• PRO

Вікторія

Бухгалтер з ведення ФОП, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
26 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер по веденню ФОП

з 04.2023 по 07.2025 (2 роки 3 місяці)
Центр бухгалтерських послуг, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Працювала з оформленням ліцензій, здача звітів, як по найманим, так квартальні та річні 2 та 3 група, реєстрація кас, інтергація платіжних систем, робота з налаштування терміналів з касами, ведення книги доходів, клієнт-банк, робота з кадровим обліком , нарахування заробітної плати (виплата), створення рахунків, актів, видаткових накладних, робота з первинною документацією, вела понад 50 ФОП, у більшості ФОП було ПРРО та РРО, впевнено з ним працювала, реєстрація харчових потужностей для
закладів харчування, також працювала з загальною системою оподаткування, подача і розрахунок акцизу на загальній системі

Адміністратор

з 10.2022 по 03.2023 (5 місяців)
Look, салон красоты, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Робота з графіками для спеціалістів, збір інформації від менеджерів, контроль за роботою менеджерів, ведення 1с, пошук нових клієнтів

Бухгалтер

з 01.2018 по 02.2023 (5 років 1 місяць)
ТОВ ВДОМАЛАД, Київ (Приватні особи)

Нарахування і виплата заробітної плати (лікарняні, відпускні, аліменти), робота зі звітністю по найманим працівникам 4ДФ, робота в 1с та медок, створення рахунків фактур та рахунків на сплату, клієнт-банк

Освіта

МНТУ

Фінанси та кредит, Київ
Вища, з 2017 по 2020 (3 роки)

Знання і навички

  • Розрахунок лікарняних
  • Старанність
  • Водійські права кат. B
  • Відповідальність
  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • BAS Бухгалтерія
  • 1С:Бухгалтерія
  • Клієнт-Банк
  • Бухгалтерський облік (роздріб)
  • Ведення кадрового обліку
  • Користувач 1С
  • Сервіс Вчасно
  • Користувач BAS
  • FREDO Звіт
  • Уважність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Комунікабельність

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Дуже старанна у роботі, відповідальність до ведення всіх процесів, працювала в аутсорсингу, вела понад 50 ФОП, ведення кадрів, реєстрація кас, налаштування терміналів, реєстрація ліцензій, ведення книг доходів, подача звітності, інтеграції з платіжними системами , сплата
податків і зарплат через банк, ведення
первинної документації, також впевнено
працюю з ПРРО та РРО, також працювала з загальною системою оподаткування, подача і розрахунок акцизу на загальній системі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: