• PRO

Вікторія

HR generalist, 30 000 грн

Розглядає посади:
HR generalist, Діловод, HR-менеджер, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер абонентського відділу

з 07.2022 по нині (3 роки 1 місяць)
фібра телеком, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Приймання замовлень на підключення/обслуговування абонентів (фіз,юр.особи), введення даних,супроводження абонентів в білінгу, фінансові списання, коригування, приймання дзвінків, контроль дебіторської заборгованості по юр.особам. Підготовка/підписання/контроль повернення актів з фіз.особами. Підготовка договорів з юр.особами, повернення, занесення даних у білінгу. Внесення обладнання на склад. Підготування реєстрів планово виробничих робот.Аналіз ринку послуг інтернет. Формування на рекламу. Підтримка абонентів в чаті.

Логіст, адміністратор СТО

з 04.2022 по 07.2022 (3 місяці)
Автомир Полтава, Полтава (Автобізнес та автосервіс)

Адміністрування СТО компании (розробка стратегії розвитку)
Логістика пасажирських та вантажних перевезень

Помічник керівника, HR-generalist

з 07.2017 по 03.2022 (4 роки 8 місяців)
Party Stuff, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

HR-generalist. Досвід пошука нових співробітників (найм/звільнення), термінове закриття вакансій, досвід оцінки ефективності співробітника на займаній посаді. Досвід адаптації нових співробітників в колективі, досвід рішення між особистих конфліктів. Розробка бази даних кадрів співробітників компании. Організація и проведення івентів компании. Забезпечення життєдіяльності офісу.
Ведення виробництва компании: Закупівля комплектуючих матеріалів, пошук оптимальних рішень для пакування. Моніторинг продукції конкурентів. Найм/звільнення співробітників зі відрядної оплаті праці, оцінка ефективності продуктивности співробітників виробництва. Контроль якості продукції. Розрахунок оплати праці. Звітність перед бухгалтерією.
Моніторинг конкурентів компании: Аналітика вартості товарів конкурентів згідно з аналогічною продукцією компанії, анонімна закупівля новинок конкурентів, виявлення змін в звітності компаній-конкурентів.
Розробка/закупка мєрча компании.
Організація та. контроль клієнтськойї відправки.
Ведення ГСМ звітності транспорту компанії, організація своєчасного ремонту, заміни розхідників та заправлення транспорту.

Навик організації грузоперевезень, навик рішення конфліктних ситуації., вміння вести перемовини з офіційними інстанціями, вміння вести ділову документацію, Креативне мислення, навченість, спосібность знаходить інформацію, комунікабельність, знання нормативної бази з соціального забезпечення..

Маркетолог Сервісного центру

з 09.2011 по 05.2017 (5 років 8 місяців)
ХКЕПОП, Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

робота з базой даних фізичних осіб, підготовка фінансової документації, звітність для перевіряючих структур, телефонні перемовини, вміння вести документообіг пов'язаний з фізичними особами. Логистика забезпечення засобами реабілітації фізичних осіб маючих інвалідність. Первинна бухгалтерія.

Освіта

ХНУ імені Каразіна

Історічний, Харьков, Харьковская обл.
Вища, з 1998 по 2002 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

campster. Асертивна комунікація

2023
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Billing
  • Управління персоналом
  • 1С УВП
  • Навичка рішення конфліктних ситуацій
  • Комунікабельність
  • Вантажні перевезення
  • Налагодження технічних процесів
  • Робота з постачальниками
  • Самомотивація
  • Ведення кадрового обліку

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — середній
  • Англійська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: