• PRO

Ольга

Спеціаліст з документообігу, 30 000 грн

Розглядає посади:
Спеціаліст з документообігу, Менеджер по роботі з клієнтами
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
38 років
Місто проживання:
Голованівськ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор відділу кадрів

з 12.2022 по 01.2024 (1 рік 1 місяць)
Голованівський ліцей ім. Т. Г. Шевченка, Голованівськ (Освіта, наука)

Фахівець з публічних закупівель

з 11.2020 по нині (4 роки 9 місяців)
Навчальний заклад (ліцей), Голованівськ (Освіта, наука)

1) підготовка, аналіз виконання договорів, укладених згідно із Законом про публічні закупівлі;
2) підготовка тендерної документації (від Замовника) та завантаження через електронний кабінет;
3) відстеження результатів процедури;
4) участь у публічних закупівлях;
5) здійснювати моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні;
6) планування і здійснення закупівель;
7) документальний супровід процесу закупівель на всіх етапах, договірною роботою;
8) забезпечення безперебійності закупівель;
9) координація і контроль процесу доставки;
10) грамотне володіння українською мовою, як усно, так і письмово;
11) адміністрування процесу погодження договорів;
12) досвід роботи з електронними майданчиками для проведення тендерів;
13) наявність сертифікатів про проходження навчання в сфері публічних закупівель;

Старший касир-менеджер

з 01.2018 по 03.2019 (1 рік 2 місяці)
АТ Райфайзен Банк Аваль, Голованівськ (Фінанси, банки, страхування)

1. Поточне розрахунково-касове обслуговування клієнтів;
2. Операції з валютою;
3. Виконання касових операцій;
4. Робота з касовими документами;
5. Забезпечення якісної обробки, формування і упаковка грошових білетів, монет і валютних цінностей;
6. Здійснення грошових переказів.

Начальник відділення

з 12.2013 по 11.2015 (1 рік 11 місяців)
НАДРАБАНК, Голованівськ (Фінанси, банки, страхування)

- управління поточною діяльністю відділення;
- забезпечення належного виконання банківських та інших операцій ;
- відповідальність за виконання покладених на відділення завдань і функцій;
- забезпечення належного виконання рішень і планів;
- розподіл обов’язків між працівниками відділення
- залучення потенційних клієнтів на обслуговування;
- приймання участі у збільшенні клієнтської, ресурсної та дохідної бази Банку по всьому комплексу продуктів;
- проведення зустрічей з керівництвом компаній — партнерів з метою залучення на обслуговування по зарплатно — карткових проектах та продажам роздрібних продуктів їх працівникам, підтримка відносин з компаніями;
- контроль виконання планів продажів зарплатно-карткових проектів та кредитування підлеглими співробітниками;
- реалізація стратегії розвитку бізнесу

Старший касир-менеджер

з 07.2008 по 12.2013 (5 років 5 місяців)
НАДРАБАНК, Голованівськ (Фінанси, банки, страхування)

Менеджер з продажу

з 07.2007 по 07.2008 (1 рік)
ПРИВАТБАНК, Голованівськ (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

ОНУ ім. І.І. Мечникова

Менеджмент організацій; менеджер економіст, Одеса
Вища, з 2004 по 2010 (6 років)

Знання і навички

  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Здатність до навчання
  • Самостійне прийняття рішень
  • Уміння аналізувати
  • Укладання угод
  • Стресостійкість
  • MS Excel
  • Комунікабельність
  • Ведення переговорів
  • Закупівля будівельних матеріалів
  • Контроль документообігу
  • Закупівля продовольчих товарів
  • Закупівля електротехнічної продукції
  • Закупівля виробничого обладнання
  • Аналіз продажу
  • Закупівля канцелярії

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

- активна життєва позиція, позитивне мислення;
- навички ефективних комунікацій та взаємодії в команді;
- відмінні навички самоорганізації, тайм-менеджмент;
- комунікабельність, навченість, уважність, висока працездатність, стресостійкість;
- наполегливість у досягненні результату;
- вміння працювати з великими обсягами інформації та документів в режимі багатозадачності;
- високі комунікативні навички, вміння переконувати та домовлятися;
- порядність та нульова толерантність до корупції;
- вміння працювати в умовах багатозадачності;
- досвід роботи на керівник посадах;
- вміння не лише керувати а й мотивувати команду, розділяти та підтримувати спільні цінності;
- ініціативність;
- високий рівень володіння ПК і продуктами MS Office;
- досвід телефонних продажів послуг.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: