- PRO
Олена
Керівник, завідувач, заступник (склад, відділ), 40 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 50 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8788813/
Досвід роботи
Заступник завідуючого аптечним складом, фармацевт
з 03.2025 по нині
(5 місяців)
ТОВ "ФАРМПРОТЕКТ", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- Контроль складських процесів: приймання, розміщення, зберігання та відвантаження ТМЦ.
- Розробка, впровадження та актуалізація стандартних операційних процедур (СОП) і робочих/посадових інструкцій.
- Ведення складської документації (протоколи, журнали, акти, звіти).
- Проведення інвентаризацій, моніторинг залишків і підготовка звітності.
- Підготовка та оформлення документів на повернення, списання й утилізацію товару.
- Робота з великою номенклатурою: лікарські засоби, дієтичні добавки, медичні вироби, витратні матеріали, дезінфекційні засоби тощо.
- Координація роботи відділу, взаємодія з постачальниками та іншими підрозділами.
- Контроль дотримання вимог техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки.
- Використання облікових програм, оптимізація руху ТМЦ та складських площ, підвищення точності обліку й ефективності процесів.
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
Завідувач приймальним відділом фармацевтичного складу.
з 05.2023 по 03.2025
(1 рік 10 місяців)
Галафарм, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
- Організація роботи (у відділі 15 працівників) та контроль приймання ТМЦ.
- Робота з великими обсягами товарів та документації ( близько 20 000 тис. строк кожного місяца).
- Робота з великою номенклатурою (лікарські засоби, дієтичні добавки, косметичні вироби, товари медичного призначення, медичні та діагностичні прилади, витратні матеріали, дезінфекційні засоби тощо.)
- Перевірка відповідності товару згідно накладній по кількості, терміну придатності та інших характеристик продукції.
- Розподіл товару відповідно до типу продукції, складських зон та вимог зберігання.
- Раціональне використання складських площ у приймальному відділі.
- Оформлення супровідних документів (акти прийому, накладні на повернення, претензії).
- Ведення обліку та звітності.
- Оптимізація процесу приймання та забезпечення точності обліку товарів, робота з обліковими програмами.
- Координація роботи з іншими підрозділами та співпраця з постачальниками. Досягнення:
- Запропонувала та координувала введення журналів для обліку вхідного контролю вакцин і ПКО, що значно скоротило час підготовки звітності.
- Ініціювала зручні форми журналів, актів та протоколів для швидкого заповнення.
- Організувала перестановку робочих місць і зон, забезпечивши правильний потік товару.
- Впорядкувала внутрішній документообіг, що зменшило час приймання товару.
- Внесла пропозиції щодо оптимізації системи оприбуткування товару, зокрема, зменшення ланцюга узгоджень шляхом введення чітких робочих інструкцій.
- Імплементація відеонагляду в робочих зонах, що забезпечило можливість документування виявлених дефектів та помилок у товарах під час приймання.
Завідувач складом
з 06.2017 по 05.2023
(5 років 11 місяців)
Імпламакс, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Організація роботи складу з «нуля»
Планування складської логістики, закупівля та розміщення обладнання, раціональний розподіл складських площ.
Робота з великою номенклатурою товарів: Оптика (бінокуляри, захисні окуляри, ремонтні комплекти), книги, рекламна продукція, імплантати, ортопедія, кістковий матеріал, стоматологічні інструменти та обладнання.
Операційна діяльність- прийом, стікерування та розміщення товару, підготовка та відвантаження ТМЦ за супровідною документацією.
Контроль та облік проведення інвентаризацій, термінів придатності.
Робота з кур'єрськими службами, підготовка супровідних документів для відправлень.
Керуючий менеджер
з 12.2007 по 06.2017
(9 років 6 місяців)
АПОФАРМ, ТОВ, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
- Управління та контроль складських операцій.
- Приймання товару, оформлення документації.
- Планування та оптимізація розміщення продукції.
- Контроль відвантаження замовлень та вирішення претензій.
- Підготовка товару до списання, утилізації та оформлення повернень.
- Контроль залишків, закупівля господарських і пакувальних матеріалів.
- Проведення інвентаризацій та моніторинг ТМЦ.
- Навчання персоналу та координація роботи з іншими підрозділами.
- Розробка та впровадження робочої документації.
Завідувач складом
з 07.2005 по 11.2007
(2 роки 4 місяці)
ФРА-М, ТОВ, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
- Контроль усіх складських процесів та забезпечення безперебійної роботи.
- Постановка завдань та контроль їх виконання.
- Впровадження системи адресного зберігання ТМЦ.
- Контроль прийому, розміщення та підготовки ТМЦ до відвантаження.
- Вирішення претензій та контроль повернень.
- Організація та проведення інвентаризацій.
- Підбір, навчання, адаптація персоналу, атестація та розробка мотиваційної системи.
- Контроль дотримання техніки безпеки, протипожежної безпеки та охорони праці.
Освіта
ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КИЇВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"
Організація та управління фармацією, фармацевт/провізор спеціаліст, Київ
Вища, з 2025 по 2025 (менш ніж 1 рік)
ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КИЇВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"
Інтернатура, Фармація, фармацевт/провізор-спеціаліст, Київ
Вища, з 2023 по 2024 (1 рік)
Національний Фармацевтичний Університет
Фармація, провізор, Харків
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки)
Національний Фармацевтичний Університет
Технологія фармацевтичних препаратів, інженер-технолог, Харків
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Електро-механічний технікум
Монтаж та експлуатація електрообладнання підприємств та цивільних споруд, технік-електрик, Нова Каховка
Середня спеціальна, з 1990 по 1994 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Прогрес (Європейський освітній центр) Київ; Менеджер ЗЕД
2019
Юнісистем Сервіс (Київ); Касир
2002
Науково-навчальний центр інформатики та обчислювальної техніки Бухгалтер малих підприємств з використанням комп'ютерних технолог
1994, Київ
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- Робота з оргтехнікою
- Пользователь Internet
- Організаторські здібності
- Работа с оргтехникой
- Владение навыками организации складского пространства
- Опыт работы с большим ассортиментом
- Опыт оптимальной организации рабочего процесса
- Практика проведений инвентаризационных процессов
- Самостійність
- Самостійне прийняття рішень
- Управління персоналом
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
- Користувач 1С
Додаткова інформація
Особисті якості:
- Відповідальна, самоорганізована, працьовита.
- Орієнтована на досягнення позитивного результату.
- Ціную порядок і систематичність.
- Маю управлінські та лідерські здібності.
- Прагну професійного розвитку та оптимізації роботи.
Додаткова інформація:
Проживання - м.Київ Лівий берег (вул, Бориспільська) Бажаний графік роботи: пн-пт
Схожі кандидати
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Київ, Харків -
Заступник керівника відділу
80000 грн, Київ, Кропивницький -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу
Київ -
Керівник напряму
Київ -
Керівник підрозділу
Київ, Дніпро , ще 3 міста