• PRO

Каріна

Адміністратор

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
22 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор, менеджер з продажу

з 06.2025 по нині (2 місяці)
Med City, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Реєстрація пацієнтів, створення медичних
карток, договорів
• Продаж медичних послуг клініки та представленої косметики.
• Робота з документацією, CRM- Doc Dream, excel таблицями.
• Запис на прийом та координація графіку лікарів
• Контроль якості сервісу та зворотного зв’язку від пацієнтів

Адміністратор

з 11.2023 по 02.2025 (1 рік 3 місяці)
M013, Луцьк (Краса, фітнес, спорт)

• Повне ведення комунікації з клієнтами (Instagram, Telegram, Viber, Facebook)
• Обробка записів, бронювань, підтверджень через систему Alteg.io
• Організація та контроль закупівель товарів, косметики, господарських засобів
• Ведення фінансової звітності, контроль кас, переказів, закриття зміни
• Робота з сервісами Checkbox, ведення чеків, звітів і бухгалтерських таблиць
• Координація роботи майстрів, баристів, прибиральниць, вирішення побутових питань
• Забезпечення затишку та порядку в залі: аромадизайн, оформлення, сервірування
• Щоденні, тижневі та місячні звіти, контроль залишків, ревізії
• Вирішення технічних питань: несправності обладнання, обслуговування, ремонт
• Ведення внутрішньої документації: графіки, договори, журнали, медичні книжки
• Комунікація з постачальниками, контрагентами, клієнтами та керівництвом

Адміністратор

з 08.2022 по 11.2023 (1 рік 3 місяці)
NOVA, Луцьк (Краса, фітнес, спорт)

• Запис клієнтів
• CRM Appointer
• SMM ведення сторінки Instagram (фото та відео контент, написання постів)

Освіта

Волинський національний університет ім. Лесі Українки

Історичний факультет, Луцьк
Вища, з 2023 по 2024 (1 рік)

ВНУ ім. Лесі Українки

Факультет філології та журналістики, Луцьк
Вища, з 2019 по 2023 (4 роки)

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • Уважність
  • Комунікабельність
  • Знання стандартів обслуговування
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • Дисциплінованість
  • Проведення касових операцій
  • Ведення CRM
  • Ведення документації
  • Контроль цінників
  • Висока працездатність
  • Інвентаризація
  • Управління командою
  • Лідерство

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Організована, відповідальна та проактивна. Вмію ефективно керувати робочими процесами, вести документацію, контролювати фінансові операції та запаси. Володію відмінними комунікативними навичками, вмію працювати з клієнтами, персоналом та керівництвом, аналізувати відгуки та покращувати сервіс. Досвід у продажах дозволяє успішно впроваджувати акції та додаткові послуги. Впевнено користуюся офісними та спеціалізованими програмами, застосовую сучасні канали зв’язку для ефективної взаємодії. Завжди орієнтуюсь на результат і прагну досягати високих показників.

Ключові навички:

• Ділове листування, ведення документації, архівування
• Впевнене володіння ПК: CRM (DocDream, Altegio), MS Office, Google Workspace
• Координація зустрічей, планування робочого часу
• Комунікація з клієнтами, партнерами, підрядниками
• Організація робочих процесів та підтримка внутрішнього порядку
• Стресостійкість, відповідальність та швидке навчання
• Управління бюджетами, закупівлями, звітністю


Особисті якості:

• Високий рівень організованості та відповідальності
• Тактовність, уважність до деталей
• Здатність швидко приймати рішення
• Орієнтація на результат і цілі компанії

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: