• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8508087/

Директор з продажу

Розглядає посади:
Директор з продажу, Комерційний директор, Керівник з розвитку
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

БЕРЕЖНИЙ
ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ

ДОСВІД РОБОТИ

з серпня 2022 по травень 2025 ТОВ МКЮ Рітейл мережа спеціалізованих продуктових

крамниць «Ювілейний» Дніпро

Заступник директора з комерційної діяльності

 У підпорядкуванні відділ товарного руху, аналітичний відділ, відділ маркетингу,
категорійні менеджери
 Проведення структурних змін, розробка інструкцій, плану робіт та введення у посаду
категорійних менеджерів
 Щомісячне планування продажів по крамницям у розрізі товарних категорій по дням з
урахуванням денних коефіцієнтів та коефіцієнтів сезонності по групам товарів
 Моніторинг основних конкурентів. Ціноутворення по усім групам товарів, збільшення
фактичної націнки компанії на 6,5 %. Збільшення маржинального прибутку компанії
 Розробка та втілення заходів з метою покращення показників: пенетрація, частота
покупки, конверсія, відсоток втраченого прибутку out of stock, втрата торгівельної націнки,
повернення постачальникам, відсоток списань (overstock)
 Розробка механізму контролю втрат торгівельної націнки. Впровадження нової системи
продажу товарів з предтерміном без значних втрат маржинального прибутку
 Робота з основними постачальниками ТОВ М’ясокомбінат «Ювілейний» та ЧАО
«Миронівський хлібопродукт» на умовах франчайзингу
 Пошук нових постачальників м’ясної сировини на вигідних умовах. Пошук та підписання
договорів з постачальниками додаткових груп товарів
 Введення в асортимент нових категорій продукції. Участь у розробці нових продуктів
власного виробництва на потужностях мережі, а також продукції під Private Label на
виробництві основних постачальників
 Аналітика та ротація асортиментної матриці на базі АВС аналізу. Створення більш
маржинальних продуктів власного виробництва
 Створення планограм викладки продукції згідно форматам крамниць та наявності
основного та додаткового торгівельного обладнання
 Розробка низки заходів щодо успішної роботи мережі продуктових крамниць з великою
долею швидкопсувних товарів в умовах блекауту у літний період
 Розрахунок собівартості продукції власного виробництва згідно технічних карт, а також
розрахунок та нормування % виходу сировини при розробці м’ясних напівтуш
 Розробка та втілення заходів що до збільшення покупців по програмі лояльності. Аналіз
клієнтської бази та взаємодія з покупцями через систему ПЛ
 Розробка та втілення різноманітних маркетингових заходів для створення більшої
лояльності до мережі крамниць «Ювілейний» зі сторони покупців. Впровадження та
просування через соціальні мережі з залученням блогерів
 Участь у відкритті нових крамниць
з лютого 2022 по квітень 2022 ТОВ НВП «Промвок» Дніпро

Директор з стратегічного розвитку

 Розробка плану заходів щодо можливості збільшення показників рентабельності на основі
аналізу роботи всіх виробничих ділянок м’ясокомбінату
 Розробка системи планування та щоденного аналізу виконання плану продажу по групам
товарів з урахуванням виробничих можливостей та наявних залишків
 Ініціювання питання щодо проведення щомісячних інвентаризацій залишків продукції
 Сприяння у реалізації накопичень неліквідних залишків м’ясної продукції
 Підключення до співпраці нових клієнтів
 Аналіз усіх наявних договорів щодо умов роботи. Систематизація клієнтської бази,
прив'язка клієнтів до маршрутів доставки та до відповідальних за роботу з ними
співробітників
 Створення звіту з дебіторської заборгованості в обліковій базі Alfa, який дав можливість
мати оперативну та достовірну інформацію щодо стану заборгованості клієнтів за видами
розрахунків. Проведення низки заходів щодо скорочення поточної та простроченої
дебіторської заборгованості
 Впровадження системи звіту руху коштів. Участь у розробці та створенні нового звіту
щодо аналізу прибутків та збитків
 Розробка та впровадження пропозицій щодо підвищення культури виробництва,
дотримання санітарних норм під час виробництва
 Проведення низки заходів щодо зміни структури управління на підприємстві
 Сприяння у вирішенні питань щодо постачання на виробництво в умовах воєнного стану

з листопада 2014 по лютий 2022 ТОВ «АЛАН» Дніпро

Директор з продажів м’ясної сировини керівник фірмової торгової мережі

 Збільшення продажів обробленої м’ясної сировини у 7 разів
 Планування виробництва з урахуванням застосування нових технологічних процесів
 Розробка системи планування та щоденного аналізу виконання плану продажу по групам
товарів з урахуванням виробничих можливостей та наявних залишків
 Пошук нових ринків збуту. Підключення до співпраці нових клієнтів
 Розробка та втілення проекту постачання м’ясної сировини у мережі супермаркетів через
розподільчі центри
 Ціноутворення на базі постійного моніторингу конкурентів та ринку
 Збільшення % рентабельності продукції
 Контроль роботи відділу продажів
 Оптимізація роботи фірмової торгової мережі. Зміна фінансових показників роботи,
перехід від збиткового проекту до прибуткового
 Відкриття нових торгових точок, закриття нерентабельних крамниць
 Розробка нової системи мотивації для продавців фірмових крамниць

з лютого 2007 по вересень 2014 ТОВ «Єнакіївський м'ясокомбінат» Єнакієве

Заступник директора зі збуту

 Контроль роботи відділу продажів
 Розробка плану і стратегії продажів
 Розробка системи мотивації співробітників відділу продажів
 Створення мережі фірмових магазинів з реалізації продукції ТОВ «ЄМК»
 Розробка системи ціноутворення та надання знижок
 Оптимізація витрат відділу збуту
 Створення та контроль роботи філій у м. Маріуполь та м. Луганськ
 Формування структури відділу збуту та організація збуту продукції на території України
 Збільшення обсягів реалізації продукції у 2 рази
 Розробка системи обліку залишків продукції, що реалізується
 Робота зі створення та виведення на ринок нових асортиментних позицій
 Розробка програми з оптимізації роботи складу готової продукції
 Укладання договорів з великими торговими мережами «Ашан», «Амстор», «Український
рітейл», «Обжора»

з червня 2006 по лютий 2007 ПП «Східноукраїнська дистриб'юторська компанія» Донецьк

Директор

 Організація та збут продукції ЗАТ «ПК Юнкерс» на території м. Донецька
 Здійснення поставок ковбасних виробів роздрібним торговим точкам та великим
супермаркетам м. Донецька
 Посередницька діяльність у реалізації м'ясопродуктів великим супермаркетам м. Донецька

з травня 2006 по червень 2006 ТОВ «Тульський м’ясокомбінат» Тула (РФ)

Консультант зі збуту

 Створення документообігу у структурному підрозділі ТОВ «МК-опт» - відділ збуту
продукції ТОВ «Тульський м'ясокомбінат»
 Створення документообігу у структурному підрозділі ТОВ «Торговий дім «М'ясна лавка» -
фірмова роздрібна мережа ТОВ «Тульський м'ясокомбінат»
 Рекомендації щодо зменшення кількості повернень м'ясопродуктів із роздрібної та
фірмової торгової мережі
 Аналіз роботи усієї структури відділу збуту ТОВ «Тульський м'ясокомбінат». Пропозиції
щодо реорганізації структури відділу збуту продукції

2004 - травень 2006 ТОВ «Донецький м'ясопереробний комбінат» Донецьк

Заступник директора зі збуту

 Контроль роботи відділу продажів
 Розробка плану і стратегії продажів
 Розвиток регіональних ринків збуту
 Робота зі створення та виведення на ринок нової групи варених ковбас
 Контроль роботи дистриб'юторів торгової марки «ДМК»
 Організація дистрибуції молочної продукції ТМ «Святошино» у Донецькому регіоні

2003–2004 ТОВ «Донецький м'ясопереробний комбінат» Донецьк

Керівник групи менеджерів відділу збуту

 Запроваджено нову систему контролю за виконанням планів зі збуту продукції по районах
 Запроваджено систему аналізу роботи роздрібної торгової мережі
 Зібрано інформацію з дислокації роздрібних торгових точок м. Донецька
 Робота зі створення та виведення на ринок нової паштетної групи
 Робота зі створення та виведення на ринок шинково-варених ковбас під маркою «ДМК»
 Робота зі створення нової асортиментної групи ТМ «Дарниця»
2002–2003 ТОВ «Донецький м'ясопереробний комбінат» Донецьк

Відділ зі збуту (торговий представник)

 Робота з роздрібною торговою мережею м. Донецька

2001–2002 ТОВ «Донецький м'ясопереробний комбінат» Донецьк

Бухгалтерія ковбасного цеху (спеціаліст аналітик)

 Створення комп'ютерної програми для ведення обліку бухгалтерії ковбасного цеху
(рецептурний журнал, оборотна відомість)

ОСВІТА

2011-2012 Луганський Національний Аграрний Університет Луганськ

 Центр післядипломної освіти
 Спеціальність: Інженер-технолог

1997–2002 Донецький національний технічний університет Донецьк

 Факультет: Геотехнологій та управління виробництвом
 Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємств

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ

Знання ПК на рівні просунутого користувача: 1 С, Project, Alfa, Акцент, Microsoft Word, Excel,
PowerPoint. Вільно володію українською мовою. Водійське посвідчення категорії В.

45 роки, одружений, двоє дітей

e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

t.n. /viber/ telegram/ WatsApp: Vodafone [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: