• PRO

Світлана

Бухгалтер, помічник керівника, секретар

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
40 років
Місто проживання:
Южноукраїнськ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Голова правління, бухгалтер

з 01.2025 по нині (7 місяців)
ОСББ "ШКІЛЬНИЙ 6", Южноукраїнськ (Послуги для населення та бізнесу)

Керування фінансово-господарською діяльністю. Проведення засідань правління. Забезпечення виконання рішень загальних зборів. Розробка плану роботи, буджету, штатного розкладу, кошторисів, звітів, ведення діловодства, бухгалтеського обліку. Вирішення фінансово-економічних та виробничо-господарських питань діяльності ОСББ.

Бухгалтер

з 02.2024 по 09.2024 (7 місяців)
ТОВ "БРАММЕР", Костянтинівка (Миколаївська обл.) (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота з рах. 631, 361 й виставлення рахунків орендарям з нарахуванням компенсації за комунальні полсуги. Зняття та подання показів лічильників. Формування актів звірок. Проведення банківських виписок. Нарахування зарплат. Проведення авансових звітів. Кадровий облік (створення наказів, договорів, інструкцій). Складання та заповнення договорів з контрагентами. Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних і бухгалтерських документів, та їх архівація. Проведення актуалізації даних в 1С. Взаємодія з програмістом по налаштуванню 1С, постановка задач та контроль їх виконання.

Бухгалтер

з 11.2021 по 08.2022 (9 місяців)
ПП "ПК ОДЕСА", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота з первинною документацією (631, 361). Рознесення банківських виписок (311). Списання ГСМ. Проведення авансових звітів. Формування таблиці бюджету. Робота у клієнт-банку (ОТП, Приват, А-Банк), проведення платежів. Каса. Нарахування та видача зарплати (упр.). Укладання договорів із співробітниками. Внутрішня звітність щодо кафе. Робота в програмі GoLabel, друк термоетикеток. Комунальні послуги (зняття показань лічильників (44 фото), внесення показань до журналів обліку (52 бланка), подання показань через електронні кабінети (до 52 шт), формування та подання звітів з електроенергії (4 звіти з ел.енерг.), прийом участі у контролі робіт із заміни лічильників (за потребою), візити до ООЕК, ДТЕК, Одесагаз, Одесагаз постач., інфоксводоканал, укладання договорів, ком. пропозицій з постачальниками послуг.

Бухгалтер

з 07.2019 по 11.2021 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "АМОРЕ", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з вхідною первинною документацією (рахунки, акти/видаткові, податкові) та формуванням карток контрагентів й номенклатури за необхідності. Формування вихідної первинної документації (рахунки, акти/видаткові, податкові, ТТН). Формування та вивантаження податкових накладних у M.E.Doc, контроль повноти виписки податкових накладних. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Контроль наявності оригіналів документів, формування актів звірок з контрагентами. Формування звітів у управлінському обліку.

Бухгалтер

з 05.2018 по 07.2018 (2 місяці)
ТОВ "ЦЕНТР МОНТАЖНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Облік та ведення первинної документації на ділянках: 361, 631 (рахунки, видаткові, акти, договори). Банк, виписки, платіжки у системі «Клієнт-Банк». Реєстрація податкових. Касові операції. Ведення звітної документації. Нарахування зарплат.

Секретар, HR-менеджер, бухгалтер

з 06.2013 по 03.2018 (4 роки 9 місяців)
ПП "КОМПАНІЯ "СОФТОРГ", Одеса (Легка промисловість)

Прийом відвідувачів. Прийом та розподіл вхідних дзвінків. Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією та документацією. Оформлення довіреностей. Здійснення контролю за належним станом офісного обладнання, комунікацій. Підготовка інформаційних матеріалів, документів, презентацій, корпоративних заходів. Взаємодія зі структурними підрозділами компанії, закупівля канцелярії, чаю, кави та ін. Підготовка засідань та нарад, що проводяться керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення), ведення протоколів та інших документів, що оформляють хід та результати зустрічей. Організація та допомога у проведенні заходів, свят. Ведення обліку днів народження працівників, організація поздоровлень. Бронювання готельних номерів, квитків. Адміністрування та наповнення інтернет-магазину. Допомога у проведенні ТМЦ.
Виконання доручень керівників. Ведення кадрового діловодства підприємства. Пошук та підбір персоналу; написання тексту вакансії. Оформлення прийому, переміщення, звільнення, працівників відповідно до КЗпП, Положень компанії. Облік, ведення та зберігання особових справ, карток співробітників, у т.ч. в обліковій програмі. Оформлення трудових договорів, штатного розкладу. Заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок, підрахунок трудового стажу.
Упорядкування графіка відпусток, облік використання відпусток співробітниками. Ведення, облік та оформлення табелів обліку робочого часу працівників. Оформлення та облік лікарняних листів. Робота з первинною документацією рах. 361. Виписка видаткових документів. Складання договорів, специфікацій, актів приймання-передачі. Контроль дебіторської заборгованості, формування актів звірок. Витяг ТТН. формування заявок, видача грошових коштів. Контроль та забезпечення своєчасного закриття підзвіту. Облік ПММ. Забезпечення зберігання та архівування первинних документів.

Адміністративний менеджер, помічник бухгалтера

з 02.2013 по 03.2013 (1 місяць)
ТОВ "ПОКРОВСТРОЙ", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Курування роботи всього офісу. Зустріч відвідувачів. Розподіл дзвінків. Ведення ділової кореспонденції. Робота з первинною бухгалтерською документацією в 1С виписка рахунків, видатковий накладний, проведення прибуткових накладних. Укладання договорів, виписка довіреностей, списання матеріалів. Робота з інтернет-банкінгом. Здійснення платежів у системі клієнт-банк. Формування та проведення банківської виписки. Розрахунок та виплата заробітної плати, відпусток, лікарняних. Ведення діловодства, складання табеля обліку робочого дня працівників. Робота із замовником: вислуховування вимог клієнта та презентація товарів чи послуг. Проведення точних та швидких розрахунків вартості продукту для кожного клієнта у кожному конкретному випадку. Робота із запереченнями клієнтів. Веде офісні витрати, документообіг оплат. Адміністративно-господарська підтримка всіх працівників офісу. Організація свят та інших корпоративних заходів. Забезпечення чистоти та порядку в офісі.

Торговий представник

з 09.2012 по 10.2012 (1 місяць)
ПРАТ "КОМБІНАТ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ", Одеса (Харчова промисловість)

Встановлення контакту із торговими точками (ТТ). Відвідування ТТ згідно з маршрутним листом. Здійснення замовлення товару. Розвиток торгових точок та приєднання нових. Відстеження залишків товару та термінів придатності. Контроль наповнення товару.

Інженер-еколог

з 11.2009 по 06.2010 (7 місяців)
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ" (СНД І ПКІ), Одеса (Освіта, наука)

Складання звітності з інвентаризації, паспортизації відходів. Підготовка даних для отримання дозволів на викиди, ліміту на відходи виробництва.

Промо-консультант

з 03.2007 по 10.2007 (7 місяців)
ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНОЮ ІНВЕСТИЦІЄЮ "ІМПЕРІАЛ ТОБАКО ЮКРЕЙН", Одеса (Легка промисловість)

Робота у точках роздрібної торгівлі. Консультування споживачів. Формування іміджу бренду, просування торгових марок. Щоденне складання звітів для керівництва (з продажу, залишків).

Промо-консультант, Координатор

з 07.2006 по 08.2012 (6 років 1 місяць)
JTI (Japan Tobacco International) (ТОВ "КОРПОРАТИВНІ РЕСУРСИ", ТОВ "ФУЛЛ КОНТАКТ", ТОВ "ФУЛЛ КОНТАКТ КОМ'ЮНІКЕЙШЕНЗ"), Одеса (Маркетинг, реклама, PR)

ПРОМО-КОНСУЛЬТАНТ
Робота з відвідувачами магазинів, кіосків та консультування щодо якості та характеристик продукції. Інформування споживачів про основні характеристики товару. Стимулювання продажу продукції. Ведення звітності та виконання поставлених завдань.

КООРДНАТОР
Побудова роботи команди, аналіз робіт. Пошук та підбір персоналу. Розробка та проведення тестувань. Формування штатного розкладу. Розподіл робочого дня працівників. Оцінка ефективності роботи персоналу. Організація роботи з персоналом відповідно до місії компанії та конкретних напрямів політики для досягнення поставлених цілей та професійного вдосконалення співробітників. Взаємодія з органами контролю. Дотримання та контроль відповідності стандартам компанії.

Промоутер

з 05.2002 по 09.2005 (3 роки 4 місяці)
TMA DRAFT Ukraine, Одеса (Маркетинг, реклама, PR)

Просування товарів. Спілкування з клієнтами, а також потенційними клієнтами, з метою їх залучення брати участь у презентаціях нового товару. Відповідальне виконання своїх обов'язків без порушень правил.

Освіта

ОДЕСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ ХОЛОДУ (ОДАХ)

Факультет «Енергетики та екології», Інженер - з охорони навколишнього середовища, Одеса
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Форма навчання: денна
Кваліфікаційний рівень: бакалавр, спеціаліст

Додаткова освіта та сертифікати

«Бізнес-інструменти Бітрікс 24»

2017

«Бухгалтерський облік «1С Бухгалтерія»

2016

Права водія категорії «B»

2010

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • Opera
  • MS Access
  • Adobe Photoshop
  • Outlook Express
  • 1С:Бухгалтерія
  • Клієнт-Банк
  • BAS Бухгалтерія
  • Комунікабельність
  • M.E.Doc
  • Працьовитість
  • 1С УТП
  • Користувач 1С
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Організованість
  • Користувач Internet
  • Знання графічних редакторів
  • Сервіс Вчасно
  • Знання бухгалтерського законодавства
  • PayPal
  • Ведення управлінського обліку
  • Ведення CRM
  • Користувач Бітрікс24

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Порядність, відповідальність, організаторські здібності, сміливість у прийнятті рішень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: