• PRO

Руслан

CMO, Head of digital, e-commerce

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
48 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Львів, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of e-commerce

з 06.2024 по 02.2025 (8 місяців)
Слобожанський миловар, ТОВ, Дніпро (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Розвиток інтернет-магазину soap.com.ua:
- інтеграція і налаштування обміну залишків, цін, акцій між сайтом та 1С, та зворотнє вивантаження замовлень;
- інтеграція на сайт модулів онлайн оплати LiqPay, служб доставки Нова Пошта (NovaPay), Укрпошта.
- запуск та налаштування CRM системи SalesDrive, настройка обміну з сайтом;
- інтеграція на сайт IP-телефонії Ringostat
- впровадження комерційної політики до формування цін в інтернеті (РРЦ, дрібний опт та опт), акції, також умов доставки та оплати.
- збагачення карток товарів контентом (властивості товарів, описи, блок з умовами доставки та оплати), додавання блоку відгуків до товарів та можливість залишити оцінку товару
- запуск співпраці з маркетплейсами: Rozetka (Rozetka Pay), prom.ua - bigl.ua, Епіцентр, через Hubber з Kasta, Allo. Налаштування фідів з товарами для вивантаження на меркетплейси, та автоматичне оновлення цін, залишків, акцій. В зворотньому напрямку вивантаження у 1С замовлень. Робота з рейтингами продавця, та товарів, оптимізація карток товарів, відповіді на запитання, оптимізація для підвищення товарів у загальному списку товарів у каталогу, застосування внутрішніх рекламних кампаній для збільшення продажів.
- налаштування аналітики GA4 (розширена електрона торгівля), конверсії, події. Звіти з воронками продажів у розрізі окремих рекламних кампаній. GTM
- налаштування та тестування рекламних кампаній (товарна реклама) Google Ads та Facebook Ads (1 місяць)
- SEO - пошукове просування інтернет-магазину для збільшення органічного трафіку на сайт: внутрішня оптимізація сторінок розділів каталогу та товарних карток, додавання мета-тегов, оптимізованного под запити текстів, мультіяз. Робота з закупкою гостьових постів з посиланнями на майданчику Colloborator.pro
- формування відділу ecom, залучення нових штатних фахівців та на аутсорсі, проведення співбесід. Організація процесу формування та відправлення замовлень, координація з іншими підрозділами, таймінги та стандарти обслуговування
- Вийшли на сумарний товарообіг біля 100 т. грн/міс з потенціалом зростання до кінця поточного року до 2 млн. грн, відповідно до моєї стратегії.

Head of e-commerce

з 05.2023 по нині (2 роки 3 місяці)
Мед-сервис національна мережа аптек, Днепр (Медицина, здравоохранение, аптеки)

(552 аптеки по всій Україні, близько 2000 співробітників)

Розвиток інтернет-проекту online-apteka.com.ua, управління групою web-розробників сайту, розробка стратегії розвитку напряму, планування та бюджетування. Збільшення продажів та чистого прибутку. Підбір та адаптація співробітників відділу. Пошук та організація ефективної роботи з підрядниками.

У команді 5 спеціалістів.

Коротка інформація щодо фін. результату за 1 рік роботи:
- органічний трафік сайту +245%;
- кількість скоєних угод 1050%;
- загальний дохід +1100%.

Head of e-commerce

з 09.2022 по нині (2 роки 11 місяців)
ООО Садко, мережа luxury бутіків sohorooms.ua, Одесса (Розничная торговля)

1. Збільшення продажів напряму online у 2 рази порівняно з 2021 роком. Захист нової стратегії, плану продажу, бюджет, організація нової структури підрозділу.
- розробка нового інтернет-магазину з інтеграцією та налаштуванням обміну 1С та CRM - системою,
- пошук підрядників, узгодження стратегії, завдань та звітності по платних каналах: Google Ads, Facebook Ads та SEO.
- збільшення ефективності комунікацій (Viber, СМС) з існуючою базою клієнтів, пошук нової ЦА (збільшення частоти замовлень, допродажу, збільшення середнього чека, лояльності, зменшення % повернень товару)
- налаштування вирв продажу в розрізі окремих каналів, GA4, електронної торгівлі, наскрізної аналітики.
- вихід на цільові маркетплейси: OneClub

2. Вихід на Західні ринки (Європа, США) Розробка та захист стратегії. Організація роботи нового каналу продажу. Розробка плану продажу та бюджету
- у процесі розробки власного інтернет-магазину з інтеграцією 1С (прийом онлайн платежів, модуля доставки товару)
- опрацювання ланцюжка логістики
- запуск реклами Facebook Ads, Google Shopping, TikTok Ads- запуск продажів на європейських цільових маркетплейсах

CMO, Руководитель направления e-commerce

з 09.2021 по 09.2022 (1 рік)
ООО Афина Групп, Днепр (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Компанія Афіна Груп входить до корпорації Ольвія (мережа EVA, Varus), дистрибуція товарів non food світових брендів Henkel, Loreal, Johnson, Nivea та ін. по Україні (понад 1000 співробітників)

Основні завдання щодо проекту:
- розробка стратегії каналу e-commerce, планування, бюджетування.
- збільшення продажів (+30%) через маркетплейс B2B Афіна Маркет для власних клієнтів (традиційна торгівля)
- залучення клієнтів для оформлення замовлень через маркетплейс - збільшення обороту та середнього чека
- проведення промо активностей та впровадження системи мотивації
- розробка та впровадження прямих електронних каналів комунікацій з клієнтами B2B (Viber – бот, Viber – розсилки, E-mail розсилки)
- розробка та впровадження програм мотивації торгової команди для залучення клієнтів до маркетплейс
- вихід на Prom.ua та збільшення оптових продажів

Project Manager (2 e-commerce проекта)

з 08.2020 по 08.2021 (1 рік)
Bexhill Trading / Parts, Одесса (Автобизнес и автосервис)

Основні функціональні обов'язки:
- реалізація стратегії лідогенерації по всіх каналах;
- вихід на щомісячні планові показники по обороту;
- вивчення досвіду конкурентів та покращення функціоналу та юзабіліті сайту, формування ТЗ, робота з підрядниками;
- digital стратегії (E-commerce, SMM, PPC, Messenger, E-mail, Content);
- бюджетування;
- участь у підборі персоналу та адаптації команди, (у штаті підрозділу 6 осіб);
- постановка та контроль завдань з чекпоїнтів та дедлайнів у CRM.

Результати за останні 3 місяці роботи:
- кількість Лідів +75%;
- трафік сайту +250%;
- оборот +90%, до 2,6 млн. грн.;
- ТОП 3 за основними пошуковими запитами в Гуглі
- реалізація програми із залучення В2В клієнтів через Лендінг (+80 нових партнерів)

Project manager (e-commerce)

з 08.2019 по 08.2020 (1 рік)
Black Red White, Днепр (Розничная торговля)

проектна робота (Роздрібна торгівля корпусними меблями, монобрендинговий інтернет магазин)

Основні функціональні обов'язки:
- розробка та узгодження digital стратегії проекту;
- бізнес - план, управління та участь у розробці інтернет-магазину brw.dp.ua;
- складання ТЗ, пошук та підбір фахівців для реалізації проекту (у штаті підрозділу 2 особи). контроль термінів та якості виконання поставлених завдань;

Результати за проектом:
- реліз проекту за 5 місяців після старту;
- налаштування кільцевого обміну та автоматизації всіх бізнес-процесів (1С - Сайт - CRM), телефонія, наскрізна аналітика, вирви продажів (Power Bi);
- запуск основних каналів продажів (Google Ads, таргет у Fb/Inst, маркетплейси) та вихід на планові показники за вартістю та кількістю Лідів, середнім чеком
- внутрішня SEO оптимізація сайту, підготовка до посилального просування.

Руководитель направления интернет-продаж

з 09.2016 по 08.2019 (2 роки 11 місяців)
OOO Wood Trick, Днепр (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Розробка та власне виробництво рухомих дерев'яних конструкторів.

Основні функціональні обов'язки:
- розробка та запуск нових інтернет-магазинів для України та зарубіжжя;
- виведення бренду на ринки Америки, Європи, ОАЕ. Збільшення впізнаваності бренду та інтернет-продажів (безкоштовні та платні канали) з упором на закордонні ринки B2B та B2C.

Результати за проектом:
- новий інтернет-магазин woodtrick.com.ua
- провели успішний збір коштів на американській краудфандингової платформи Kickstarter;
- новий інтернет-магазин під Америку – woodtrick.com;
- новий інтернет - магазин під Європу wood-trick.eu;
- успішно запустили продажі на Amazon та eBay (USA та Британія) з оборотом до 350 т. $ на місяць;
- в Україні збільшення продажів + 400%;
- розміщення та продаж товарів на маркетплеїсах: Rozetka, Hotline, Prom, Price.ua, Kidstaff, Bigl.ua, zakupka.com.ua;
- впровадження в компанії CRM Бітрікс24 - сервіс автоматизації та оптимізації бізнес процесів та маркетингу;
- підбір та адаптація співробітників: кол-центр, менеджер інтернет-магазину, SMM менеджер, логіст (у штаті підрозділу 6 осіб).

Аутсорс – програміст, таргетолог, копірайтер.

Project manager (2 проекта)

з 09.2014 по 08.2016 (1 рік 11 місяців)
ПриватБанк, Head office, Днепр (Финансы, банки, страхование)

Основні функціональні обов'язки:
- запуск та розвиток нових проектів з небанківських продуктів, продаж програмних продуктів CMS 1С-Бітрікс та CRM Бітрікс24 корпоративним клієнтам (B2B) та не клієнтам банку;
- послуги зі створення типових інтернет-магазинів та сайтів компаній з інтеграцією банківських платіжних сервісів LiqPay, Оплата частинами, 1С онлайн.

У штаті підрозділа 8 осіб;
- Створення ефективних ланцюжків комунікацій, (тексти, візуалізація, мовні модулі).
Залучення клієнтів банку за допомогою масових комунікацій через внутрішні сервіси:
- e-mail розсилки;
- врізання в Приват24;
- новини на сайті privatbank.ua;
- дзвінки через call-центр.

Активний маркетинговий супровід проекту Приватмаркет у частині B2B та тендерів Prozorro.

Результати за проектом:
- на сайті privatbank.ua створено 2 продуктові Лендінги сторінки за моїми проектами для Лідогенерації;
- запущено > 90 e-commerce проектів та 75 сайтів компаній;
- продано понад 1500 ліцензій CMS 1C Бітрікс та Бітрікс24.

Руководитель проекта, представительства в Украине

з 02.2013 по 08.2014 (1 рік 6 місяців)
ДП 1С (ru) ООО "Софтмагазин Трейд", Днепр (IT)

Організація роботи представництва у Дніпрі з "0", адміністративно-господарське управління, підбір та адаптація персоналу для 2-х напрямків (кол-центр для підтримки клієнтів у питаннях 1С (росія) та для e-commerce проекту softmagazin.ru (сайт входить у ТОП3 найбільших у Росії продавців софту та «заліза»).

У штаті підрозділу 25 осіб.

Результати за проектом:
- організація повноцінної роботи представництва в Україні, адміністративно-господарське управління;
- редизайн інтернет-магазину softmagazin;
- організація своєчасного та якісного вивантаження прайсів від Вендорів;> 60 тис. SKU на веб-сайт;
- пошукова оптимізація сайту, спільно з підрядниками з SEO вивели в ТОП 5 за основними пошуковими запитами (ВЧ та ВК) в Яндексі та Гуглі;
- трафік сайту +300%, до 20 тис. користувачів на добу;
- загальний прибуток +120%;
- запуск реклами Яндекс Директ та Google Ads (великі бюджети), збільшили частку платного трафіку до 35%, вартість Ліда 35 руб;
- вивантаження товарів та продаж на прайс агрегаторах Яндекс. Маркет та 1csoft.ru;
- розробка та запуск держ. сервісу Фінконтроль, вебсайт (росія)

Руководитель интернет-магазина

з 02.2011 по 01.2013 (1 рік 11 місяців)
ООО "Вектор Д", Днепр (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

(Оптово-роздрібна годинникова компанія, офіційний представник в Україні брендів Tissot, Diesel, DKNY, Fossil, Esprit. Власна мережа роздрібних магазинів, продаж оптом - дилерам, інтернет-магазин vector-d.ua)

Основні функціональні обов'язки:
- розробка нового дизайну сайту, покращення юзабіліті;
- взаємодія з розробниками щодо додавання нового функціоналу;
- наповнення саїйта контентом (товарами);
- підбір та адаптація команди (у штаті підрозділу 3 особи);
- збільшення продажів за рахунок безкоштовних та платних каналів продажів;
- планування та бюджетування.

Результати за проектом:
- SEO просування сайту, більшість цільових запитів потрапило до ТОП 1-5 Гугла;
- відвідуваність сайту +300%, до 12 тис. користувачів на добу;
- оборот +2000%;
- реклама Google Ads та Яндекс Директ;
- вивантаження товарів на Яндекс.Маркет, price.ua;
- SMM у соціальних мережах: Вконтакте, Facebook.

Освіта

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Психологія, Днепр
Вища, з 2023 по 2025 (2 роки)

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Економіка Маркетинга, Харьков
Вища, з 2003 по 2005 (2 роки)

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Інженер-технолог, Харьков
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

SEO-студия г. Киев. "Интернет-бизнес в Украине".

2011

Студия Aweb г. Киев "Внутренняя оптимизация сайта".

2011

1C-Битрикс

3 месяца. Обучение по CMS 1C-Битрикс. Официально являюсь партнёром 1C-Битрикс в Украине

Онлайн-курс «Инстаграм-маркетолог» от Instaprodvigator 3.0

2021, 3 месяца

Онлайн-курс "Построение онлайн - продаж" от Webpromoexperts

2020, 1 месяц

Онлайн авторский курс «SEO Pro» от Сергея Кокшарова, Webpromoexperts

2020, 2 месяца

Онлайн-курс «SEO продвижение сайтов" от Webpromoexperts

2019, 2 месяца

Онлайн авторский курс «Бизнес с Китаем» от Дмитрия Ковпака, фабрика kovpak.pro

2018, 3 месяца

Знання і навички

  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Adobe Photoshop
  • Email
  • HTML
  • CSS
  • Знание офисных программ
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • PHP
  • Умение анализировать
  • Google
  • Serpstat
  • SimilarWeb
  • Ahrefs
  • Реклама
  • Looker Studio
  • Сертифицированный специалист Google Adwords
  • Сертифицированный специалист Google Analytics
  • Партнёр 1С-Битрикс
  • Сертифицированный специалист Google Поисковые компании
  • Сертифицированный специалист Google Торговые компании

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Hard skills

1. Управління електронною комерцією: розуміння та вміння працювати з різними CMS електронної торгівлі, такими як Magento, Shopify, WooCommerce, Бітрікс, OpenCart та ін. Фреймворк Laravel. Аналіз та впровадження нового функціоналу.

2. Digital маркетинг: знання стратегій та технологій цифрового маркетингу, включаючи SEO (пошукова оптимізація), SEM (маркетинг у пошукових системах), PPC (платна реклама), email-маркетинг, контент-маркетинг та SMM, месенджери, чат-боти.

3. Аналітика даних: аналіз даних та метрик для підвищення ефективності бізнесу, використання інструментів аналітики, таких як Google Analytics 4, та вміння використовувати результати для прийняття рішень. Використання дашбордів Lookerstudio та Power BI. Спліт-тестування, A/B тестування, використання інструментів Clarity Microsoft.

4. CRM-системи: інтеграція в бізнес-процеси CRM, навички роботи з системами управління взаємовідносинами з клієнтами, для оптимізації взаємодії з клієнтами та покращення рівня продажу та обслуговування.

5. Технологічні навички: розуміння основ HTML/CSS, базові знання PHP та MySQL для ефективної роботи з веб-розробниками та технічними командами. Активне використання інструментів AI: Chat GPT, AI Leonardo, D-ID.

6. Управління проектами: навички управління проектами, включаючи планування, бюджетування, відстеження та виконання проектів у строк та в рамках бюджету. Розуміння методологій управління проектами, як Jira, B24, Redmine, Trello.

7. Мультиканальна інтеграція: досвід роботи з інтеграцією онлайн та офлайн каналів продажів, забезпечення клієнтського досвіду через різні платформи.

8. Управління товарами та запасами: здатність управління портфелем товарів та ціноутворення.

9. Стратегічне планування: розробка та реалізація комплексних маркетингових стратегій, включаючи аналіз ринку, сегментацію аудиторії, позиціонування бренду та планування маркетингових кампаній.

10. Здатність використовувати великі обсяги даних для оцінки ефективності маркетингових кампаній та коригування стратегій.

11. Знання стратегій покращення користувальницького досвіду для підвищення задоволеності та лояльності клієнтів.

12. Брендинг та комунікації: розуміння методик брендингу, розробка та підтримка корпоративного іміджу.

13. Робота з бюджетами та фінансове планування: вміння оптимально розподіляти ресурси та контролювати витрати в рамках маркетингового бюджету.

14. Міжнародний маркетинг: досвід адаптації маркетингових стратегій під різні ринки.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: