- Файл
Ірина
Адміністратор
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Продавець-консультант, Адміністратор магазину, Касир
- Місто:
- Кривий Ріг
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8610536/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
П.І.Б. Питько Ірина Олександрівна
Дата народження: 27.05.1976 р.
Місце проживання: м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого
д. 29В, кв.401
Родина: одружена, 2 сини-2000 і 2007 р.н.
Контактний телефон, [
Viber, WhatsApp, Telegram:
E-mail: [
ОСВІТА:
09.2002 - 06.2004 р.р. – Донбаська національна академія будівництва та архітектури, м. Макіївка.
Факультет: економічний; спеціальність: економіка підприємств; кваліфікація: економіст.
09.1993 – 06.1998 р.р. Донбаська національна академія будівництва та архітектури,
м. Макіївка. Факультет: будівельний; спеціальність: промислове та цивільне будівництво;
кваліфікація: інженер-будівельник.
Тренінги та семінари:
Тренінги на базі академії ДТЕК: "Золоті правила оцінки компетенцій", "Результативність",
"Управління ресурсами", "Виробничий менеджмент", "Система оцінки персоналу", "КРІ-
менеджмент", "Навички проведення презентацій".
Тренінгова майстерня Інни та Володимира Коновалових: «Управління персоналом та основи
організаційної поведінки», «Школа бізнес-тренерів».
Тренінг-студія Діани Кебас: «Оперативний менеджмент», «Усвідомлене лідерство», «Управління
змінами».
BogushTime: «Селф-менеджмент та управління часом».
Baltic Training Group: «Розвиток емоційного інтелекту. Управління емоціями».
ДОСВІД РОБОТИ:
01.2017-11.2018 р.р. – провідний фахівець Центру обслуговування клієнтів «ДТЕК
Дніпровські електромережі», м. Кривий Ріг
Виконувані посадові обов'язки:
- здійснення розрахунків споживання електричної енергії юридичними споживачами,
рознесення оплат у програмі Мегапром;
- моніторинг дебіторської заборгованості щодо споживачів, проведення заходів щодо її
зниження;
- підготовка документів для списання дебіторської заборгованості юридичних споживачів;
- відстеження надходження всіх необхідних видів оплат під час укладання,
- переоформлення та розірвання договорів на постачання електричної енергії юридичними
споживачами.
ДТЕК Зуївська теплова електрична станція (далі Зуївська ТЕС) Донецька область,
департамент з управління персоналом.
11.2012 р. – 09.2014 р. провідний фахівець відділу оцінки та розвитку персоналу
департаменту з управляння персоналом.
01.2011 р. –11.2012 р. начальник відділу оцінки та розвитку персоналу.
Виконувані посадові обов'язки:
- організація всіх видів навчання співробітників підприємства (первинна підготовка,
підвищення кваліфікації, навчання суміжним професіям, спеціальне навчання, пов'язане з
профілем роботи підприємства, навчання з питань охорони праці та протипожежної
безпеки, внутрішні та зовнішні тренінги, курси, семінари);
- складання бізнес-плану з навчання персоналу та відстеження його виконання і звітності;
- укладання договорів на навчання із зовнішніми провайдерами;
- внесення договорів, проведення сплат за ними через програму SAP;
- організація системи преміювання персоналу за ключовими показниками ефективності (KPI)
підрозділу для робочих та індивідуальних показників преміювання для керівників та
спеціалістів (відстеження виконання встановлених показників, перевірка індивідуальних
карт преміювання, складання наказів по підприємству);
- організація проведення щорічної оцінки діяльності персоналу із застосуванням методів
оцінки з компетенцій та ключових показників ефективності за рік;
- формування, за встановленими вимогами, кадрового резерву підприємства, направлення
цих працівників на заплановане навчання;
- розробка положень, пов'язаних із напрямком діяльності відділу оцінки та розвитку
персоналу;
- участь у роботі комісії підприємства із соціального страхування та тимчасової втрати
працездатності, як секретар;
- організація та проведення «Кіноклубу Академії ДТЕК» з метою підвищення рівня розвитку
компетенцій у працівників підприємства.
Досягнуті результати:
- створення ефективного структурного підрозділу - відділу оцінки та розвитку, а саме підбір
персоналу, створення матеріально-технічного оснащення відділу, взаємодія з іншими
підрозділами;
- створення на підприємстві навчального класу для проведення навчальних заходів;
- успішне проведення щорічної оцінки діяльності персоналу підприємства;
- впровадження на підприємстві корпоративного проекту з преміювання персоналу на
підставі KPI;
- реалізація на підприємстві всіх програм пов'язаних із навчанням, оцінкою та
преміюванням, кадровим резервом, передбачених корпоративними стандартами.
02.2008 р. - 01.2011 р. – Головний фахівець відділу управління компенсаціями та пільгами.
07.2002 р. - 01.2008 р. – Економіст з праці, економіст з праці II/I категорії відділу економіки
та ціноутворення.
Виконувані посадові обов'язки:
- методичне керівництво та організація проведення атестації робочих місць за умовами праці
на підприємстві (складання наказів, відстеження всіх етапів виконання атестації, укладання
договорів. Перевірка карт умов праці щодо коректності заповнення та обґрунтованості
надання пільг та компенсацій за умовами праці, підготовка підсумкового наказу з
переліком пільг та компенсацій за всіма робочими місцями підприємства, захист атестації в
органах соціального захисту, складання звіту 1-ПВ (умови праці);
- складання бізнес-плану соціально-трудових пільг та витрат на навчання персоналу
Зуївської ТЕС, щомісячне/квартальне/річне складання звітності, аналіз виконання з
обґрунтуванням відхилень;
- складання наказів та іншої документації про всі види преміювання персоналу підприємства
(за основні результати господарської діяльності/за виконання особливо важливих робіт/до
святкових та пам'ятних дат/за підсумками роботи за рік);
- складання наказів у зв'язку із змінами в організаційній структурі підприємства, у зв'язку із
змінами в системі оплати праці, а також положень про оплату праці, преміювання, оцінку
персоналу та інші;
- дотримання штатного розкладу підприємства, внесення змін;
- участь у процесі бюджетування фонду оплати праці;
- участь у корпоративних проектах, таких як: перехід на грейдову систему оплати праці за
методикою HayGroup, оцінка персоналу з компетенцій та преміювання персоналу за
індивідуальними показниками преміювання.
- проведення щорічної оцінки діяльності персоналу (керівників та фахівців) із застосуванням
методів оцінки з компетенцій та ключових показників ефективності за рік;
- участь у комісії з формування колективного договору підприємства (консолідація всіх
пропозицій структурних підрозділів щодо внесення змін до договору, оформлення,
внесення всіх змін, погодження з органами місцевої влади, відстеження виконання
колективного договору з боку адміністрації підприємства);
Досягнуті результати:
- успішне проведення атестації робочих місць за умовами праці у 2004 та 2009 рр.;
- реалізація щорічної оцінки діяльності персоналу вперше на підприємстві;
- розробка індивідуальних ключових показників ефективності за рік для керівників та
спеціалістів;
- своєчасне виконання всіх видів звітності.
08.1999 р.- 07.2002 р.- Зуївська ТЕС, Донецька область.
Економіст відділу поставок запасних частин та матеріалів
Виконувані посадові обов'язки:
- оформлення та погодження договорів на постачання запасних частин та матеріалів;
- відстеження дебіторської та кредиторської заборгованості за постачальниками;
- формування бізнес-плану на постачання запчастин та матеріалів та відстеження його
виконання;
- складання поточної та річної звітності.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Знання мов: українська - вільно, англійська - з Google.
Комп'ютерні навички: впевнений користувач MS Office, MS Word, MS Excel,
Internet, ПК Мегапром.
Особистісні якості: комунікабельність, відповідальність,
відкритість новому, націленість на результат, уміння
працювати в команді та самостійно, порядність.
Готова до переїзду.
Схожі кандидати
-
Адміністратор
20000 грн, Кривий Ріг -
Адміністратор
Кривий Ріг, Дистанційно -
Адміністратор
18000 грн, Кривий Ріг -
Адміністратор
Кривий Ріг -
Адміністратор
Кривий Ріг -
Адміністратор
20000 грн, Кривий Ріг