• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/864177/

Керівник департаменту розвитку процесів, аналітик з опису бп, 100 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник проектів з розвитку та опису бізнес процесів, Бізнес аналітик

з 08.2003 по нині (22 роки)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

ТОВ "Новус Україна" (інтернет гіпермаркет), ТОВ "Атраком" (телекоммунікації), ТОВ ЕСУ (телекоммунікації); ГК «Omnic Consulting Group» (розробка ПО, контакт-центри, інтернет торгівля, служба доставки, почтомати), ТОВ «ТД Міст Экспресс» (національна служба доставки); ТОВ «Интайм» (національна служба доставки), Zakaz.ua (інтернет гіпермаркет), Оптима-фарм, ЛТД (Торгівля оптова фармпрепаратами/ Дистрибуція), Альба Украина, ПАТ(Торгівля оптова фармпрепаратами/ Дистрибуція), ТОВ «Імпорт Офіс» (Дистрибуція та виробництво канцтоварів), ПАТ «РК Євротек» (Рітейл FMCG), ТОВ "Valmi Ukraine"(Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт автозапчастин) ТОВ "Inter Cars Ukraine"(Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт автозапчастин), ПАТ «Rainford» (Рітейл FMCG)

Робота в масштабних та локальних проектах. Виконував функції керівника департаментів, керівника проектів, бізнес-аналітика

Освіта

Міжнародний Університет «Україна»

Менеджмент організацій, Київ
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)

ДОДАТКОВА ОСВІТА
- Курс "Управління проектами з методології Agile (Scrum, Kanban)"
- Курс “Методи процесного управління з використанням інструментарію Business Studio”
– Курс «Комерційна логістика»;
- Курс «Інтегрована логістика: управління ланцюгом постачання»
– Курс-тренінг «Бізнес-моделювання в середовищі Aris»

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS Outlook
  • MS Access
  • MS Project
  • MS Visio
  • HCL Notes
  • Jira
  • SQL
  • Oracle Database
  • WMS
  • Microsoft Dynamics AX
  • SharePoint
  • ARIS
  • Directum
  • Business Studio
  • PWA
  • Стратегічне планування
  • Ведення переговорів
  • MS Power BI
  • SAP ERP

Знання мов

  • Німецька — вище середнього
  • Польська — просунутий
  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Напрямки проектної діяльності: мережі супермаркетів, дистрибуційні компанії, логістичні компанії (транспорт, склади), E-commerce, телекомунікаційні компанії
1.Розробка, опис та оптимізація бізнес-процесів компанії, аналіз (as is) і моделювання (to be) бізнес-процесів засобами Business Studio, Visio, Bizagi , ARIS (методи: BPMN, BPWin, еЕРС, IDEF0).
2.Управління та робота в проектах автоматизації продажів, логістики, управління персоналом, фінансів, виробництва - як повнофункціональні впровадження, так і розробка окремих модулів, постановка та контроль виконання проектних та локальних завдань програмістам (використання: MS Project, JIRA, Trello. Kanban і т.д. ).
3.Розробка і системний аналіз KPI операційних підрозділів.
4.Впровадження: WMS, TMS, DMS, CRM, ERP, BI. Вибір ПО, розробка ТЗ, тестування, супровід.
5.Участь в проектах консалтингу з опису та автоматизації бізнес-процесів в державному секторі.
6.Підготовка звітів, аналітика виникаючих проблем в роботі інформаційних систем (засобами Power BI, PL / SQL Oracle, SQL, Google Analytics, Access, Excel, OLAP).
7.Запуск операційної діяльності з «0». Повний економічний розрахунок, організація підбору персоналу, закупівля ресурсів, впровадження інформаційних систем, супровід і координація діяльності.
8.Керівництво підрозділами: складської, транспортної, закупівельної логістики; обслуговування клієнтів (контакт центри), розробки та аналітики бізнес процесів, навчання, підбору та адаптації персоналу,
9.Участь в повномасштабному запуску гіпермаркетів з «0». Розрахунок площ, розташування, формату, контроль етапів будівництва, введення в експлуатацію, розробка асортиментної матриці.
10.Повномасштабний запуск нових складів (в т.ч. РЦ). Розрахунок площ, розташування, типу і кількості обладнання, розрахунок точки беззбитковості роботи складу. Складання тех.вимог і пошук приміщень.
11.Керівництво проектом повного запуску e-commerce на базі однієї з найбільших національних роздрібних мереж.
12.Розрахунок типу і кількості транспортних засобів, пошук і оренда територій для розміщення автопарку, формування і контроль роботи гаражів (ПММ, з/ч). Робота з лізингом. Розрахунок оптимальних маршрутів, впровадження трекерів, gps-навігації, підбір і управління персоналом (водії, логісти, диспетчера, механіки і т.д.).
13.Управління товарними запасами: ABC-аналіз, розрахунок оборотності, рівня товарного запасу і т.д.
14.Управління виробничою логістикою. Розрахунок кошторисів, закупівля обладнання, розрахунок і закупівля сировини і матеріалів, організація процесів виробництва.
15.Стратегічне й оперативне планування, бюджетування (визначення політики, стратегій розвитку, розрахунок бюджетів, складання планів покрокової реалізації стратегій).
16.Проведення тендерів на закупівлю продукції, обладнання, транспорту, ПО, послуг (розробка критеріїв, ранжування);
17.Розробка та проведення тренінгів, навчання персоналу.
18.Підготовка і проведення переговорів, презентацій.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: