- PRO
Анна
Перевіряючий, менеджер з контролю стандартів, ревізор, 22 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8929330/
Досвід роботи
Менеджер з якості
з 04.2021 по 02.2022
(10 місяців)
Піцерія, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
1) Проведення чек-листів:
-перевірка строків придатності продуктів та напоїв у закладі. -перевірка чистоти залу та приміщень для персоналу.
- дотримання працівниками стандартів компанії( зовнішній вигляд, приймання замовлень, сервірування столу, обслуговування клієнтів, розрахунок і тд).
2) Внесення пропозицій по вдосконаленню обслуговування, зменшення скарг, вирішення конфліктних ситуацій.
3) Внесення пропозицій по акційним пропозиціям.
4) Приймання атестації на посади офіціант, бармен, адміністратор, керуючий кафе.
5) Перевірка персоналу щодо виконання своїх обов'язків по камерам спостереження.
6) Розробка, заміна та введення стандартів компанії з покращення обслуговування, сервіровки, доставки замовлень, спілкування з клієнтом, зберігання продуктів, уникнення конфліктних ситуацій та шляхи їх вирішення.
7) Проведення навчання для персоналу для покращення якості обслуговування та підвищення продажів.
8) Контроль роботи відділу доставки( прослуховування телефонних дзвінків, аналіз продажів та спілкування з клієнтом, вміння вирішувати конфлікти).
Інспектор відділу кадрів
з 07.2016 по 03.2021
(4 роки 8 місяців)
Піцерія, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
1) Призначення, звільнення, переведення на посаду працівників, оформлення відпусток, лікарняних. Накази, звіти.
2) Проведення наказів, заповнення табелів обліку робочого часу, лікарняних в програмі 1С.
3) Направлення запитів в податкову.
4) Проведення співбесід на деякі посади.
5) Контроль роботи інспектора з кадрів.
6) Заповнення та ведення обліку трудових книжок.
Керівник апарату суду; Помічник судді; секретар судового засідання.
з 11.2006 по 07.2014
(7 років 8 місяців)
Дебальцевський міський суд, Дебальцеве, Донецька область. (Юриспруденція)
На посаді Керівника апарату суду:
Ведення обліку робочого часу працівників суду, ведення кадрового діловодства( ведення табелю обліку робочого часу; записи в трудову про прийом/ звільнення, присвоєння рангу; складання наказів, розпоряджень, доведення до працівників; ведення особових справ і тд).
На посаді помічника судді:
Забезпечення та організація судового засідання.
Написання запитів до правоохоронних, державних органів, контроль їх виконання по справам.
Написання протоколів, постанов рішень.
Контроль роботи секретаря судового засідання, виконання його обов'язків у разі відсутності.
Освіта
Університет "Україна"
Юридичний, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)
Знання і навички
- 1С
- Діловодство
Інші резюме цього кандидата
- PRO
20 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Фасувальник, Саркара-Груп, ТОВ, менш ніж місяць
- Менеджер з якості, Інспектор з кадрів, Mamamia!, 5 років 7 місяців
Схожі кандидати
-
Менеджер по аудиту
45000 грн, Київ, Дніпро, Одеса -
Керівник відділу, менеджер з продажу, Е-commerce manager
40000 грн, Київ -
Менеджер з міжнародних продажів
Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами
Київ -
Оператор чата
Київ, Чернігів , ще 4 міста -
Регіональний менеджер, керівник відділу (В2В)
55000 грн, Київ