- Файл
Олена
Помічник операційного директора
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8839400/
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 24 серпня 1989 р.
Адреса: м. Київ
Сімейний стан: заміжня, є дитина
Контактний тел.: [
E-mail: [
ОСВІТА
ВНЗ
вересень/2010 – червень/2011
КНЕУ ім.Вадима Гетьмана
Факультет економіки та управління, спеціальність - економіка підприємства,
спеціалізація – менеджмент підприємницької діяльності - магістр
вересень/2006 – червень/2010
КНЕУ ім. Вадима Гетьмана
Факультет економіки та управління, спеціальність - економіка підприємства -
бакалавр
Школа
вересень/1996 – червень/2006
Ліцей № 157, м. Київ
Економічний клас
ДОСВІД РОБОТИ
червень 2023 - теперішній час
Fabiosa Media
Спеціаліст казначейства
● перевірка документів, на основі яких проводиться оплата;
● створення заявок на оплату в 1С;
● формування реєстрів платежів;
● набір платіжок (банк, платіжні системи) - національна та іноземна валюта;
● контроль залишків;
● імпорт банківських виписок в 1С.
жовтень 2022 - червень 2023
Fabiosa Media
Операційний спеціаліст HR відділу
● створення інструкції по роботі із фрілансерами;
● оформлення співпраці з фоілансерами та закриття інвойсів.
лютий/2018 – липень/2018 (з серпня 2018 у декретній відпустці)
ТОВ «ТЕЛЕКАНАЛ СТБ»
Лінійна продюсерка з планування (проект «Все буде добре»)
● Формування заявок і звітності в 1С: оформлення відряджень, отримання
грошових коштів, замовлення техніки, транспорту;
● Часткова розробка КПП та подання на затвердження продюсером;
● Контроль дотримання КПП знімальними групами;
● Планування та контроль використання технічного, людського та
транспортного ресурсів;
● Закриття відомостей в 1С щодо оплати праці позмінного персоналу,
витрат на оренду техніки та транспортних витрат;
● Написання внутрішніх інструкцій по проекту;
● Оптимізація використання ресурсу;
● Підготовка звітів для керівництва по використанню ресурсів (техніка,
персонал, транспорт).
листопад/2016 – лютий/2018
ПрАТ «МІЖНАРОДНИЙ МЕДІА ЦЕНТР – СТБ»
Продюсерка (проект «Я соромлюсь свого тіла»)
● Організація повного циклу виробництва телепроекту в рамках
затвердженого бюджету, календарно-постановочного плану, технології
виробництва та локальних документів Товариства.
● Формування та узгодження з Керівником бюджету, планування розподілу
та витрат бюджетних ресурсів на телепроект.
● Формування та узгодження з Керівником календарно-постановочного
плану телепроекту.
● Створення та узгодження з Керівником технології виробництва
телепроекту.
● Переговори з контрагентами та контроль виконання домовленостей з
ними.
липень/2016 – листопад/2016
ПрАТ «МІЖНАРОДНИЙ МЕДІА ЦЕНТР – СТБ»
Лінійна продюсерка (проект «Сюрприз»)
● Формування заявок і звітності в 1С: оформлення відряджень, отримання
грошових коштів;
● Освоєння локацій;
● Пошук локацій, майданчиків, транспорту необхідних для зйомки,
контроль виконання таймінгу;
● Складання бюджету згідно зі сценарієм і ефективний його розподіл за
статтями витрат;
● Організаційно-технічне забезпечення знімального процесу (пошук /
бронювання готелю, замовлення / планування техніки, транспорту,
кейтерінгу);
● Складання логістики знімального процесу;
● Координацію роботи знімальної групи, транспорту;
● Координація та контроль адміністраторів;
● Ведення офіційного листування з державними структурами, юридичними
та фізичними особами.
вересень/2015 – липень/2016
ПрАТ «МІЖНАРОДНИЙ МЕДІА ЦЕНТР – СТБ»
Лінійна продюсерка з планування (проект «Кохана, ми вбиваємо дітей»)
● Формування заявок і звітності в 1С: оформлення відряджень, отримання
грошових коштів, замовлення техніки, транспорту;
● Часткова розробка КПП та подання на затвердження продюсером;
● Контроль дотримання КПП знімальними групами;
● Планування та контроль використання технічного, людського та
транспортного ресурсів;
● Закриття відомостей в 1С щодо оплати праці позмінного персоналу,
витрат на оренду техніки та транспортних витрат;
● Написання внутрішніх інструкцій по проекту;
● Оптимізація використання ресурсу;
● Підготовка звітів для керівництва по використанню ресурсів (техніка,
персонал, транспорт).
січень/2015 – вересень/2015
ПрАТ «МІЖНАРОДНИЙ МЕДІА ЦЕНТР – СТБ»
Адміністраторка (проект «Врятуйте нашу родину»)
● Організація зйомок та відряджень для знімальної групи по Україні;
● Пошук та домовленості з локаціями;
● Замовлення та забезпечення ресурсами (технічними, транспортними);
● Координація всіх членів знімальної групи на зйомках;
● Придбання реквізиту та інших матеріалів, необхідних для зйомки;
● Організація кейтерінгу;
● Забезпечення належних умов праці на знімальному майданчику.
квітень/2014 – січень/2015
ПрАТ «МІЖНАРОДНИЙ МЕДІА ЦЕНТР – СТБ»
Фахівчиня з документообігу (проекти «Врятуйте нашу родину», «Кохана, ми
вбиваємо дітей»)
● Робота з договорами (ініціювання створення, контроль наповнення,
підписання);
● Формування актів виконаних робіт;
● Контроль своєчасності закриття актів, отримання товарних накладних;
● Написання, оформлення, реєстрація та доведення розпоряджень,
положень та інструкцій по проекту;
● Документальний супровід відряджень, в т.ч. бронювання готелів,
придбання квитків.
листопад/2013 – квітень/2014
ДП «УФІЯ»
Головний економіст у відділі бухгалтерського обліку та консолідованої
звітності
● Підготовка договорів, закриття договорів відповідними актами;
● Організація конференцій.
жовтень/2012 – листопад/2013
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
Помічник Міністра охорони здоров’я України інформаційно-аналітичного
відділу Управління із забезпечення діяльності Міністра охорони здоров’я
України (патронатна служба)
● Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів;
● Аналіз роботи апарату;
● Робота з вхідною поштою: накладання резолюцій відповідно до
компетенції тих чи інших співробітників;
● Організація ділових зустрічей;
● Прийом вхідних дзвінків;
● Збір та контроль якості необхідних матеріалів для ділових зустрічей;
Робота з вихідною поштою: контролююча функція.
січень/2012 – вересень/2012
АТ «ПРОКРЕДИТ БАНК», м. Київ
Спеціаліст по роботі з бізнес-клієнтами
● Робота з «холодними» клієнтами, залучення клієнтів на комплексне
обслуговування (не кредитні та кредитні продукти) в банк;
● Консультація, виявлення потреб клієнтів;
● Ведення переговорів з клієнтами;
● Формування та збір пакету необхідних документів;
● Проведення фінансово-економічного аналізу клієнтів;
● Попередня оцінка забезпечення;
● Представлення-захист клієнта на кредитному комітеті;
● Підписання договорів;
● Подальше представлення клієнта в банку.
липень/2011 – грудень/2011
АТ «ПРОКРЕДИТ БАНК», м.Київ
Учасник програми «Young bankers programme»
● Оволодіння теоретичними знаннями щодо взаємодії всіх підрозділів
банку;
● Вивчення специфіки роботи з різними соціальними типами клієнтів;
● Вивчення нормативно-правової бази, необхідної для роботи з
банківськими продуктами;
● Вивчення специфіки банківських продуктів та оволодіння навичками
виявлення потреб клієнтів (фізичних та юридичних осіб);
● Поглиблене вивчення роботи фронт-офісу: робота з некредитними та
кредитними продуктами для фізичних та юридичних осіб;
● Проходження практики у відділі по роботі з некредитними продуктами
для фізичних та юридичних осіб: відкриття поточних рахунків, карткових
рахунків, оформлення депозитів (строковий, накопичувальний,
ощадний), робота з грошовими переказами, оформлення зарплатних
проектів;
● Проходження практики у кредитному відділі: оформлення споживчих
кредитів, встановлення овердрафтів на зарплатні картки, робота з
кредитами для юридичних осіб.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Навички роботи з ПК
Google Sheets, Excel, Word, 1С
Мови
● українська – рідна,
● англійська – intermediate.
Професійні якості
Логічне мислення, аналітичне мислення, раціональне рішення поставлених
завдань, скрупульозність, увага до деталей.
Особисті якості
Порядність, висока працездатність.
Комунікабельність, доброзичливість.
Ініціативність, цілеспрямованість, впевненість в собі.
Схожі кандидати
-
Помічник директора
Київ -
Помічник керівника
Київ -
Помічник керівника
Київ, Дистанційно -
Асистент керівника
Київ -
Помічник директора з якості
Київ -
Помічник керівника, заступник, асистент
55000 грн, Київ