- Файл
Олена
Аналітик, операційний директор, менеджер В2В-напрямку
- Розглядає посади:
- Аналітик, операційний директор, менеджер В2В-напрямку, Директор з продажу
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8521490/
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 01.09.1983 (41 рік). Заміжня.
Освіта: Фінансово-економічна.
Посвідчення водія: катег. «В»
Адреса фактична: Одеса, вул. Михайлівська, б.8
Моб.: [
E-mail: [
Вакансія: Аналітик. Керівник проєкту.
Регіональний спеціаліст.
Бажана оплата: від 1000 у.о.
КВАЛІФІКАЦІЯ
Ведення управлінського обліку на підприємстві - формування і виписка документів в 1С-7.7 / 8.2 /
8. 3 - прихід, витрата, переміщення, банківські виписки; нарахування з/пл, і бонусів, згідно
встановлених регламентів фірм та бонусних сіток; ведення касової дисципліни; робота з великою
готівкою, складання звітів і контроль сум дебіторської заборгованості; ведення складського обліку:
облік, приймання, списання, інвентаризація; надання консультаційних послуг; підбір персоналу та
його адаптація; підготовка підсумкових звітів керівництву ЦО; проведення маркетингових заходів
- участь у тематичних виставках; побудова та розвиток дилерської / франчайзингової мережі;
планування маркетингового бюджету на підприємстві; роздрібні продажі в ТТ; безпосередня участь
у розробці й оформленні каталогу продукції, POS-матеріалів і друкованого рекламного матеріалу
компанії; участь у розробці структури й дизайну сайту; контроль наповнення сайту; підготовка
звітів для керівництва ЦО. Укладання договорів із клієнтами та підрядниками. Продаж товару
оптом (склад) і в роздріб (ТТ). Ведення ФОПа 3я група.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Аналітичний склад розуму - швидко орієнтуюся в специфіці нової роботи. Вмію працювати з
інформацією різного порядку, структуруючи її в потрібному ключі. Маю дипломатичність,
комунікабельність, стресостійкість, відповідальний підхід до справи. Мої переваги це - логіка,
практичність, наполегливість, комунікабельність, креативність. Вмію працювати на результат в
загальних інтересах керівництва компанії і фірми в цілому. Завжди, готова до навчання новому.
РЕЗЮМЕ [БАГІРОВА ОЛЕНА ВЯЧЕСЛАВІВНА]
ДОСВІД РОБОТИ
04.02.21 – 30.11.23 р. КЕРІВНИК ВІДДІЛУ АНАЛІТИКИ КОМПАНІЇ «ДИСКОНТ». ФОП.
Вул. Базова. 7й КМ. (Ставка 25 0000 + 5 % від обороту відділа).
Спеціалізація фірми: Роздрібний продаж одягу в торгових мережах
магазинів «Дисконт-70%» (у місті Одеса, Київ)
Штат компанії: більше 400 осіб.
Кількість підлеглих: 8 осіб.
Основні обов'язки:
- Постановка завдань співробітникам аналітичного відділу, виставлення
дедлайнів, контроль роботи за виконанням в строк. Проведення щотижневих
планерок, за необхідності щоденних 5хвилинок.
- Поліпшення і доопрацювання поточної роботи аналіт. відділу з аналізу та
обсягами поставки Дозаказу товару на магазини.
- Поліпшення якості ведення переговорів з Постачальниками компанії, в
інтересах компанії.
- Аналіз сезонності продажів за минулими і поточними періодами - планування
обсягу закупівель на наступний сезон.
- Контроль завантаження і перерозподіл товару, виходячи з аналізу продажів,
по магазинах.
- Повний контроль за рухом товару на магазинах - взаємодія і комунікація з
керівниками підрозділів Закупівельники-Склад, а саме: Постачання на ТТ.
Переміщення. Повернення Постачальнику. Списання. Уцінка (Переоцінка
товару/сезонна переоцінка). Брак. Розпродаж.
- Контрольно-ревізійна перевірка магазинів по викладанню товару і
відповідності цінників щотижня, згідно з регламентом викладки в ТТ.
- Складання внутрішніх Розпоряджень щодо оптимізації процесу роботи
компанії, а також розробка і впровадження Штрафних санкцій, що стосуються
дотримання алгоритму взаємодії поточної роботи співробітниками
аналітичного, торговельного і складського відділу.
- Щомісячне складання та надання звітів керівництву компанії: «Динаміка
продажів за період», «Валовий Прибуток по магазинах», «Аналіз поставок по
ДОЗАМОВЛЕННЯМ», «Трафік за день», «Середній чек», «Ефективність
продаж»
- Сезонний розрахунок показників - БОНУСІВ і ПРЕМІЙ наприкінці кожного
сезону співробітникам Аналіт. відділу та Закупівельникам, відповідно до
ввіреного їм ринкового сегмента.
Результати діяльності: Оптимізувала закупівлю товару аналіт. відділу в
програмі 1С та з Постачальниками, що сприяло збільшенню прибутку компанії
з урахуванням обсягів продажів в 3 рази в порівнянні з минулим роком
(сезонами). Доопрацювала і поставила на контроль процедуру взаємодії в
роботі між підрозділами компанії, що допомогло налагодженню комунікації та
відповідальному виконанню поставлених завдань в цілому по відділах фірми.
25.08.16 – 30.11.19 р. БУХГАЛТЕР З ПЕРВИННОЇ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ ТА ДОГОВОРАМ.
ГК ТОВ «Телетрейд Консалтинг» (Одеська філія) м. Одеса, провулок
Віце-адмірала Жукова, буд. 14. (Ставка 500 у. о.+ Бонуси + Премії)
Спеціалізація фірми: Торгівля на фінансових ринках. Управління активами
інвесторів. Інформаційно-аналітичні послуги. Фінансово - освітні програми
для населення. Видавництво журналу «Деньги плюс» і «Financoff».
Стор. 2
РЕЗЮМЕ [БАГІРОВА ОЛЕНА ВЯЧЕСЛАВІВНА]
Штат компанії: понад 1000 осіб.
Основні обов'язки:
- ведення переговорів із роздрібом - укладення договорів на постачання
журналу в ТТ/ТС;
- занесення в базу 1С контрагентів і виписка документів за ними: СФ, РН, ВН,
ТТН;
- написання та оформлення офіц. листів, службових записок та інших
документів, згідно з умовами договорів співпраці;
- ведення взаєморозрахунків з контрагентами з продажу та маркетингу.
- контроль сум оплат за дебіторською/кредиторською заборгованістю звірка з
контрагентами;
- виставлення Актів звірок за звітний період.
- контроль надходження фінансових коштів на рахунок, проведення поточних
оплат в 1С
- звірка взаєморозрахунків із клієнтами;
- аналіз і підготовка щомісячних, квартальних, річних звітів для керівництва з
продажу журналу в роздробі, його рентабельність присутності в мережі та
витрати на маркетинг.
Результати діяльності: Налаштувала систему бухгалтерського
документообігу по роздрібу на філії в цілому. Налаштувала базу 1С за
необхідними параметрами обліку і зробила повне введення даних за минулі
періоди часу для повноцінного ведення обліку в 1С, звіряння даних і
взаєморозрахунків з контрагентами. Як наслідок, - клієнти перестали
«хитрувати» з документами та стали вчасно робити оплати, згідно з
виставленими актами.
15.12.13 – 01.08.16 р. АДМІНІСТРАТОР-БУХГАЛТЕР З ОБЛІКУ ТМЦ.
ФОП Грішин А. В. Магазин «На Зв'язку» м. Одеса, вул. Новощіпний
ряд, 5. (Ставка від 12 000 грн.+ Премія)
Спеціалізація фірми: Оптово-роздрібний продаж мобільних запчастин,
мобільної техніки та аксесуарів до них.
Штат підприємства: 8 осіб.
Кількість підлеглих: 3
Основні обов'язки:
- повне ведення складу по запчастинах до мобільних телефонів і обладнання за
фактом і в програмі 1С:Б. Торгівля + Склад 7.7 і 8.2: приймання, сортування,
друк цінників, розміщення на складі, переміщення, реалізація, інвентаризація
складу, відвантаження товару клієнту, повернення, акти, списання браку,
аналіз залишків;
- ведення і контроль сум оплат за дебіторською заборгованістю в програмі 1С,
звірка з контрагентами;
-формування і контроль відправки замовлень клієнтам.
-робота з інтернет-банкінгом: контроль надходження фінансових коштів на
рахунок, управління розрахунковим рахунком: проведення поточних оплат, в
тому числі і податків;
-документальне оформлення товарів на Реалізації, контроль і проведення
звірки на магазинах (ТТ) клієнта, складання акта звірок і підсумкової звітності.
-Підготовка щомісячних звітів з продажу, розрахунок рентабельності.
Результати діяльності: Налагодила облік документообіг ТМЦ по фірмі в
цілому! Оформила і структурувала номенклатуру товару в програмі 1С.
Впровадила правильний алгоритм ведення бізнес-процесів по фірмі і контроль
над їх виконанням, що дало змогу без проблем якісно і швидко вести подальшу
роботу з клієнтами і постачальниками, виключаючи фінансові втрати при
Стор. 3
РЕЗЮМЕ [БАГІРОВА ОЛЕНА ВЯЧЕСЛАВІВНА]
замовленні, а також русі і продажу товарів. Товарообіг зріс на 35% від
загального.
01.11.11 – 29.09.13 р. МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ ЕЛІТНОЇ ПАРФУМЕРІЇ
ТОВ «ORION COMPANY» м. Одеса
Спеціалізація фірми: Оптовий продаж елітної парфумерії, косметичних
наборів і засобів для догляду за тілом.
Штат підприємства: 65 осіб.
Кількість підлеглих: -
Основні обов'язки:
- маркетингове вивчення споживчого попиту на ринку парфумерії по регіонах;
- активне розширення каналів збуту по опту - великий, середній, дрібний;
- створення інтернет-магазину для роздробу: дизайн, наповнення, просування
в соц. мережах та інтернеті;
- обробка вхідних прайсів на продукцію - формування ціни з урахуванням
нашої націнки;
- виписка накладних на відвантаження товару;
- організація відправки товару клієнтам через служби доставки;
- контроль взаєморозрахунків за дилерами і клієнтами.
- формування підсумкових звітів по роботі за місяць.
Результати діяльності: Збільшення обсягів збуту через розширення
дилерської мережі та інтернет-продажу.
18.12.08 – 30.06.11 р. МЕНЕДЖЕР З РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ (вся УКРАЇНА)
ТОВ «ПЕРСЕЙ ФП», м. Київ, вул. Колекторна, 30
Спеціалізація фірми: Виробництво ювелірних виробів.
Штат підприємства: 21 особа.
Кількість підлеглих: 10 осіб.
Основні обов'язки:
- аналіз стану Ювелірного ринку України;
- активне розширення ринку збуту продукції, розвиток дилерської мережі в
Києві та регіонах;
- проведення переговорів і укладення договорів з клієнтами на поставку
продукції;
- щомісячний аналіз продажів і контроль сум дебіторської заборгованості по
клієнтах;
- вивчення споживчого попиту і розробка маркетингових заходів щодо
реалізації товару;
- відрядження по Україні.
Результати діяльності: Збільшення і підтримання обсягу продажів на 40%,
успішне повернення старих боргів і розв'язання фінансових питань з
проблематичними клієнтами, розвиток клієнтської бази, дизайн і оформлення
каталогу продукції.
Мотив звільнення: Реорганізація керівництва підприємства. Криза 2010 р.
15.08.07 – 29.11.08 р. ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ
ПП «ДНІПРОМЕТАЛСЕРВІС», м. Київ, вул. Віскозна, 15
Спеціалізація фірми:
Оптово-роздрібна торгівля металопрокатом і ЗБВ виробами.
Штат компанії: 10 осіб.
Стор. 4
РЕЗЮМЕ [БАГІРОВА ОЛЕНА ВЯЧЕСЛАВІВНА]
Кількість підлеглих: 8 осіб.
Основні обов'язки:
- укладення договорів з постачальниками продукції;
- аналіз стану ринку збуту в даному напрямку, активний пошук клієнтів і
співпраця з ними;
- аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
- контроль виписки та ведення первинної документації.
- здійснення розрахункових операцій по Клієнт-Банку.
Результати діяльності: За час моєї роботи товарообіг збільшився на 30 % від
загального.
01.11. 04 - 21.08.06 р. МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ ТА АДМІНІСТРАТИВНИХ ПИТАНЬ
ТОВ ТД «ВОДНА ТЕХНІКА» (м. Київ). Луганська філія ТД «ВОДНА
ТЕХНІКА», м. Луганськ, вул. Кірова, 42.
Спеціалізація фірми:
Великий постачальник у сфері теплотехнічного обладнання та
кондиціонування, а також надання послуг з ремонту та сервісу.
Штат філії: 9 осіб.
Основні обов'язки:
- аналіз стану ринку теплотехніки в регіоні;
- активне розширення ринку збуту продукції, розвиток дилерської мережі;
- розвиток франчайзингової мережі, пошук потенційних франчайзі;
- проведення переговорів і укладення договорів на поставку продукції;
- щомісячний маркетинговий аналіз і планування продажів філії;
- прийом замовлень від дилера, розрахунок вартості та здійснення продажу;
- організація презентацій, семінарів і рекламних заходів.
Результати діяльності: Запустила продажі філії з нуля! Розвинула дилерську
мережу в регіоні з 6 до 130 дилерів.
Мотив звільнення: Переведення на іншу посаду в СЦ, яка була для мене не
цікава.
ОСВІТА
1997 – 2001 роки СХІДНО-УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАЛЯ.
Спеціальність «ФІНАНСИ». Бакалавр (денний стаціонар), м. Луганськ.
ЗНАННЯ МОВ, ПРОГРАМ, ІНШЕ
Українська мова - добре. Російська - відмінно.
Англійська мова - базовий рівень спілкування, читання і переклад зі словником.
Принтер, сканер, факс, ксерокс.
Пакет MS Office (Word, Excel, Power Point), GOOGLE Docs, 1С: Бухгалтерія 7.7 / 8.2.2 / 8.2.3 –
в обсязі впевненого користувача. Обробка фото / відео Canva - на рівні користувача. Photo Studio -
початківець. Проходження курсу ЕШКО - «Спеціаліст з Маркетингу».
Хобі та розваги: Практикую фітнес, захоплююсь трохи бізнес-психологією, читанням та малюванням.
Маю авто. Права категорії «В».
Стор. 5
Схожі кандидати
-
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Одеса, Київ -
Директор підприємства
120000 грн, Одеса -
Операційний директор
Одеса, Вінниця , ще 5 міст -
Керівник підприємства
Одеса -
Директор, комерційний, заступник директора, керівник, регіональний менеджер, начальник відділу
Одеса -
Операційний директор
Одеса