Резюме від 20 серпня 2022 Файл

Наталїя

Адміністратор, продавець, менеджер

Вік:
47 років
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Орлова Наталія Олександрівна

м. Бровари, м. Київ
Повна зайнятість
14.08.1976 р.н.
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), Viber, WhatApp

Освіта:
1993-1998 р.р. – Міжнародна Академія Управління персоналом, спеціальність «Практичний
психолог»

Досвід роботи:
квітень 2022 р.р. – зареєстрована ФОП, вид діяльності: загальне прибирання будинків
2015-2021 р.р. – Оздоровчий клуб «Ого-го», старший адміністратор (без офіційного оформлення),
м. Харків
2010 -2015 р.р. – Ресторан «100 пудів», адміністратор (без офіційного оформлення), м. Харків
2009 р. – ПП «Екотехцентр 2000», старший менеджер, м. Харків
2007-2009 р.р. – ТОВ «Журнал «Индиго», директор, м. Харків
2005-2007 р.р. – Ресторан «Балу», старший адміністратор, м. Харків
1998-2003 р.р. – ТОВ «Континент», адміністратор – бармен, м. Харків
1997-1998 р.р. – касир-контролер торгової зали, м. Харків
1995-1997 р.р. – старший продавець жіночого та чоловічого одягу (мережа магазинів турецького
одягу, м. Харків)
1995 р. – ТОВ «Станк- Инвест», реєстратор архіву, м. Харків
Посадові обов’язки:
- Ведення бази клієнтів; ведення графіку надання послуг клієнтам; надання консультацій
стосовно послуг, що пропонуються; організація надання послуг; проведення контролю за якістю
послуг, що пропонуються; проведення закупівлі товарів та матеріалів, необхідних для надання
послуг та забезпечення комфорту клієнтів; складання графіку роботи працівників та ведення
обліку робочого часу; ведення обліку товарно-матеріальних цінностей, що використовуються у
процесі роботи.

Особисті якості:
Творчий підхід до вирішення проблем, здатність працювати в команді, вміння працювати
з великим обсягом інформації, висока працездатність, направленість на результат, прагнення до
професійного росту, наполегливість, готовність навчатися новому; у випадку конфліктів надаю
перевагу перемовинам та досягненню компромісів; вміння вести розмову, налагоджувати контакт
з новими людьми.

Додаткова інформація:
1997 р. – закінчила курс з навчання базової роботи на касових апаратах (Сервіс Центр фірми
«Арко», м. Харків)
1999 р. – пройшла навчання за програмою підготовки водіїв транспортних засобів категорії «В»
(авто курси АО «Сутра», м. Харків)
2004 р. – курси користувача ПК (Міжрегіональна академія бізнесу і права ім. Н. Кручініної,
м. Дніпропетровськ)
Займаюся спортом (фітнес, кінний спорт), медитацією, яхтингом.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: