- Файл
Тетяна
Офіс-менеджер, секретар
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, секретар, Адміністратор
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8812519/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження:
13 Лют 1989
Регіон:
Київ
Можливість переїзду:
Телефон (и):
[
E-mail:
[
Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу, ресепшіоніст, діловод 20 000 грн.
Досвід роботи
Офіс-адміністратор
Жов 2023 - Лип 2024 (10 міс)
Сільвер Фуд
Торгівля роздрібна / Retail
•здійснення адміністративних та організаційних завдань;
•формування робочої звітності;
•робота з Googl таблицями ( World / Exel );
•робота з 1С;
•проведення інвентаризації;
•замовлення канц, хоз- товарів;
•зустріч гостей;
•розміщення вакансій на сайті та пошук кандидатів на роботу;
•робота з курьєрськими службами;
•замовлення води.
Провідний фахівець
Жов 2022 - Тра 2023 (8 міс)
Націанальний медичний інститут ім. О.О. Богомольця
Освіта
Офіс-менеджер
Жов 2019 - Лют 2022 (2 роки 5 міс)
Віталюкс
Фармацевтика
•обробка та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
•ведення ділового листування;
•робота з кур'єрськими службами;
•сканування/копіювання документів;
•виконання доручень керівника.
Секретар
Лип 2017 - Січ 2018 (7 міс)
Si BIS
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
•розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
•реєстрація вхідної/вихідної документації;
•зустріч відвідувачів;
•робота з кур'єрськими службами;
•забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води, кави та ін.);
•підготовка робочих місць для нових працівників;
•організація відряджень.
Адміністративний секретар
Лют 2017 - Чер 2017 (5 міс)
Кроу Хорват ЕйСі Україна, ТОВ
Консалтинг / Аудит
•обробка та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, робота в 1С;
•зустріч та супровід клієнтів/гостей компанії;
•участь в організації та супроводі корпоративних нарад;
•ведення ділового листування;
•робота з кур'єрськими службами;
•сканування/копіювання документів.
Менеджер з адміністративної діяльності
Сер 2016 - Січ 2017 (6 міс)
ММК Холдинг, ООО
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
•обробка та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
•зустріч та супровід відвідувачів / гостей компанії;
•закупівля товарів, витратних матеріалів та ін.;
•участь в організації та супроводі корпоративних нарад;
•оформлення нових співробітників КЗпП, ведення особових справ
Помічник керівника
Чер 2013 - Чер 2015 (2 роки 1 міс)
Світовий центр даних з геоінформатики та сталого розвитку
Інше
• узгодження окремих питань зі співробітниками, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника; контроль за виконанням вказівок та розпоряджень;
• виконання доручень керівника;
•прийом та надсилання повідомлень по каналах зв'язку (телефон, факс, e-mail тощо);
•підготовка засідань, нарад, що проводяться керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, ведення протоколу), проведення аналізу нарад;
•організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду пропозицій працівників;
•забезпечення життєдіяльності офісу;
•облік матеріального забезпечення, проведення інвентаризацій;
•ведення діловодства, облік та реєстрація вхідної та вихідної документації;
•здійснення збору матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів та подання їх керівнику;
•складання та погодження документів, необхідних для забезпечення життєдіяльності офісу, забезпечення їх проходження через відповідні інстанції.
Методист
Жов 2009 - Чер 2013 (3 роки 9 міс)
Навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Київській області
Освіта
•організація роботи зі збирання, аналізу, узагальнення та систематизації методичних матеріалів;
•прийняття участі у розробці методичних та інформаційних матеріалів;
•надання консультативної та практичної допомоги педагогічним працівникам професійно-технічних навчальних закладів щодо роботи з порталом профтехосвіти;
•забезпечення електронного зв'язку між навчально-методичним кабінетом та професійно-технічними навчальними закладами;
•надання допомоги з комп'ютерної обробки інформації;
•проведення моніторингу ефективності діяльності ПТУ Київської області;
•виконання разових доручень керівника.
Освіта
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Україна, Київ)
рік закінчення 2014
Педагогіка вищої школи
Київський професійно-педагогічний коледж ім. О. Макаренка (Україна, Київ)
рік закінчення 2012
Комп'ютерні технології бакалавр
Київське вище професійно-технічне училище сервісу та дизайну (Україна, Київ)
рік закінчення 2007
Секретар керівника (організації, підприємства, установи)
Додаткова інформація
Додаткова інформація
•За сумісництвом викладала інформатику в Київському вищому професійному училищі технологій та дизайну виробів зі шкіри - 2013 рік.ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
•вміння досягати поставленої мети у роботі;
•стресостійкість;
•пунктуальність і вимогливість;
•легко навчаюсь новому;
•вміння знаходити контакт з керівником;
•вміння поводитися з конфіденційною інформацією;
•добрі організаторські навички, енергійність.
Мета
Отримання посади офіс-менеджера/секретаря/адміністратора офісу/діловод.
Схожі кандидати
-
Асистент керівника
Київ -
Офіс-менеджер
Київ, Вінниця , ще 2 міста -
Помічник керівника
Київ, Кропивницький , ще 4 міста -
Асистент керівника
Київ, Івано-Франківськ, Дистанційно -
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Київ -
Помічник керівника
Київ