- PRO
Світлана
Бізнес-тренер, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Бізнес-тренер, Фахівець з розвитку
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 35 років
- Місто проживання:
- Буча
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8951446/
Досвід роботи
Менеджер по обучению персонала
з 06.2024 по нині
(1 рік 2 місяці)
Арітейл, Київ (Роздрібна торгівля)
Організація навчання лінійних співробітників та керівників. Проведення тренінгів, тестування та ведення бази навчання Coloris. Створення навчальних матеріалів та тестування. Навчання онлай та офлайн.
Бізнес-тренер
з 08.2018 по 12.2018
(4 місяці)
ТОВ "ИЗИ Кредит", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Менеджер з продажу
з 09.2016 по 02.2017
(5 місяців)
Перформія, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Помічник керівника
з 09.2013 по 02.2016
(2 роки 5 місяців)
ФОП "Іванов О.Б.", Київ (Роздрібна торгівля)
Освіта
ПНЗ " ІДА"
Менеджер ВЕД, Кривий Ріг
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)
КК "НАУ"
Організація авіаційних перевезень, Кривий Ріг
Середня спеціальна, з 2006 по 2010 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Перформія "Продуктивний найм'
3 місяці
Перформія "Тайм менеджмент для керівників"
2 неділі
Знання і навички
- Улагодження конфліктів
- Комунікабельність
- Управління командою
- Ведення CRM
- Лідерство
- Користувач 1С
- Адміністрування офісу
- Управління інтернет-магазином
- Самостійність
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
Додаткова інформація
На посаді помічника, працювала у програмі Медок. Займалася улагодженням конфліктних ситуацій з клієнтами. Слідкувала за наявністю товару, представлення його на сайті. Організовувала участь у 2-х міжнародних виставках (місце, реклама). З керівником відвідували постачальників ( домовленості по доставці, кількості товару, та за його розрахунку). Адміністрування офісу, та особисті доручення керівника.
На посаді менеджера з продажу, користувалася програмою CRM, та розробленою програмістами системою спеціально для цієї компанії. Займалася пошуком клієнтів, організацією вводних семінарів. Організовування зустрічей з VIP клієнтами ( пошук та оренда локацій, організація кава-брейків, підготовка учбових матеріалів, відео та аудіо супровід).
На посаді Бізнес-тренером. Розробляла, підготовлював учбові матеріали. Проводила найм ( пошук, підбір, співбесіди, введення на посаду та навчання). Також зріз знань вже існуючого персоналу. Навчання касової дисципліни. Працювала в програмі Check in, спеціально розробленої для компанії. В моєму підпорядкуванні було 5 офісів, з них у двох заміняла керівників відділу під час відпустки. Перевірка правильності документації.
Схожі кандидати
-
Фахівець з навчання
Дистанційно, Львів -
Бізнес-тренер
15000 грн, Дистанційно, Житомир -
Керівник з навчання, консультант, розвиток персоналу, бізнес тренер
Дистанційно, Дніпро , ще 3 міста -
Коуч
Дистанційно -
Project, product marketing manager, coach
Дистанційно, Київ, Інші країни