• Файл

Тетяна

Офіс-менеджер, секретар

Розглядає посади:
Офіс-менеджер, секретар, Адміністратор
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Басараба Тетяна

Дата народження:
13 Лют 1989

Регіон:
Київ

Можливість переїзду:

Телефон (и):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Офіс-менеджер, секретар, адміністратор офісу, ресепшіоніст, діловод 20 000 грн.

Досвід роботи


Офіс-адміністратор
Жов 2023 - Лип 2024 (10 міс)
Сільвер Фуд
Торгівля роздрібна / Retail

•здійснення адміністративних та організаційних завдань;
•формування робочої звітності;
•робота з Googl таблицями ( World / Exel );
•робота з 1С;
•проведення інвентаризації;
•замовлення канц, хоз- товарів;
•зустріч гостей;
•розміщення вакансій на сайті та пошук кандидатів на роботу;
•робота з курьєрськими службами;
•замовлення води.

Провідний фахівець
Жов 2022 - Тра 2023 (8 міс)
Націанальний медичний інститут ім. О.О. Богомольця
Освіта

Офіс-менеджер
Жов 2019 - Лют 2022 (2 роки 5 міс)
Віталюкс
Фармацевтика

•обробка та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
•ведення ділового листування;
•робота з кур'єрськими службами;
•сканування/копіювання документів;
•виконання доручень керівника.

Секретар
Лип 2017 - Січ 2018 (7 міс)
Si BIS
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

•розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
•реєстрація вхідної/вихідної документації;
•зустріч відвідувачів;
•робота з кур'єрськими службами;
•забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води, кави та ін.);
•підготовка робочих місць для нових працівників;
•організація відряджень.

Адміністративний секретар
Лют 2017 - Чер 2017 (5 міс)
Кроу Хорват ЕйСі Україна, ТОВ
Консалтинг / Аудит

•обробка та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, робота в 1С;
•зустріч та супровід клієнтів/гостей компанії;
•участь в організації та супроводі корпоративних нарад;
•ведення ділового листування;
•робота з кур'єрськими службами;
•сканування/копіювання документів.

Менеджер з адміністративної діяльності
Сер 2016 - Січ 2017 (6 міс)
ММК Холдинг, ООО
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

•обробка та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
•зустріч та супровід відвідувачів / гостей компанії;
•закупівля товарів, витратних матеріалів та ін.;
•участь в організації та супроводі корпоративних нарад;
•оформлення нових співробітників КЗпП, ведення особових справ

Помічник керівника
Чер 2013 - Чер 2015 (2 роки 1 міс)
Світовий центр даних з геоінформатики та сталого розвитку
Інше

• узгодження окремих питань зі співробітниками, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника; контроль за виконанням вказівок та розпоряджень;
• виконання доручень керівника;
•прийом та надсилання повідомлень по каналах зв'язку (телефон, факс, e-mail тощо);
•підготовка засідань, нарад, що проводяться керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, ведення протоколу), проведення аналізу нарад;
•організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду пропозицій працівників;
•забезпечення життєдіяльності офісу;
•облік матеріального забезпечення, проведення інвентаризацій;
•ведення діловодства, облік та реєстрація вхідної та вихідної документації;
•здійснення збору матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів та подання їх керівнику;
•складання та погодження документів, необхідних для забезпечення життєдіяльності офісу, забезпечення їх проходження через відповідні інстанції.

Методист
Жов 2009 - Чер 2013 (3 роки 9 міс)
Навчально-методичний кабінет професійно-технічної освіти у Київській області
Освіта

•організація роботи зі збирання, аналізу, узагальнення та систематизації методичних матеріалів;
•прийняття участі у розробці методичних та інформаційних матеріалів;
•надання консультативної та практичної допомоги педагогічним працівникам професійно-технічних навчальних закладів щодо роботи з порталом профтехосвіти;
•забезпечення електронного зв'язку між навчально-методичним кабінетом та професійно-технічними навчальними закладами;
•надання допомоги з комп'ютерної обробки інформації;
•проведення моніторингу ефективності діяльності ПТУ Київської області;
•виконання разових доручень керівника.

Освіта


Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Україна, Київ)
рік закінчення 2014
Педагогіка вищої школи

Київський професійно-педагогічний коледж ім. О. Макаренка (Україна, Київ)
рік закінчення 2012
Комп'ютерні технології бакалавр

Київське вище професійно-технічне училище сервісу та дизайну (Україна, Київ)
рік закінчення 2007
Секретар керівника (організації, підприємства, установи)

Додаткова інформація


Додаткова інформація

•За сумісництвом викладала інформатику в Київському вищому професійному училищі технологій та дизайну виробів зі шкіри - 2013 рік.ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
•вміння досягати поставленої мети у роботі;
•стресостійкість;
•пунктуальність і вимогливість;
•легко навчаюсь новому;
•вміння знаходити контакт з керівником;
•вміння поводитися з конфіденційною інформацією;
•добрі організаторські навички, енергійність.

Мета
Отримання посади офіс-менеджера/секретаря/адміністратора офісу/діловод.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: