• PRO

Юлия

Офіс-менеджер, 30 000 грн

Розглядає посади:
Офіс-менеджер, Адміністратор офісу, Секретар
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
26 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар

з 04.2024 по 03.2025 (11 місяців)
Glaxosmithkline, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Прийом та розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції, ведення документообігу, діловодство.
•Обробка запитів, надання зворотного зв’язку, ведення документообігу.
•Друк, копіювання, сканування документів; виконання операцій із застосуванням офісної техніки.
•Ведення ділового листування (формування пакетів документів за запитом).
•Підготовка приміщень до нарад, зустрічей.
•Зустріч та супровід гостей, дотримання стандартів ділового етикету.
•Взаємодія з поштовими та кур’єрськими службами.
•Забезпечення офісу необхідними канцтоварами та приладдям.

Секретар

з 02.2023 по 01.2024 (11 місяців)
Progresstech Ukraine, Київ (Приватні особи)

Обов'язки:
• Прийом та розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції. Обробка запитів, зворотний зв'язок, ведення документообігу, діловодство;
• Друк, копіювання, сканування документів; виконання інших операцій із застосуванням офісної техніки;
• Ведення ділового листування/листування в межах компетенції (підготовка проектів інформаційних розсилок, за запитом - формування пакетів документів);
• Підготовка приміщень до нарад, зустрічей. За потреби купівлі (замовлення, доставки) під конкретний захід;
• Зустріч та супровід гостей. Дотримання найвищих стандартів ділового етикету;
• Взаємодія з поштовими та курєрськими службами;
• Забезпечення офісних потреб необхідними
канцтоварами, приладдям.

Адміністратор рецепції

з 08.2021 по 02.2022 (6 місяців)
Страхова компанія “UNIQA”, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- Прийом та розподіл вхідних телефонних дзвінків, повідомлень, зустріч гостей та клієнтів;
- Прийом та реєстрація вхідної документації, договорів, відправлення вихідної кореспонденції;
- Ведення ділового листування телефонія, інтернет;
- Виконання особистих доручень керівника;
- Взаємодія з кур'єром офісу та кур'єрськими службами.

Адміністратор офіса

з 10.2020 по 06.2021 (8 місяців)
21 creative agents, Киев (IT)

Обов‘язки:
• Зустріч гостей
• Замовлення необхідних матеріалів та товарів для забезпечення життєдіяльності офісу: канцтовари, продукти, вода, засоби для клінінгу
• Активація, реєстрація, видача тимчасових/постійних перепусток
• Контроль та бронювання переговорних кімнат
• Сканування, друк
• Робота з постачальниками, кур'єрською службою, поштовим відділенням
• Допомога в організації тимбілдингів та корпоративів

Освіта

Державний університет телекомунікацій

Інформаційна аналітика та зв'язки з громадськістю, помічник керівника підприємства, Киев
Вища, з 2017 по 2020 (3 роки)

Київський коледж зв'язку

Організація та експлуатація поштового зв'язку, Киев
Незакінчена вища, з 2014 по 2017 (3 роки)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Google Docs
  • Slack
  • MS Outlook
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Знання офісних програм
  • Оперативність
  • Організованість
  • Ведення документації
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • MS Office

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Мої особисті якості:
• Мобільність
• Гнучкість
• Ініціативність
• Адаптативність
• Вміння працювати у команді
• Творче мислення
• Стресостійкість
• Відмінне почуття гумору

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: