• Файл

Ксюша

Бухгалтер

Вік:
44 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бірченко Оксана Сергіївна
Очікувана ЗП від 20000 грн.
.

Дата народження: 20 серпня 1980р., вік 44 р..
Сімейний стан: заміжня, син військовослужбовець – 25р.
Адреса:м. Харів
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:
1997 р. – 1999 р. Київський оптико-механічний технікум, спеціальність – економіст з планування підприємства.

Додаткова освіта:
2000 р. (4 місяці) – Курси бухгалтера-касира.

Загальний досвід роботи 24 роки.

07.1998 р.– ААП «Світанок» – диспетчер

03.1999 р. – 10.1999 р. – ААП «Світанок» (сільське господарство) – економист
• облік касових операцій;
• прийом, контроль і обробка первинної документації;
• ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження;

01.2004р – 11.2004р – ООО «Сількомунсервіс» – бухгалтер
• облік надходженнякоштів.ТМЦ та ОЗ;
• нарахування ЗП;
• бухгалтерський та податковий облік господарсько-фінансової діяльності підприємства;
• складання бухгалтерської.податкової та статистичної звітності;

01.2005р – 04.2007р – РТЦ «Універсал комплект» (реалізація зап.частин та сільгосп.техніки) – бухгалтер-касир
• повний облік ведення касових та банківських операцій ;
• прийом, контроль і обробка первинної документації;
• облік надходженнякоштів.ТМЦ та ОЗ
* податкова звітність

11.2007р – 03.2017р – АТ «Ощадбанк» – ревізор 1-ї категорії відділу ревізій та контролю Харківського Обласного Управління.
• перевірка обліку банківських та касових операцій;
• работа з первинною документацією;
• систематичні перевірки операційно-касових працівників.
• проведення інвентаризації

02.2018р- 03.02.2020р: Фізичні-Особи Підприємці
• ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі
• ведення кадрової документації
• розрахунок ЗП

03.02.2020р.-31.10.2022р: Бухгалтер 2-кат.
Відділ культури молоді та спорту м.Ізюм

• ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження
• Нарахування ЗП (300 осіб)
• МО №5,6,7,9,10,13,16,17та інші
• Робота з договорами (Е-data)
• прийом, контроль і обробка первинної документації;
• проведення інвентаризації
01.11.2022г.- 04.2023р Бухгалтер
Управління адміністрації Слобідського району харківської міської ради
• ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження
• Нарахування ЗП (300 осіб)
• МО №5,6,7,9,10,13,16,17та інші
• Робота з договорами (Е-data)
• прийом, контроль і обробка первинної документації;
• проведення інвентаризації
• контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу
• формування документації по списанню товарів

07.2023г.- по теперішній час Бухгалтер
Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча поліклініка № 23»
• ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження
• МО №6,6-н,7,9,10,13,13/1,13/2,17та інші
• Робота з договорами (Е-data)
• прийом, контроль і обробка первинної документації;
• проведення інвентаризації
• контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу
• формування документації по списанню товарів
• Нарахування (оренда,земельний податок,відшкодування ком.послуг)

На даний час працюю в стоматологічна клініка «Місто Дент» бухгалтер
-Основні засоби та МНМА
-BAF (Виписки)
-1С УО

Професійні навички:

– володіння
BAF (частоко виписки),Crystal Finance Millennium, MS Office, Медок, 1С-7, 1С-8, Адельгейм , «Энигма софт», ВЧАСНО, ZvitOk, FreeZviт, Еdata, ЕК платника податків та ін.
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;

– уміння працювати в команді;

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: