• PRO

Світлана

Бізнес-тренер, 30 000 грн

Розглядає посади:
Бізнес-тренер, Фахівець з розвитку
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по обучению персонала

з 06.2024 по нині (1 рік 2 місяці)
Арітейл, Київ (Роздрібна торгівля)

Організація навчання лінійних співробітників та керівників. Проведення тренінгів, тестування та ведення бази навчання Coloris. Створення навчальних матеріалів та тестування. Навчання онлай та офлайн.

Бізнес-тренер

з 08.2018 по 12.2018 (4 місяці)
ТОВ "ИЗИ Кредит", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Менеджер з продажу

з 09.2016 по 02.2017 (5 місяців)
Перформія, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Помічник керівника

з 09.2013 по 02.2016 (2 роки 5 місяців)
ФОП "Іванов О.Б.", Київ (Роздрібна торгівля)

Освіта

ПНЗ " ІДА"

Менеджер ВЕД, Кривий Ріг
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

КК "НАУ"

Організація авіаційних перевезень, Кривий Ріг
Середня спеціальна, з 2006 по 2010 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Перформія "Продуктивний найм'

3 місяці

Перформія "Тайм менеджмент для керівників"

2 неділі

Знання і навички

  • Улагодження конфліктів
  • Комунікабельність
  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • Лідерство
  • Користувач 1С
  • Адміністрування офісу
  • Управління інтернет-магазином
  • Самостійність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

На посаді помічника, працювала у програмі Медок. Займалася улагодженням конфліктних ситуацій з клієнтами. Слідкувала за наявністю товару, представлення його на сайті. Організовувала участь у 2-х міжнародних виставках (місце, реклама). З керівником відвідували постачальників ( домовленості по доставці, кількості товару, та за його розрахунку). Адміністрування офісу, та особисті доручення керівника.

На посаді менеджера з продажу, користувалася програмою CRM, та розробленою програмістами системою спеціально для цієї компанії. Займалася пошуком клієнтів, організацією вводних семінарів. Організовування зустрічей з VIP клієнтами ( пошук та оренда локацій, організація кава-брейків, підготовка учбових матеріалів, відео та аудіо супровід).

На посаді Бізнес-тренером. Розробляла, підготовлював учбові матеріали. Проводила найм ( пошук, підбір, співбесіди, введення на посаду та навчання). Також зріз знань вже існуючого персоналу. Навчання касової дисципліни. Працювала в програмі Check in, спеціально розробленої для компанії. В моєму підпорядкуванні було 5 офісів, з них у двох заміняла керівників відділу під час відпустки. Перевірка правильності документації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: