- Файл
Ирина
Администратор торгового зала
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Біла Церква
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8580329/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Корбіна Ірина Олегівна
Особові дані: Народилась 22.09.1983р., одружена, маю 2 дітей шкiльного вiку.
Місце проживання: м. Миколаївка, вул. Святомиколаївська, 39, тел. моб. [
Довідкова інформація:
володіння ПК на рівні користувача
знання української ділової мови, вільно володію російською
англійська мова – з довідником
Освіта:
2010р. – закінчила Інститут науково-педагогічної та виробничої інфраструктури, отримала базову вищу освіту «Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту.
2018р. - закінчила Навчально-науковий професійний педагогічний інститут УІПА м. Бахмут та здобула кваліфікацію ступінь вищої освіти магістр, спеціальність «Публічне управління та адміністрування».
Досвід роботи:
ТОВ «Алекс трейд компані «ЛТД», офіс-менеджер, 2003р.
Посадові обов’язки:
- підготовка документів, звітів та матеріалів, необхідних для початку роботи та вирішення поточних завдань.
- перевірка комп'ютерної техніки, телефонів та офісного обладнання
- контроль таких санітарних норм, як освітлення, вентиляція і температура в приміщенні
- контроль роботи секретарів, кур'єрів і водіїв
- розробка кошторису та контроль витрат, необхідних на офісні потреби
- забезпечення працівників канцелярськими товарами, витратними матеріалами
- підрахунок кількості відпрацьованих годин співробітниками офісу та передача інформації в бухгалтерію для нарахування зарплати
- контроль за дотриманням трудової дисципліни працівниками
- організація зустрічей, реєстрації і обслуговування відвідувачів.
- забезпечення переговорів, нарад, презентацій та інших заходів необхідними
матеріалами та документами, ведення протоколу
- контроль роботи з ведення документообігу офісу
- ведення ділової переписки з клієнтами та партнерами, розсилка необхідних
матеріалів.
КЛПУ Слов’янська обласна психіатрична лікарня м. Слов’янськ, сестра-господарка, з 2011р. по 2014 р.
Посадові обов’язки:
- проведення заходів щодо забезпечення санітарно-гігієнічного режиму закладу (відділення)
- забезпечення господарським, м'яким і твердим інвентарем, спецодягом, постільною і
натільною білизною для хворих, предметами гігієни, миючими засобами,
канцелярським приладдям.
- проведення заміни спецодягу, рушників співробітникам
- забезпечення блоків харчування (буфет, їдальня) устаткуванням, посудом і
спостереження за їх маркуванням і використанням
- складання заявок на ремонт приміщень, обладнання та контроль за його проведенням
- керування роботою молодших медичних сестер (санітарок-прибиральниць і
санітарок-буфетниць) з утримання в чистоті та порядку приміщень
- ведення обліково-звітної документації.
Комунальне підприємство Миколаївської міської ради «Сервіскомуненерго»
З 15.08.2014р. обіймала різні посади
З 25.03.2016р. по 20.02.2017р. - економіст з договірної роботи 1 категорії юридичного відділу
Посадові обов’язки:
- підготовка та оформлення договорів з фізичними та юридичними особами на
житлово-комунальні послуги
- здійснення розрахунку обсягів споживання (централізоване водопостачання, водовідведення, вивезення ТПВ)
- ведення обліку укладених договорів
- ведення претензійної роботи з юридичними та фізичними особами
З 21.02.2017р. – 05.07.2018р., в зв’язку зі зміною в організації виробництва, переведена на посаду техніка.
Посадові обов’язки:
- проведення обстежень та технічних оглядів нежитлових та житлових приміщень
житлового фонду, ізоляції трубопроводів теплових мереж та складання актів
обстежень та дефектації
- ведення журналу обліку заяв мешканців
- складання графіків перевірок, оформлення замовлень на прочистку та ремонт
трубопроводів
- ведення журналу обліку здійснених повірок вентканалів
- складання щомісячних планів робіт для ремонтно-будівельного цеху та цеху
теплових та підземних комунікацій за заявами мешканців та на підставі актів
дефектації
- складання графіків ремонту покрівель та під’їздів житлового фонду.
З 05.07.2018 р. – 15.12.2019 р. тимчасово не працювала.
З 16.12.2019 р. по теперішній час працюю в Комунальному підприємстві Миколаївської міської ради «Сервіскомуненерго»
Ділові та особові якості:
комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність, наполегливість
самостійність та відповідальність за прийняті рішення, організаційні здібності
здатна до аналізу та прогнозуванню ситуації, відповідальна.
Інші резюме цього кандидата
Київ
Вища освіта
Освіта: 01.2017 - 01.2018: Публічне управління та адміністрування (Навчально-науковий професійно- педагогічний інститут Української інженерно-педагогічної академії (м.Бахмут)).
Біла Церква
Вища освіта
Освіта: 01.2018 - 01.2020: Публічне управління та адміністрування (УІПА місто Бахмут).
Схожі кандидати
-
Адміністратор торгового залу
Біла Церква -
Адміністратор торгового залу
20000 грн, Біла Церква -
Адміністратор магазину
Біла Церква -
Адміністратор магазину
8000 грн, Біла Церква -
Адміністратор
19000 грн, Біла Церква -
Адміністратор торгового залу
Біла Церква