• PRO

Владислав

Unity developer

Вид зайнятості:
повна
Вік:
26 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Unity developer

з 09.2023 по нині (1 рік 11 місяців)
Freelance, Дистанційно (IT)

Fortress Tigre:

Пошук безкоштовних ассетів
Редагування спрайтів в Krita
Спрайтова анімація та налаштування спрайтів
Розробка та налаштування UI
Корегування коду
Левел дизайн

2D Games:

Реалцізація механік популярних 2d ігор (Pinball, Knife master, Flappy Bird, Fuel rush...)

Реалізував плавну анімацію, керування та логіку за допомогою DOTween і Unity

Використовував принципи SOLID та патерни проєктування для підтримуваного коду

Створював власні графічні та звукові асети за допомогою Krita, Blender та FL Studio

Впровадив керування свайпом та нахилом для мобільного геймплею

Користувався системами контролю версій (GitHub, GitLab, Sourcetree)

Швидко реалізовував ігрові ідеї — від задуму до іграбельного прототипу

Освіта

Київський коледж звязку

Розробка програмного забезпечення, Київ
Середня спеціальна, з 2015 по 2018 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ITVDN, Unity game developer

2023
Сертифікат

Знання і навички

  • Unity
  • C#
  • Знання принципів ООП
  • Blender
  • SOLID Principles
  • Physics 3D
  • Unity UI
  • NavMeshAgent
  • Android Studio
  • Лідерство
  • Sound design
  • FL Studio
  • Git
  • GitHub
  • DOTween
  • Sprite animation
  • Animation creation

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Мотивований Unity Developer із досвідом розробки 2D
ігор для мобільних платформ. Працював над комерційними та власними проєктами. Шукаю
можливість розвивати навички в розробці мобільних ігор у креативній команді.

Hard skills
Unity3D – розробка 2D ігор для мобільних платформ.
C# – створення архітектури програм з використанням принципів об'єктноорієнтованого
програмування.
SOLID – застосування принципів SOLID для побудови чистого та підтримуваного коду.
Sprite Animation – робота зі спрайтами та створення спрайтової анімації.
Animator – налаштування аніматора, включаючи переходи та шари.
DOTween – анімація об'єктів і UI.
Krita – редагування спрайтів та їх підготовка для ігор. Physics Engine – робота з фізикою в Unity.
Git – система контролю версій.


Мої проекти


1. Fortress Tigre

Перероблена на замовлення гра в жанрі tower defense.
В грі є: 4 види ворогів, 5 видів башен, система спелів, система апгрейду спелів та башен, 8 рівнів/

https://github.com/DepressiveRave/Fortrees_Tigre
*Репозиторій містить відео демонстрацію геймплею

https://vtugay98gmailcom.itch.io/fortress-tigre


Технології: Моїм завданням було повінстю змінити візуальну складову та редагування коду
Пошук безкоштовних ассетів
Редагування спрайтів в Krita
Спрайтова анімація та налаштування спрайтів
Розробка та налаштування UI
Корегування коду
Левел дизайн


2. 2D Games

Прототипи відомих 2d ігор

https://github.com/DepressiveRave/Portfolio

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: