• PRO

Андрій

Бухгалтер, 33 000 грн

Розглядає посади:
Бухгалтер, Бухгалтер (ФОП), Головний бухгалтер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Горішні Плавні, Дистанційно, Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний Бухгалтер

з 11.2019 по 06.2025 (5 років 7 місяців)
ФОП Мітін О.Д., Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

Допомога та ведення обліку різних компаній та ФОП. Відкриття ФОП та ТОВ, аудит, відкриття банківських рахунків, закриття ФОП І ТОВ. Здача податкових звітів різних форм, реєстрація РРО та ПРРО. Підключення та допомога в ПРРО та з'єднання з 1С/BAF/BAS.

Консультант-аналітик 1С

з 11.2019 по 06.2025 (5 років 7 місяців)
ФОП Мітін О.Д., Дистанційно (IT)

Впровадження програм класу 1С та навчання користувачів, аналіз існуючих баз та консультації щодо оптимізації структури. Робота з програмістами та написання їм ТЗ. Встановлення нових конфігурацій та оновлення старих.

Менеджер з роботи з мережами DIY

з 02.2017 по 12.2017 (10 місяців)
ФОП Прищенко С.М, Харьков (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль замовлень супермаркетів Леруа Мерлен та Ашан, обробка в 1С, контроль відвантаження та доставки, запис на поставку, робота з Інтернет магазинами (Розетка, пром юа, алл біз), робота з новою поштою (створення ЄП, ведення реєстрів, звітність), повний контроль руху товару з НП, забір зворотних документів, робота з директорами мережі, проведення переговорів, робота з промоутерами, робота з запереченнями.

Категорійний менеджер

з 02.2016 по 12.2016 (10 місяців)
ЧП ГРОСС, Днепр (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

(Мережа продуктових магазинів заприлавкової торгівлі)

Замовлення товару, моніторинг ринку конкурентів, робота з постачальниками, контроль заборгованості та розрахунок із постачальниками, пошук нових більш вигідних постачальників.

Старший оператор 1С

з 03.2009 по 02.2016 (6 років 11 місяців)
ЧП Волноваха А.В., Харьков (Роздрібна торгівля)

Прихід товару, управління персоналом, контроль повернення, проведення інвентаризації, навчання нових операторів, інспекції інших магазинів мережі. Починав із працівника зали у березні 2009, у липні пересів на касу, і після цього пропрацював рік, у липні 2010 став адміністратором магазину, а в грудні того ж року оператором. З березня 2011 року старший оператор.

Освіта

ХИ МАУП

Управление персоналом, Харьков
Вища, з 2008 по 2014 (6 років)

Знання і навички

  • Користувач Internet
  • Email
  • BAS
  • Робота з оргтехнікою
  • BAF
  • Знання офісних програм
  • ПРРО
  • Торгсофт
  • Адміністрування
  • Обслуговування оргтехніки
  • Використання та налаштування програмного забезпечення
  • Уміння аналізувати
  • Користувач 1С
  • Управління персоналом
  • Знання касової дисципліни
  • MS Office

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Мешкаю у місті Горішні Плавні, але їздити в Кременчук не проблема!
Коротко та лаконічно про переваги роботи зі мною:
1) Знання 1С, BAF, BAS (різні конфігурації) на рівні консультанта (так, я можу сам у разі необхідності написати типовий звіт якщо він не закладений в систему, а не нити, що це не можливо)
2) Робота з кабінетом податкової ( мені не потрібні милиці у вигляді платних програм типу TAXER, FAIRO, та інше, я швидко і чудово сам порахую дохід і подам декларацію, 1ДФ, ПДФО, ЄСВ. Але і це не заважає мені знати та вміти користуватися вище зазначеними програмами)
3) Ведення більш ніж 60 ФОПів різних груп, нарахування ЗП, податки, та інше.
4) Робота з Клієнт Банком ( І не тільки ПриватБанк, а й таких специфічних як IFOBS та інше)
5) Знання ЗЕД як ФОП який до війни надавав послуги експорт ЗЕД. ( А це і знання інвойсів, і договорів та вміння їх правильно скласти та наявність готових макетів)
6) Відштовхуючись від пункту 1 у разі віддаленої роботи або необхідності побудувати швидко облік, я надам готову базу 1С/BAF на необхідній конфігурації, для загального доступу та прискорення роботи, і навчу користуватися даними програмними продуктами, якщо виникне така необхідність.
7) Оновлення баз і конфігурацій більше не проблема, я зможу це надати та зробити)
8) Економія на мені оплати ЄСВ (адже я ФОП і сам його за себе заплачу)
9) Думаю про такі штуки як EXEL, WORD, Internet, Mail можна не казати, що знаю, вмію, практикую?
Ну і наостанок, я вкрай товариський, компанейський і комунікабельний молодий чоловік) І це не заважає мені бути в курсі всіх нововведень у плані оподаткування та інших страшних штук))) Адже молодість не означає відсутність досвіду.

P.S. Якщо ви дочитали ось прямо до сюди, то величезний плюсик вам у карму і найвідміннішого настрою на весь найближчий рік)))

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: