідних та вихідних документів, платіжних документів); робота з валютою (купівля, продаж, перерахування), авансові звіти

Бухгалтера роздрібного складу

з 02.2017 по 12.2018 (1 рік 10 місяців)
ТОВ «АВ метал груп», Васильків (продаж металопродукції)

Провідного бухгалтера

з 11.2016 по 02.2017 (3 місяці)
СОЗ та ОБ КП «Київпастранс», Київ (Транспорт, логістика)

Бухгалтер

з 08.2016 по 11.2016 (3 місяці)
ТОВ «Ректан», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Від техніка 2 кат. до завідувача групи планування планово-виробничого відділу

з 03.1997 по 12.2014 (17 років 9 місяців)
Інститут проблем безпеки атомних електростанцій НАН України, Чорнобиль (Освіта, наука)

Освіта

Національний авіаційний університет

Факультет авіаційно-обчислювальної техніки диплом інженера – системотехніка (за спеціалізацією: автоматизовані інформаційно-аналітичні системи митної служби)., Київ
Вища, з 1995 по 2002 (7 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Національний педагогічний університет ім. Драгоманова Факультет перепідготовки и підвищення кваліфікації, «Бухгалтерия 1-С 8.3 «

2016, 1 місяць

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • 1С:Бухгалтерия
  • Email
  • Бухгалтерский учет
  • Знание офисных программ

Додаткова інформація

Володію компьютером на рівні досвідченого користувача (офісні програми (MS Office, Word, Excel, Internet, E-mail, 1-С 8.3 «Предприятие, М.Е.doc, електронний кабінет, а саме:ЄРПН, СЕА ПДВ, стан розрахунків з бюджетом. робота з клієнтами , договорами (перевіряючи реквізитів контрагента, завіряння даних з базою Мінюсту), складання первинних документів по реалізації (акти надання послуг, видаткові накладні. Формованная податкових накладных в 1С, вигрузка в Медок, реестрація в ЕРПН). Рознесення первинної документації від постачальника. Огранізація своєчасного та грамотного документообігу. Робота з тендерною документацією, взяття банківських гарантій. Звіряння взаеморузрахунків по 361,, 362, 631, 632 . Проведення ВМД по імпорту. робота з Клієнт-банком - Приват24, БізнесОнлайн (проведення вхідних та вихідних документів, платіжних документів, складання відомостей про нарахування заробітньої плати); робота з валютою (купівля, продаж, перерахування, робота з валютними документами, складання актів на експорт послуг), авансові звіти по Україні та за кордон , оформлення документів на відрядження за кордон, накази на відрядження, складання наказів на приймання та звільнення. Нарахування заробітньої плати, авансу, відпускних. Перерахування податків до бюджету. Облік основних засобів та малоцінних засобів на підприємстві. Ведення ФОП (послуги) 3 група (ведення книги обліку доходів, складання звітності. Особисті якості: вміння працювати в стислі терміни, уважність, комунікабельність, здатність до навчання.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: