- Файл
Катерина
Спеціаліст з тендерів
- Розглядає посади:
- Спеціаліст з тендерів, Менеджер з закупівель, Менеджер з продажу, Менеджер роботи з клієнтами
- Вік:
- 29 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8832281/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Особисті дані:
дата народження: 16.02.1996
телефон: [
е-mail: [
Освіта:
1) вересень 2013 – лютий 2019, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, факультет - Інститут підготовки кадрів для органів юстиції України, диплом магістра;
2) вересень 2017 – грудень 2018, Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, диплом магістра.
3) 2015 – 2017 роки, Кафедра підготовки офіцерів запасу Військово-юридичного інституту Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, профіль – юридичний, військово-облікова спеціальність 850200.
Досвід роботи:
1) 09.10.2020 – 30.01.2025. Приватне підприємство «Автомагістраль», посада – начальник юридичного та за суміщенням тендерного відділів.
Основні функціональні обов'язки:
• моніторинг оголошень про закупівлю та обробка результатів електронних аукціонів, ведення реєстрів та формування статистичної інформації;
• контроль підготовки пропозицій по тендерам, кошторисів і графіків виконання робіт;
• підготовка та супроводження документів під час укладання договорів з замовниками, підрядниками та іншими контрагентами.
• оформленням банківських гарантій;
• підготовка скарг та представництво інтересів підприємства в Антимонопольному Комітеті України під час розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
• відстеження змін в законодавстві, правовій базі з підготовки тендерної документації, проведенні державних закупівель та ознайомлення співробітників відділу з цією інформаціє.
• здійснення правової експертизи проектів наказів, інструкцій, положень, стандартів та інших актів правового характеру під час їх розроблення, в окремих випадках здійснення їх підготовки;
• аналіз та узагальнення результатів розгляду претензій, судових справ, практики укладання та виконання договорів, угод, контрактів.
• контроль за своєчасністю внесення прийнятих змін до нормативно-правових актів, наказів та інших керівних документів, що використовуються у роботі, забезпечення їх систематизований облік та зберігання.
2) 12.04.2019 – 07.10.2020. Антимонопольний комітет України, посада – Головний спеціаліст третього відділу розгляду скарг Департаменту з питань оскаржень рішень у сфері публічних закупівель.
Основні функціональні обов'язки:
• підготовка документів, матеріалів та проектів рішень на засідання Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
• розгляд тендерних пропозицій учасників публічних закупівель, надання аргументованих висновків щодо відповідності, наданих у складі пропозицій документів вимогам замовників;
• встановлення фактів наявності/відсутності в умовах тендерної документації дискримінаційних вимог щодо конкретного суб’єкта господарювання;
• своєчасна підготовка оригіналів рішень, доручень за результатами відповідних засідань Колегії, організація підготовки та надання відповідної інформації та документів на запити відповідних правоохоронних органів, суб'єктів господарювання, громадських організацій тощо;
• моніторинг організації проведення закупівель органами державної влади, місцевими органами самоврядування, державними підприємствами тощо товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади;
• розгляд листів та звернень суб'єктів господарювання, правоохоронних органів, громадських організацій тощо в межах компетенції Антимонопольного комітету України;
• внесення пропозицій щодо формування державної політики у сфері публічних закупівель, взаємодія з органами державної влади (пропозиції, висновки, погодження тощо) задля вирішення поточних проблем, що виникають під час проведення процедур публічних закупівель;
• обробка результатів електронних торгів при роботі з документацією, ведення реєстрів та формування статистичної інформації.
3) 16.05.2016 – 31.10.2017 - помічник адвоката.
Основні функціональні обов'язки:
• усні та письмові консультації зацікавлених клієнтів з питань, що стосуються чинного національного та міжнародного законодавства;
• підготовка процесуальних документів;
• реєстрація заяв, звернень з метою опрацювання та вжити передбачені законом заходів для задоволення вимог громадян.
Професійні навички та компетенції:
• вміння ефективно працювати (самостійно та команді);
• здатність до навчання і швидкого засвоєння інформації;
• відмінні аналітичні та організаційні навички.
Додаткова інформація:
Знання на рівні досвідченого користувача: Microsoft Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook), ЛІГА:ЗАКОН; система електронних торгів "ProZorro" – досконале володіння.
Досвід роботи з бухгалтерською програмою 1С.
Схожі кандидати
-
Фахівець тендерних закупівель, з ведення договорів, з кадрів
Київ -
Керівник відділу продажу, спеціаліст з тендерів, регіональний менеджер
60000 грн, Київ -
Спеціаліст з тендерів
Київ -
Специалист по тендерам
25000 грн, Київ, Бровари, Дистанційно -
Спеціаліст тендерних закупівель, постачальник
40000 грн, Київ -
Спеціаліст з тендерів, фахівець з забезпечення
Київ