- PRO
Ірина
Адміністратор, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Адміністратор стоматології, Офіс-менеджер, Адміністратор салону краси, Адміністратор медичної клініки
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 47 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook, Instagram та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8473411/
Досвід роботи
Начальник відділу
з 04.2023 по нині
(2 роки 4 місяці)
Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса), Одеса (Державні організації)
Організація роботи відділу, реєстрація вхідної кореспонденції, листування з установами, підготовка проектів відповідей на звернення, підготовка проектів розпорядчих документів, контроль за строками виконання документів, організація роботи гарячої лінії, організація роботи архіву, організація приймання та реєстрації вхідної кореспонденції, організація прийому громадян керівництвом, підготовка звітів встановленої форми, організація відправлення вихідної кореспонденції, складення номенклатури справ,
Адміністратор
з 07.2022 по 04.2023
(9 місяців)
П'ятий апеляційний адміністративний суд, Одеса (Державні організації)
Реєстрація звернень громадян та юридичних осіб, підготовка проектів відповідей на звернення, листування, надання інформації відповідно до компетенції, формування архівних справ
Керівник відділу продажів
з 06.2021 по 02.2022
(8 місяців)
АН Ключ-Key, Одеса (Нерухомість)
Підбір персоналу у відділ, проведення співбесід та подальше навчання ріелторів. Організація навчань у забудовників. Проведення атестації працівників, адаптація. Ведення статистичних таблиць. Робота в СRM. Робота з клієнтами. Організація та повний юридичний супровід клієнта в документальному оформленні договорів з нерухомості підчас купівлі-продажу нерухомості (договір авансу, перевірка нерухомості, підготовка до продажу, договір купівлі-продажу).
Менеджер з постпродажів
з 08.2020 по 06.2021
(10 місяців)
ТОВ "Смайл Констракшн", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- технічна передача квартир інвесторам після введення будинку в експлуатацію;
- підготовка актів прийому-передачі нерухомого майна;
- підготовка документів у разі заміни сторони у зобов’язанні (переуступка) та супровід угоди;
- підготовка актів дозволу на здійснення ремонтно-оздоблювальних робіт, договорів з управління будинком та видача ключів;
- підготовка та супровід основних угод купівлі-продажу нерухомого майна.
Юрист
з 12.2019 по 08.2020
(8 місяців)
ЖК Софіївський квартал, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
розроблення,
підготовка договорів та ведення реєстру договорів. Підготовка
листів до державних установ та ведення листування з
контрагентами. Розробка
проектів документів по внесенню змін в установчі документи, у
тому числі Статуту, протоколів, доручень, угод, інше;
- складання протоколів Загальних зборів учасників товариств та
розробка Положень, складання наказів щодо Товариств;
- листування з державними органами, у тому числі органами
внутрішніх справ, податковими органами, судами та ін.;
Робота з ОСМД та приватним
навчальним закладом – юридичний супровід, отримання
ліценції;
- отримання дозволів на працевлаштування іноземців.
Начальник відділу
з 12.2005 по 12.2019
(14 років)
Господарський суд Одеської області, Одеса (Державні організації)
Розробка положень, посадових інструкцій, планів роботи, номенклатури справ, службових та доповідних записок тощо. Звітування перед керівництвом суду про роботу Відділу. Робота з документами, що містять гриф «ДСК» та урядовою кореспонденцією. Супровід роботи експертної комісії суду (складання протоколів, актів тощо). Проведення оперативних нарад та навчання з працівниками Відділу. Складання планів адаптації новопризначених працівників, проведення оцінювання
службової діяльності. Член конкурсної комісії – проведення співбесід з кандидатами на посади державної служби. Організація та контроль прийому всієї вхідної кореспонденції суду, групування по типам документів, контроль за своєчасністю та порядком реєстрації всієї кореспонденції. Організація та ведення контролю за документами, що перебувають на контролі. Контроль за веденням архіву суду, своєчасним надсиланням судових справ за межі суду та їх поверненням. В безпосередньому підпорядкуванні 24 працівники.
Освіта
НУ "Одеська юридична академія"
Судово-прокурорський, правознавство, Одеса
Вища, з 2000 по 2006 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
GENIUS space/SMM-спеціаліст, копірайтинг
2022, 2,5 місяці
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Користувач Internet
- ЛІГА:ЗАКОН
- Законодавство України
- CRM
- Написання текстів
- Договірна робота
- Робота з клієнтами
- Організаторські здібності
- Управлінські навички
- Знання нормативно-правової бази України
- Знання основ діловодства та документообігу.
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Наполегливість
- Здатність до навчання
- Лідерство
- Управління командою
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Досвіду адміністратором не маю, але маю великий управлінський досвід та досвід роботи з людьми.
Легко та швидко навчаюсь і готова освоювати нові напрямки.
В моїй особі ви знайдете спеціаліста, який наведе лад у вашому документообігу та створить комфортні умови для клієнтів.
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Одеса -
Адміністратор
Одеса, Дистанційно -
Адміністратор
Одеса -
Адміністратор
Одеса -
Адміністратор, продавець-консультант
Одеса -
Касир
20000 грн, Одеса